צפו בתקציר: שער ענק של אסנסיו העניק 0:1 לריאל בדקה ה-89

ריאל חוגגת
ריאל חוגגת | AFP

הבלאנקוס ניצחו בחוץ את לגאנס במשחק הראשון ברבע הגמר ויכולים לקחת מהמשחק רק את התוצאה. זידאן עלה ללא בייל, בנזמה ורונאלדו

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
89 דקות הבנו שהטבלה לא משקרת. שהיכולת הנוראית של ריאל מדריד בליגה ממשיכה גם בגביע כשמולה כבר מתייצבת יריבה מהליגה הראשונה כמו לגאנס. המשחק הלך ל-0:0 ואם מישהו היה יוצא מאוכזב מהתוצאה היו אלה דווקא המארחים שהיו יותר מסוכנים.


זינדין זידאן עלה בלי כריסטיאנו רונאלדו, כארים בנזמה וגארת' בייל, והחוד שלו הורכב מלוקאס ואסקס, בורחה מיוראל  ומרקו אסנסיו. אם משני הראשונים לא היו ציפיות גדולות העונה, הרי שאסנסיו, הסנסציה ממיורקה, הוא אחד מאכזבות העונה עד כה עם חמישה שערים  בכל המסגרות. אבל אז הגיעה הדקה ה-89 ופתאום הכל התהפך. אסנסיו שלח באמנות פלאש לפינה הקרובה בחצי גובה והכריע את לגאנס עם 0:1 לקראת הגומלין בברנבאו.



אוהדי ריאל בטח מקווים שהשער הזה יכניס את אסנסיו ואולי גם את איסקו לפורמה מחודשת. אחרי הכל CR7 תכף בן 33, בייל הוא בעיקר פציע ועל בנזמה כבר נאמר הכל. אם הבלאנקוס רוצים להיות רלוונטיים בליגת האלופות לפחות, הצמד איסקו את אסנסיו חייב לחזור ובגדול. 


הרכבים

לגאנס: נראו שמפאנייה, דימיטריוס סיובאס, טיטו, אונאי בוסטינסה, דייגו ריקו, נביל אל זאהר, רובן פרס (דרקו ברשאנץ 61), חאבייר אראסו, ג'רארד גומבאו, קלאודיו בובו, חוסה נראנחו (נורדין אמרבט 70).


ריאל מדריד: קיקו קסיאה, דני קרבחאל, חסוס ואייחו (נאצ'ו 14), תיאו הרננדז, לוקאס ואסקס, מרקוס יורנטה (איסקו 73), מתיאו קובאצ'יץ', דני סבאיוס (לוקה מודריץ' 67), מרקו אסנסיו, בורחה מיוראל.


מהלך המשחק
דקה 15: ואייחו נפצע, נאצ'ו עלה מהספסל ביום הולדתו.

15' Primer cambio en las filas del Real Madrid. Se retira @JesusVallejo y entra @nachofi1990. #RMCopa | #HalaMadridpic.twitter.com/o7XBrjuu3J

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) January 18, 2018



דקה 23: אסנסיו הגביה כדור חופשי לרחבה, וראן נגח גבוה מדי.

דקה 31: אראסו ירה כדור מחוץ לרחבה, מעל המשקוף של קסיאה.

דקה 34: קובאצ'יץ' חטף כדור מבלם המארחת, אך בעט החוצה ממרכז הרחבה.



קובאצ'יץ'. כמעט הבקיע את הראשון (Gettyimages)


דקה 43: כדור חופשי שהוגבה משמאל הגיע לקרבחאל, שבעט אותו על שחקן הגנה וסחט קרן.


דקה 55
:  דייגו ריקו פרץ לרחבה ובעט, אך נהדף.


דקה 66:
יורנטה ניסה להרחיק בנגיחה כדור חופשי שהוגבה לרחבה וכמעט כבש עצמי, אך למזלו הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה.


דקה 75: בובו בעט מהאוויר כדור שהוגבה אליו משמאל, קסיאה הציל לקרן.



אסנסיו. היה שווה לחכות לגול (AFP)


דקה 89, 0:1 לריאל:  קסיאה בעט לגופו של אמברט והכדור טס לעבר המסגרת אבל וראן היה במקום כדי להרחיק ולפתח התקפה מתפרצת. תיאו הרננדס פרץ משמאל והעביר כדור למרכז ואסנסיו שלח עם רגל שמאל ומזווית קשה לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי