צפו בתקציר: ברצלונה גברה 0:2 על אספניול ועלתה לחצי הגמר

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

לואיס סוארס כבש בנגיחה, ליאו מסי הכפיל בבעיטה מחוץ לרחבה והבלאוגרנה השיגו 1:2 בסיכום המשחקים והבטיחו את מקומם בין ארבע האחרונות. פיליפה קוטיניו זכה לתשואות כשנכנס להופעת בכורה בקאמפ נואו

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)

ריאל מדריד אולי הודחה אמש על ידי לגאנס, אבל הערב (חמישי), במשחק שנעל את שלב רבע גמר גביע המלך, הסדר חזר על כנו: ברצלונה ניצחה 0:2 בדרבי את אספניול, מחקה 1:0 מהמשחק הראשון בין השתיים והבטיחה את מקומה בחצי הגמר.

המאמן ארנסטו ואלוורדה חשש מסנסציה נוספת במפעל ועל כן עלה בהרכב חזק שכולל את ליאו מסי ולואיס סוארס, כשבמוקד היו שחקני הרכש החדשים שנכנסו לסגל לראשונה, ירי מינה ובעיקר פיליפה קוטיניו, שקיבל השבוע את החולצה מספר 14 וזכה לדקות ראשונות על הדשא בקאמפ נואו, ועוד מול האקסית.

גם ללא מינה וקוטיניו על הדשא, ברצלונה לא התקשתה לפלס את דרכה לשלב הבא ועשתה זאת הודות לשני שערים מהירים של לואיס סוארס כבר בדקה התשיעית ושל ליאו מסי בדקה ה-25, שערים שכאמור הספיקו בשביל 1:2 בסיכום המשחקים. הגרלת חצי הגמר תיערך כבר מחר ובה ברצלונה יכולה לפגוש את אחת מבין סביליה, ולנסיה ולגאנס.

עוד לפני המשחק ערכה ברצלונה טקס הוקרה לארגנטינאי חאבייר מסצ'ראנו, הקשר האחורי שעם השנים הוסב לעמדת הבלם ולאחר שבע שנים וחצי במועדון נפרד אתמול סופית והוכרז על מעברו לחביי הסינית.


מסצ'ראנו. פרידה אחרונה בהחלט מהקאמפ נואו (AFP)


מספר 14 עזב, מספר 14 חדש הגיע. פיליפה קוטיניו עולה לבכורה (AFP)

הרכבים
ברצלונה:
יאספר סילסן, ג'ורדי אלבה, ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי, אלש וידאל (פאוליניו, 63), סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ' (אנדרה גומש, 90), אנדרס אינייסטה (פיליפה קוטיניו, 68), סרג'י רוברטו, ליאו מסי, לואיס סוארס.

אספניול: פאו לופס, ארון מרטין, מריו הרמוסו, נאלדו, מארק נבארו, דויד לופס, ויקטור סאנצ'ס (אוסקר מלנדו, 86), חאבי פואגו, סרג'י דארדר (לאו בפטיסטאו, 46), גראנרו (סרחיו גארסיה, 65), ג'רארד מורנו.

מהלך משחק
דקה 9, 0:1 לברצלונה!
ליאו מסי חוטף את הכדור במרכז המגרש, מעביר ימינה לאלש וידאל והאחרון הגביה כדור מדוד היישר לראשו של לואיס סוארס, שמול שער חשוף לא התקשה להכניע את לופס ולקבוע 1:1 בסיכום המשחקים.


סוארס כבש במהרה את אחד משעריו הקלים (AFP)


דקה 25, 0:2 לברצלונה!
הבלאוגרנה השלימו את המהפך הנחוץ בסיכום המשחקים והם מרחק נגיעה מחצי גמר גביע המלך. ליאו מסי איבד בתוך הרחבה, אולם ניצל קושי בהרחקת הכדור כדי להשתלט עליו בשנית, לבעוט מחוץ לרחבה ובעזרת מגן יריב להכפיל את יתרון המארחים.

דקה 75: ברצלונה ניסתה להכריע את המשחק עם שער שלישי והייתה מאוד קרובה לעשות זאת, אבל קוטיניו במסירה נפלאה, שש דקות אחרי שנכנס כמחליף, לא הצליח לבשל לסוארס שסחט הדיפה מקרוב, גם ראקיטיץ' נעצר אצל השוער בכדור חוזר.

דקה 88: שוב החמצה גדולה של ברצלונה. הפעם זהו ראקיטיץ' שמצא את ליאו מסי, אבל הפרעוש לא הצליח למצוא את הרשת, אלא נגח לקורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי