ברצלונה עוטפת את קוטיניו: "הוא פשוט רקד סמבה על המגרש"

פיליפה קוטיניו לראשונה על הדשא בקאמפ נואו
פיליפה קוטיניו לראשונה על הדשא בקאמפ נואו | AFP

הברזילאי רשם דקות בכורה ב-0:2 על אספניול ובקאמפ נואו התמוגגו: "כבר במשחק הראשון הוא התרגל". הכוכב עצמו סיכם: "לעולם לא אשכח את הלילה הזה, לשחק לצד מסי היה בלתי רגיל". עימות בין הקהלים, צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ברצלונה לא הלכה בעקבות ריאל מדריד שהודחה מגביע המלך וניצחה את אספניול 0:2 אחרי הפסד 1:0 בראשון. המשחק בקאמפ נואו אמש (חמישי) היה מתוח בגלל שבכל רגע גול של אספניול היה מעלה אותה בזכות שער חוץ. בארסה עלתה בפעם השמינית ברציפות לחצי הגמר לראשונה בהיסטוריה של המועדון (11 פעמים מ-12 עונות אחרונות) ורשמה שיא חדש. היא גם שיחקה משחק 19 ללא הפסד בגביע. לגאנס, ולנסיה וסביליה הן היריבות, וההגרלה תתקיים היום ב-14:00.


מלבד השער ההיסטורי של ליאו מסי, שהיה ה-4,000 בהיסטוריה של ברצלונה בקאמפ נואו בכל הנבחרות, היה רגע חשוב במשחק כשפיליפה קוטיניו נכנס כמחליף והגשים את החלום של חייו לשחק במדי ברצלונה. ב"מארקה" נכתב שקוטיניו רקד סמבה על המגרש: "כמעט כל מה שעשה על כר הדשא היה מוצלח". ג'ורדי אלבה אמר עליו בסיום: "הוא שחקן גדול וכבר במשחק הראשון הוא הסתגל לברצלונה". ג'רארד פיקה פירגן אף הוא: "לקוטיניו יש את הסטייל של ברצלונה ובדברים רבים הוא מזכיר את אינייסטה". בעיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב: "מחצית שנייה טובה מאוד של קוטיניו".



גם סרחיו בוסקטס נשאל על הרכש מליברפול: "שחקן ברמה עולמית שיעשה אותנו הרבה יותר חזקים. היה מגיע לנו לנצח יותר מ-0:2". הקשר עקץ את אספניול: "במשחק הראשון הם ניצחו אותנו וחגגו כאילו עלו לחצי, אבל המשחק הזה אורך 180 דקות. הם הגיעו לגומלין רק להגן ולא סיכנו אותנו כמעט. אנחנו פייבוריטים לזכות בגביע, אבל אנחנו עוד צריכים להוכיח זאת".


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… BIENVENIDO A SEMIS. pic.twitter.com/yvoL0ZCcGV

— El 10 (@el10blaugrana) January 26, 2018


גם מאמן ברצלונה ארסנטו ואלוורדה, שהתעקש לרכוש את הכוכב, פירגן: "יש לנו תקוות גדולות כלפי קוטיניו. הוא יכול לעזור לנו וליצור מצבי כיבוש טובים. כשהוא קרוב לרחבה הוא מסוכן מאוד. זה לא היה משחק פשוט ואנחנו מרוצים מהבכורה שלו". השחקן עצמו אמר: "זה לילה מיוחד מאוד עבורי. אני לא אשכח זאת אף פעם. לשחק לצידם של מסי וסוארס היה דבר בלתי רגיל ואני מקווה ללמוד מהם הרבה. אני מאושר מאיך שקיבלו אותי והתחלתי עם ניצחון. התרגשתי קצת, אבל הדרך בה האוהדים קיבלו אותי הרגיעה אותי מיד".


המשחק היה חם גם ביציעים כשחלק מאוהדי ברצלונה ביציע קיללו בצורה מכוערת את אוהדי אספניול. אוהדי היריבה הגיבו בקריאות נגד נשיא בארסה ג'וזף ברתומאו, והפגינו הצדעות פשיסטיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי