עושים שוק: יונייטד תנסה "לגנוב" את אלכסיס מסיטי, ריאל הגיעה להסכם עם הזאר

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | AFP

השדים האדומים מנסים לחטוף גם את הכישרון של הבלאנקוס, שמצדם נמצאים לפני רכש ענק. ליברפול תציע חוזה לכל החיים לפירמינו. בייל מעורר עניין אך מעדיף לשוב לאנגליה, קוקלן חתם בוולנסיה

(גודל טקסט)
יומו ה-11 של חלון ההעברות יצא לדרך ואנחנו בספורט1 מביאים לכם את כל ההחתמות, השאלות, הדיווחים והעדכונים.



רשמי
* מנצ'סטר סיטי האריכה את חוזהו של שחקן האקדמיה לוקאס אנמצ'ה. השחקן בן ה-19 יישאר אצל התכולים שלוש שנים נוספות.


✍️ Three more years at the Club he loves for @LukasNmecha! #ManCityhttps://t.co/JO5YNYUn7h

— Manchester City (@ManCity) January 11, 2018


* ולנסיה הודיעה רשמית על החתמתו של פרנסיס קוקלן. העטלפים הגיעו להסכם עם ראשי ארסנל על שחרורו של הקשר עבור 12 מיליון ליש"ט. הקשר חתם על חוזהו בוולנסיה וסעיף היציאה יהיה 80 מיליון יורו.


 Comunicado oficial | Francis Coquelin https://t.co/qEzkuwYMUH

— Valencia CF (@valenciacf) January 11, 2018


* הבלם הצרפתי פול באיסה חזר לבורדו ממלאגה וחתם לשלוש וחצי שנים.


C'est OFFICIEL… @PaulBaysse est de retour à la maison ! Le défenseur central a signé un contrat de 3 ans et demi en faveur des Girondins son club formateur. Il sera dès demain à l'entraînement après sa présentation à la presse. ⏩ https://t.co/QBgQYph2bEpic.twitter.com/brk3sNkKmE

— FCGirondins Bordeaux (@girondins) January 10, 2018


* ברונו פטקוביץ' הושאל מבולוניה לקייבו.


שמועות
* דיווחים רבים באיטליה טוענים שאינטר קרובה לסיכום על השאלתו של בלם בנפיקה ליסאנדרו לופס. הנראזורי מחפשים בלם בדחיפות והארגנטינאי בן ה-28, שרשם 4 הופעות בנבחרת, צפוי להגיע לסן סירו תמורת כ-11 מיליון יורו.


UPDATE: Multiple sources state Lisandro Lopez to #FCIM on loan with option to buy is down to the details with #Benficahttps://t.co/o3xQymlsVLpic.twitter.com/DZUvxp4r7n

— footballitalia (@footballitalia) January 11, 2018


*
רוברטו מנצ'יני הכריז שהוא רוצה לאמן את נבחרת איטליה. הוא אמר זאת בראיון ל"גאזטה דלו ספורט". מאמן זניט אמר: "אני רוצה לזכות בגביע העולמי או ביורו עם איטליה".


*
הקשר בלרים דז'מאילי עשוי לחזור לבולוניה אחרי ששיחק במונטריאול אימפקט ב-MLS. רמי גארד מאמן בולוניה אמר שהשחקן רוצה לחזור מסיבות אישיות וספורטיביות.


* "קוריירה דלו ספורט" טוען שצ'לסי מעוניינת במאסימיליאנו אלגרי במקום אנטוניו קונטה בקיץ הקרוב. יש יותר מסימן אחד שקונטה לא ימשיך בבלוז.


Chelsea have gone to Serie A once again in search of a potential new manager. #CFChttps://t.co/1MF9ZFF4mf

— Talk Chelsea (@talkchelsea) January 11, 2018


* מרטין או'ניל בשיחות עם הנהלת סטוק כדי להציל את הקבוצה מירידה לצ'מפיונשיפ אם יקבל את הג'וב. הבעיה שהוא רוצה להביא גם את רוי קין. אם השיחות עם מאמן נבחרת אירלנד ייכשלו, יפנו הפוטרס לקיקה סאנצ'ס פלורס, מאמן אספניול.


* בורנמות' מוכנה למכור את הארי ארטר ב-15 מיליון ליש"ט, בעוד ההצעה של ווסטהאם עומדת על 5 מיליון ליש"ט בלבד.


* סנדרלנד רוצה לשאול עד תום העונה מליברפול את בן וודברן. החלוץ בן ה-18 מיעט לשחק העונה אצל קלופ.

BREAKING: @SunderlandAFC confirm Ben Woodburn has completed a medical with the forward set to join on a season-long loan. #SSN#SAFCpic.twitter.com/tbl4wnAbvz

— Sky Sports News (@SkySportsNewss_) January 4, 2018


* "ספורט" הקטאלוני דיווח שסביליה במו"מ עם אלש וידאל. ההצעה שלהם השאלה עם אופציה לרכישתו בסוף העונה.


* ראפיניה סיכם על השאלתו לאינטר וכעת ברצלונה צריכה לאשר את ההסכם. בארסה תדרוש הכנסת סעיף אופציה לרכוש אותו ב-20 מיליון יורו. בתוך כך רשת הטלוויזיה הממלכתית של איטליה "ראי" דיווחה שנאפולי מוכנה לשלם 20 מליון יורו על ג'רארד דאולופאו. ברצלונה אכן רוצה למכור אותו בסכום שרכשה אותו – 20 מיליון יורו. חוזהו מסתיים ב-2019. בנוסף, באשקשהיר מאיסטנבול סיכמה את פרטי החוזה של ארדה טוראן, אבל לפי "ספורט" ברצלונה רוצה עשרה מיליון יורו פלוס בונוסים. סעיף השחרור שלו עומד על 145 מיליון יורו והוא הרוויח שמונה מיליון יורו לעונה בבארסה.


* דניאל סטארידג', שנעלם עמוק אל תוך ספסל של ליברפול, מבוקש באיטליה אחרי שאפילו דני אינגס נחשב לפניו בסדר החלוצים של יורגן קלופ. החלוץ רוצה לשחק כדי להיכלל במונדיאל וליברפול מעוניינת לשחרר שחקנים עם משכורות גבוהות כדי להתכונן לרכש נוסף. הוא שיחק העונה רק 14 משחקים וכבש שלושה שערים. "סקיי איטליה" דיווח שאינטר רוצה את החלוץ בהשאלה. בנוסף ליברפול רוצה להאריך את חוזהו של רוברטו פירמינו שחתום עד 2020 ולמעשה תציע לו חוזה לכל החיים. לפי "סקיי" זאת מתוך מגמה שהוא יישאר עוד הרבה שנים במועדון, בניגוד לפליפה קוטיניו. קלופ חושק גם בכריסטיאן פולישיץ' מדורטמונד. לפי "בילד", הקבוצה מוכנה להוסיף ללייפציג בין 15 ל-20 מיליון יורו כדי שנבי קייטה יגיע כבר בחלון הנוכחי ולא בקיץ.


סטארדיג'
סטארדיג'. יגיע למונדיאל דרך איטליה? (AFP)


* לפי דון בלון גוואנגז'ו אברגרנדה מציעה 95 מיליון יורו על גארת' בייל. נכון לעכשיו הוולשי לא מעוניין לעבור לסין אלא מעדיף לחזור לאנגליה, אבל האלופה הסינית לא מתכוונת לוותר.


* "טלגראף" פרסם שטוטנהאם תעניק לדלה עלי קשר הקבוצה חוזה משופר כדי להשאיר אותו בקבוצה. הוא מרוויח כעת רק 60 אלף ליש"ט לשבוע וחתום עד 2021, אבל בקבוצה רוצים להעלות את החוזה ל-100 אלף ליש"ט לשבוע, אך הוא יוכל לקבל חוזה הרבה יותר גדול בריאל מדריד או מנצ'סטר סיטי. דני רוז הוא השחקן היחיד שטוטנהאם מוכנה למכור כרגע. הארי קיין יקבל חוזה של 200 אלף ליש"ט לשבוע.


* בעיתון "אס" דווח שריאל מדריד רוצה את שחקן הכנף גונסלו גדש הפורטוגלי המשחק בנבחרת עם כריסטיאנו רונאלדו. הוא יוכל להיות המחליף של רונאלדו בעתיד והוא ממילא מכונה יורשו. השחק שייך לפאריס סן ז'רמן שדרשה 40 מיליון יורו מולנסיה על רכישתו וסעיף שיאפשר לה להחזירו אליה. לא ברור אם התנאים יהיו דומים לגבי ריאל מדריד.


* במקביל, רדיו מונטה קרלו פרסם שריאל מדריד פנתה לסוכנים של אדן הזאר והצדדים כבר סגרו על חוזה והשחקן עשוי להגיע בקיץ. לשחקן חוזה עד 2020 בצ'לסי, אבל הוא לא מתלהב להאריך את החוזה בסטמפורד ברידג' כפי שהוצע לו. הוא דחה שתי הצעות של הבלוז שהיו הופכות אותו לשחקן עם השכר הכי גבוה בפרמייר-ליג. לפי הדיווח, זידאן שרוצה אותו מזמן, אמר לפלורנטינו פרס שהוא השחקן הראשון שלו ברשימה. בתוך כך, לפי פרסומים בספרד דני סבאיוס ביקש לעזוב ובטיס מעוניינת לשאול אותו.


אדן הזאר
אדן הזאר. זידאן חושק בו (AFP)


* לפי "סקיי ספורט" מנצ'סטר יונייטד מתכננת "הצעת ענק" על מנת לרכוש את מרקו אסנסיו, שאיבד את מקומו בהרכב הראשון בריאל מדריד, ואילו דויד דה חאה שוב מוזכר כמועמד להגיע לסנטיאגו ברנבאו. בנוסף לפי הכתב ג'יאנלוקה די מארציו, מוריניו נכנס למירוץ אחרי אלכסיס סאנצ'ס. לפי "האינדיפנדט" השדים האדומים הציעו את מחיטיראן לארסנל כחלק מהעסקה.


* אחיו של אדן, טורגן הזאר, עשוי לחזור לצ'לסי אחרי שהצטיין במנשנגלדבאך העונה והיה מעורב ב-14 שערים בכל המסגרות. לדברי "בילד" צ'לסי רוצה אותו חזרה, ובחוזהו היה סעיף שצ'לסי יכולה להחזירו ב-13 מיליון ליש"ט, אבל התוקף פג. עכשיו הבלוז מוכנים לשלם סכום גדול יותר כדי להחזירו.


* מילאן לא רוצה למכור את ג'יג'י דונארומה למרות שמועות שהוא מועמד לצ'לסי. המנהל הספורטיבי שלה, מאסי מיליאנו מיראבלי אמר ל"גאזטה דלו ספורט: "ג'יו חידש את החוזה שלו אצלנו בהתלהבות גדולה. נשמח מאוד אם יסיים את הקריירה שלו אצלנו, אבל ברגע שירצה לעזוב אנחנו בעד מכירתו".


דונארומה
דונארומה. לא הולך לשום מקום (AFP)


* "אסטדיו דפורטיו" דיווח שבטיס רוצה את המגן השמאלי דוידה סנטון מאינטר. הוא חזר לאחרונה לשחק בהרכב אצל לוצ'יאנו ספלטי.


* אנדרלכט דחתה לעת עתה הצעה של ווסטהאם לרכוש את הקשר הגנתי ליאנדר דנדונקר בן ה-22 ב-15 מיליון יורו. הסגולים יהיו מוכנים לדבר החל מ-25 מיליון יוורו. גם מילאן ומנשנגלדבאך מעוניינות.


* קריסטל פאלאס סיכמה על מחירו של דיאפרה סאקו מווסטהאם. מדובר על סכום שנע בין 10 ל-12 מיליון ליש"ט.


בקאמבו. האפריקאי היקר בהיסטוריה
בקאמבו. האפריקאי היקר בהיסטוריה (AFP)


*סדריק בקאמבו עבר את הבדיקות הרפואיות בבייג'ינג גואן הסינית וצפוי לחתום בימים הקרובים תמורת 74 מיליון יורו שיהפכו אותו לאפריקאי היקר בהיסטוריה.


* סנטוס רוצה להחזיר את גביגול לשורותיה, כך הודיע נשיא הקבוצה ז'וזה קרלוס פרס. השחקן שאמור היה לכבוש את אירופה אכזב לחלוטין באינטר וגם בבנפיקה אליה הושאל שיחק משחק אחד בלבד.


* קשר נבחרת הונגריה לשעבר סבולקש הוסטי (34) חזר לכדורגל ההונגרי אחרי 12 שנה, כשחתם בווידאוטון. הוסטי, אקס האנובר וזניט, שיחק בעונה שעברה בסין, אבל נעדר מהמגרשים של פציעה מאז תחילת אוגוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי