עושים שוק: ברצלונה רוצה את טיאגו בחזרה, באיירן מצאה מאמן לעונה הבאה?

טיאגו
טיאגו | AFP

קשר באיירן מועמד לחזור לקבוצת נעוריו, היינקס עשוי להישאר עונה נוספת בבוואריה ואחריו יגיע האזנהוטל. וגם: סיטי רוצה את אומטיטי, נבאס בדרך לאנגליה, ואן פרסי בדרך לקאמבק מרגש ובאבל פוטר מלוצרן

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר נכנס ליומו השלישי ואנחנו בספורט1 מביאים לכם את כל החדשות, העדכונים, הדיווחים וההחתמות.


רשמי
גיורא אנטמן שהגיע להודו עם המאמן רנה מולנסטין כמאמן השוערים של הקבוצה קרלה בלאסטרס יישאר במועדון למרות שמולנסטיין עזב. אנטמן אמר לספורט1: "בקבוצה לא רוצים לפטר אותי".


* לוס אנג'לס גלקסי הודיעה על החתמה לעונה נוספת של המגן השמאלי האנגלי, אשלי קול בן ה-37.


✍️NEWS: #LAGalaxy re-sign defender @TheRealAC3: https://t.co/2xpyjx1n2Epic.twitter.com/2LmNEGq77G

— LA Galaxy (@LAGalaxy) January 3, 2018

* מאמן ויאריאל, חאבי קאייחה, אישר שהחלוץ המצטיין של ה"צולת הצהובה" סדריק בקאמבו עובר לבייג'ין גואן הסינית, שתשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 40 מיליון יורו. " זה לא הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות לנו, אבל יש אינטרסים שונים לקבוצה וכאשר קבוצה יריבה מוכנה לשלם את הסכום שקבוע בסעיף, יש מעט מאוד דברים שאנחנו יכולים לעשות". 


* שאלקה החתימה את חלוץ נירנברג, סדריק טוכרט בן ה-20, שמשחק בנבחרת גרמניה עד גיל 21. הוא שיחק באחרונה גם נגד ישראל וחתם עד 2021 בקבוצה. אומנם שאלקה הודיעה רשמית על בואו, אבל הוא יצטרך לעבור בדיקות רפואיות.


Cedric will join up with the Royal Blues in Benidorm this afternoon

More on the signing https://t.co/fhtaWxMRCN#s04

— FC Schalke 04 (@s04_en) 3 בינואר 2018

* חלוץ ארסנל ונבחרת קרואטיה לשעבר, אדוארדו דה סילבה, עבר בדיקות רפואיות בלגיה ורשה.

OFFICIAL: Former Arsenal striker Eduardo da Silva is set to undergo medical at Legia Warsaw. pic.twitter.com/4AqYKXJUPk

— Squawka News (@SquawkaNews) January 3, 2018


מרכוס באבל פוטר מאימון לוצרן. המאמן הגרמני בן ה-45 דורג עם הקבוצה ערב הפגרה במקום הלפני האחרון.


שמועות

* כמו בכל שנה, קשר באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה שוב הוזכר כמועמד לברצלונה, אותה עזב ב-2013. "מונדו דפורטיבו" טוען שמקורבים לשחקן הספרדי ממוצא ברזילאי דיווחו על מו"מ לא רשמי בין הצדדים. נראה שחלק מהמו"מ הוא גם בגלל שאביו של טיאגו, מאזיניו ששיחק עם חיים רביבו בסלטה ויגו, רוצה לדעת את עתידו של האח הצעיר ראפיניה שמשחק בברצלונה ולכן יש גיששים. בעיתון מדברים על אפשרות להחזיר את טיאגו שעזב רק כשפפ גווארדיולה הגיע לבאיירן מינכן והיה השחקן הראשון שדרש.



טיאגו. יחזור לברצלונה או שהדיווחים יסתיימו כמו בכל שנה? (Gettyimages)


* בדרך לקאמבק מרגש: לפי דיווחים באירופה רובין ואן פרסי מנהל שיחות עם ראשי פנרבחצ'ה על שחרורו. החלוץ ההולנדי בן ה-34 רוצה לחזור כבר בינואר לקבוצת נעוריו, פיינורד.


רובין ואן פרסי. בדרך לקאמבק מרגש (gettyimages)
רובין ואן פרסי. בדרך לקאמבק מרגש (gettyimages)


* לפי "בילד", יופ היינקס שהחליף במהלך העונה את קרלו אנצ'לוטי, עשוי להמשיך לעונה נוספת בבאיירן מינכן. משפחתו של המאמן בן ה-72 אישרה לו להישאר בתפקיד עונה נוספת, כשמי שככל הנראה יחליף אותו בקיץ 2019 הוא ראלף האזנהוטל מלייפציג.


* בסין מצטטים את הידיעה שפורסמה אתמול בספורט1 על מעבר אפשרי של ערן זהבי לטיאנג'ין צ'וונג'יין של פאולו סוזה. הקבוצה תקיים משחק אימון נגד טל בן חיים וספרטה פראג בספרד.


המדיה בסין מצטטת את הכתבה על מעבר אפשרי של זהבי לצ'וונג'יין, אבל בינתיים וויטסל וקוון הקוראיני חברו לסוזה ופאטו בדוחה.
לפי פרסומים בסין סוזה סירב לערוך משחק אימון נגד באיירן, אך הקבוצה תקיים משחק אימון מול ספרטה פראג של טל בן חיים בספרד pic.twitter.com/6EL8sohBkl

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) January 3, 2018

* זינדין זידאן אישר לרכוש את קפה אריסבלנגה מאתלטיק בילבאו שיעלה 20 מיליון יורו, אבל לא ברור עדיין מה יעלה בגורלם של קיילור נבאס וקיקו קאסיה. לפי "דון באלון" מנצ'סטר סיטי הציעה לקיילור נבאס חוזה כשוער השני של הקבוצה במקום קלאודיו בראבו והוא שוקל אותה כשברור לו שהוא יהיה השוער מספר 2 במועדון. האתר fichajes.com פרסם שהארי קיין יהיה השחקן המבוקש מספר 1 על ידי ריאל מדריד בקיץ הקרוב.


* זיזו מסרב לרכוש חלוץ מספר 9 במקום קארים בנזמה. פלורנטינו פרס רוצה את מאורו איקרדי מאינטר, אבל זיזו לא רוצה להביא חלוץ בכיר חדש לקבוצה בשלב זה למרות שההתקפה לא מתפקדת כמו בשנים קודמות. וולבס עשויה להקדים את ריאל מדריד ולהחתים את חלוץ ולנסיה ב' רפא מיר בן ה-20 ב-1.5 מיליון ליש"ט. הוא נחשב לילד פלא וכבש 15 שערים ב-19 משחקים העונה. הוא שיחק גם פעמיים בקבוצה הבוגרת.


* ל'אקיפ פרסם שמנצ'סטר סיטי רוצה את סמואל אומטיטי בלם ברצלונה, אבל לא תסכים לשלם את סכום השחרור שלו עומד על 60 מיליון יורו. הוא חתום עד 2021 וברצלונה רוצה להאריך את חוזהו ולהעלות את סעיף השחרור שלו.


L'Equipe states that Manchester City are interested in Samuel Umtiti and they recently presented their project to him but do not state that they will pay his 60M buyout fee and that he is considering the offer. HIs contract ends in 2021 #fcblivepic.twitter.com/9aKkcitq9n

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) January 3, 2018

* חאבייר פסטורה רוצה לעזוב את פאריס סן ז'רמן אחרי שש וחצי שנים בקבוצה. כך מדווח ל'אקיפ. אינטר היא אחת הקבוצות שרוצות אותו.


* ויאריאל רוצה את בלם בלגרנו הארגנטינית, כריסטיאן רומרו בן ה-19, ששיחק 15 משחקים בליגה הראשונה עם קבוצתו.


* לפי פרסום באיטליה נאפולי פייבוריטית לרכוש את ג'רארד דאולופאו מברצלונה. הקבוצה מדרום איטליה מוכנה לרכוש אותו, בעוד אינטר מציעה השאלה ל-18 חודשים ואופציה לרכישה.


* סרחיו אגוארו אמר לתוכנית הטלוויזיה "לרגרו" כשנשאל על הארי קיין: "לא חושב שתהיה לו בעיה לשחק בקבוצת צמרת כמו ריאל מדריד".


* התכנית הספרדית "טרנזיסטור" טוענת שכבר נקבע יום הצגתו של השוער קפה בריאל מדריד. מדובר על יום שישי, רק לא צוין איזה תאריך בדיוק בינואר.


* ארסנל תהיה מוכנה לפי ה"מירור" למכור את אלכסיס סאנצ'ס החודש ב-25 מיליון ליש"ט וזהו סכום די גבוה יחסית לשחקן שיהיה חופשי בקיץ. לפי העיתון, פאריס סן ז'רמן עשויה לנסות לרכוש אותו ולהיאבק במנצ'סטר סיטי. עד כה לא התקבלו הצעות לגביו. הוא יכול לחתום כבר בכל קבוצה שירצה לקיץ הקרוב.


* קריסטל פאלאס רוצה את שוערה הפולני של בריסטול סיטי ברטוש ביאקובסקי שמחירו 4 מיליון ליש"ט.


אלכסיס
אלכסיס. נפרדנו כך? (AFP)


* אנטוניו קונטה פתח את הדלת עבור דויד לואיז לעזוב אחרי שהשחקן לא שיחק כבר מאז 22 בנובמבר בקבוצה בטענה שהוא פצוע. לואיז חושש שלא יוכל לשחק בהרכב הראשון בליגה וקונטה עשוי להציב אותו רק במשחקי גביע. קונטה אמר: "הייתי שחקן ואני לא רוצה שחקנים לא מאושרים אצלי בקבוצה בגלל שהם חוששים שלא ישחקו במונדיאל". גם החלוץ הבלגי מישי באטשואי שבקושי משחק עשוי לבקש להיות מושאל. צ'לסי רוצה גם את אלכס סנדרו מיובנטוס תמורת 50 מיליון ליש"ט.


* "סקיי ספורט" האיטלקי פרסם שיש הסכם סגור על השאלת הקשר הקרואטי מרקו פיאצה מיובנטוס לשאלקה עד סיום העונה. הוא יושאל תמורת מיליון יורו פלוס מיליון נוספים כבונוסים ללא אפשרות לרכוש אותו.


* אייטור קרנקה שאימן את מידלסברו בשנה שעברה מועמד לאמן את נוטינגהאם כאשר גם שמו של אוסקר גרסיה הוזכר. אולימפיאקוס פרסמה הודעה פיה אוסקר גרסיה לא יאמן את הקבוצה. המועדון פרסם שאין מו"מ איתו.


אוסקר גרסיה
אוסקר גרסיה. מה התחנה הבאה? (AFP)


* המגן השמאלי של אינדפנדיינטה הארגנטינית, ניקולס טליאפיקו בן ה-25, בדרך לחתום באייאקס אמסטרדם שתשלם עבורו 4 מיליון יורו.


* פרדי אדו, פעם כישרון ענק, ימשיך בקריירה המוזרה שלו כאשר חתם בקבוצת הליגה השלישית בשבדיה – אוסקרסמס.


* ווסטהאם מציעה 15 מיליון ליש"ט על ג'ו אלן מסטוק.


אלן
אלן. בדרך ללונדון (AFP)


* פנרבחצ'ה מגששת אצל אוליביה ז'ירו מארסנל, שסובל כרגע מפציעה. כך מדווח "פאנאטיק". 

* נאפולי מעוניינת בלואיס אלברטו מלאציו.

* המגן המקסיקני של פורטו, מיגל לאיון, מתלבט בין דפורטיבו אלאבס לראסינג קלוב הארגנטינאית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי