קלרנס סיידורף מונה למאמן דפורטיבו לה קורוניה

קלרנס סיידורף
קלרנס סיידורף | Gettyimages

כוכב העבר, שקריירת האימון שלו החלה בעצלתיים, ינסה להימנע מירידה לליגת המשנה בספרד. עד כה אימן רק ארבעה חודשים במילאן ואת שנזן מליגת המשנה בסין

(גודל טקסט)
מאמן שלישי העונה לדפורטיבו לה קורוניה, והמפתיע הוא שמדובר בקלרנס סיידורף, שחקן העבר הנפלא שכמאמן עדיין מנסה לפלס את דרכו.


לה קורוניה נפרדה לאחרונה מקריסטובל פראלו, שרק באוקטובר האחרון החליף את פפה מל, אולם הוא ניצח שלושה משחקים בלבד מתוך 15 בתפקיד ודפורטיבו הידרדרה אל מתחת לקו האדום. במחזור האחרון, ביום שישי, הושפלה לה קורוניה 5:0 על ידי ריאל סוסיאדד והיא מדורגת 18, ירידה של שני מקומות לעומת תחילת דרכו של פראלו במועדון.




כעת מגיע זמנו של סיידורף בן ה-41, שחקן העבר שכיכב באייאקס, סמפדוריה, אינטר, ריאל מדריד, מילאן ובוטאפוגו ובתקופה זו זכה בין השאר חמש פעמים בליגת האלופות (עם אייאקס, ריאל ואינטר). כמאמן הוא זכה להזדמנות ראשונה במילאן בינואר 2014, זמן קצר לאחר פרישתו, אבל ארבעה חודשים בתפקיד הספיקו לראשי הרוסונרי והם בחרו להחליפו. במילאן הוא צבר 35 נקודות מ-57 אפשריות, הקצב הרביעי בטיבו בסרייה A באותו זמן.


ביולי 2016 קיבל סיידורף את משרתו הבאה כשהחל לאמן את שנזן הסינית, קבוצה מהליגה השנייה, אבל הוא כשל בניסיון להעלות אותה לליגה הבכירה ועזב. בדצמבר האחרון הכריזה אתלטיקו פרנאנסה על סיידורף כמאמנה וכמנהלה המקצועי הבא, אולם המו"מ עלה על שרטון למרות ההצהרה והוא נשאר בביתו. כעת חוזר סיידורף ליגה הספרדית, בניסיון להציל את דפורטיבו לה קורוניה.


Benvido ao #Dépor1718 Clarence! https://t.co/ZxXQoRe1wMpic.twitter.com/3zO7QNxU8w

— RC Deportivo (@RCDeportivo) February 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי