0:2 לברצלונה על אייבר, פתחה פער של עשר נקודות בפסגה

בוסקטס, אינייסטה
בוסקטס, אינייסטה | AFP

סוארס וג'ורדי אלבה כבשו במשחק חוץ קשה שהיווה הכנה מצוינת לצ'לסי. סביליה רשמה ניצחון שני רצוף, 1:2 בלאס פאלמס. בהמשך: ולנסיה במלאגה

(גודל טקסט)

ברצלונה התאוששה מה-0:0 הביתי מול חטאפה במחזור הקודם עם 0:2 בחוץ על אייבר החזקה במסגרת המחזור ה-24 והגדילה את הפער בפסגה לעשר נקודות על אתלטיקו מדריד, שתארח מחר את בילבאו. סביליה ליקטה ניצחון שני ברציפות, 1:2 אצל לאס פלאמס החלשה.

בהמשך הערב קרב הדפורטיבו'ס בין אלאבס ללה קורוניה בעוד ולנסיה תנעל את הערב בקרב קצוות אצל מלאגה.

אייבר – ברצלונה 2:0 
הקבוצה הבאסקית הקטנה, מהפתעות העונה, היוותה הכנה מצוינת לשחקנים של ארנסוטו ואלוורדה לקראת המפגש באמצע השבוע בלונדון נגד צ'לסי. כדור עומק גאוני של ליאו מסי הסתיים בדריבל של לואיס סוארס, בהשכבת השוער ובגלגול לרשת שקבע 0:1 לבלאוגרנה בדקה ה-14. ג'ורדי אלבה חתם בדקה ה-86 מריבאונד אחרי שמסי היה בדרך לרשת ונבלם אצל השוער.

אבל בין לבין היתה זו אייבר שהכתיבה קצב, בעטה שש בעיטות למסגרת ומצאה את מארק אנדרה טר שטגן (כמעט כרגיל העונה) ביכולת מצוינת.


לאס פלמאס – סביליה 2:1
רגע לפני המפגש ביום רביעי מול מנצ'סטר יונייטד, האנדלוסים ממשיכים במסע ההתאוששות תחת וינצ'נזו מונטלה ורשמו ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות שהעלה אותם, לפחות זמנית, למקום החמישי. וויסאם בן יידר כבש את הראשון בדקה ה-35 כשדחק מקרוב על ידי ליאנדרו צ'יצ'יסולה, ובדקה ה-50 פאבלו סראביה כבש את השני אחרי שפרנקו ואסקס הקפיץ אליו כדור ברחבה. התקוות של המארחת התעוררו בדקה -82 כשג'ונתן קאז'רי צימק מהנקודה הלבנה, אך התוצאה נשמרה והקנריים נשארו מתחת לקו האדום.


מאלגה – ולנסיה 2:1

העטלפים התבססו במקום השלישי והגדילו את הפער מריאל מדריד בזכות קאמבק מרשים בדקות הסיום נגד מאלגה בחוץ. נועלת הטבלה עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-27 מכדור קרן מוצלח, אבל ולנסיה השוותה בקרן משלה עשר דקות לסיום. עבירה של איגנאסי מיקל בדקה ה-84 הובילה לאדום כלפיו ולפנדל לזכות ולנסיה, אותו ניצל דניאל פארחו וקבע את תוצאת המשחק.


תוצאות נוספות
אלבאס – דפורטיבו לה קורוניה 0:1

לאלבאס: מוניר אל חדאדי (61).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי