3:5 משוגע לריאל מדריד על בטיס, צמד לאסנסיו

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | Gettyimages

הקשר הצעיר, שכבש את ה-6,000 של הבלאנקוס בליגה, הוביל את קבוצתו לניצחון חשוב במשחק עם שני מהפכים. גריזמן וקוסטה עזרו לאתלטיקו להתבסס במקום השני עם 0:2 על אתלטיק בילבאו

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)
המחזור ה-24 ממשיך היום (ראשון) בליגה הספרדית עם עוד ארבעה משחקים, כשבמוקד אתלטיקו מדריד גברה בבית 0:2 על אתלטיק בילבאו וצימקה את הפער מברצלונה המוליכה (שגברה אמש 0:2 בחוץ על אייבר) לשבע נקודות. בנוסף ריאל מדריד גברה 3:5 בחוץ על ריאל בטיס במשחק מושגע עם שני מהפכים. במשחק שפתח את משחקי היום הביסה ריאל סוסיאדד 0:3 את לבאנטה ולאחר מכן אספניול ו-ויאריאל נפרדו ב-1:1.


ריאל בטיס – ריאל מדריד 5:3

ריאל מדריד המשיכה את המומנטום מהניצחון על פאריס סן ז'רמן וחיברה ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות שהשאיר אותה במקום הרביעי, נקודה מתחת לוולנסיה. הבטיקוס ירדו למקום התשיעי. זינדין זידאן הפתיע כשעלה ללא קארםי בנזמה ומרקו אסנסיו, שפתח בהרכב אחרי היכולת הטובה בשמינית גמר ליגת האלופות, נגח את ה-0:1 כבר בדקה ה-11 אחרי שבעיטה של רונאלדו נהדפה על ידי ההגנה. הפתיחה הטובה של הבלאנקוס נעצרה ובדקה ה-30 הם איבדו את מרסלו שנפצע והוחלף בתיאו הרננדז, ושערים של עיסא מאנדי (33) ועצמי של נאצ'ו (37) הורידו אותם בפיגור להפסקה.

 


כנראה שזידאן נתן לשחקניו שיחת מוטיבציה רצינית בחדר ההלבשה, כי ריאל מדריד נראתה אחרת לגמרי במחצית השנייה. סרחיו ראמוס נגח את השיוויון בדקה ה-50 אחרי קרן של לוקאס ואסקס ותשע דקות לאחר מכן אסנסיו קבע מהפך אחרי פריצה גדולה באגף של דני קרבחאל, והשלים צמד שהכניס אותו לספרי ההיסטוריה עם השער ה-6,000 של ריאל מדריד בליגה. בדקה ה-65 קאסמירו הקפיץ נהדר את הכדור לרחבה לכריסטיאנו רונאלדו, שקבע 2:4 והסתפק בהיסטוריה אישית כשהשתווה לראול גונסאלס בלאנקו כשחקן שכבש ב-264 משחקים, יותר מכל שחקן אחר בתולדות המועדון. סרחיו לאון שעלה כמחליף צימק בדקה ה-85 והפך את הדקות האחרונות למלחיצות במיוחד, אך בנזמה המושמץ שעלה מהספסל קבע 3:5 בדקה ה-92.


אתלטיקו מדריד – אתלטיק בילבאו 0:2

הקולצ'ונרוס הארו שהם לא מתכוונים לעשות לברצלונה את החיים קלים מדי ושמרו על פער שבע הנקודות מהמוליכה על חשבון הבאסקים שהתקשו לתת תפוקה התקפית ללא אריץ אדוריס ואיקר מוניאין. השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-67 כשאנטואן גריזמן בישל לקווין גמיירו, שבישל בעצמו לדייגו קוסטה את השני בדקה ה-80. ניצחון ליגה רביעי ברציפות לאתלטיקו, ומשחק רביעי ברציפות בלי לספוג.




גריזמן וקוסטה חוגגים. עוד ניצחון חשוב של אתלטיקו (AFP)


אספניול – ויאריאל 1:1

תוצאה שפגעה בשתי הקבוצות כהצוללת הצהובה ירדה למקום השישי בליגה אחרי משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, וגם אספניול ירדה למקום ה-16. רודרי הרננדס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-25, אך אסטבן גראנרו קבע שיוויון בדקה ה-85.



ריאל סוסיאדד – לבאנטה 0:3
המארחת זכתה בפנדל כבר בדקה התשיעית לאחר דחיפה ברחבה, צ'אבי פרייטו דייק מהנקודה אבל מתח את המפשעה בחגיגות השער ויצא. מחליפו, סרחיו קאנאלס כבש ובישל וסגר עניין. תחילה חרך בדקה ה-32 את אגף ימין, שלח כדור בחצי גובה לפינה השנייה וחואנמי הרשית מקרוב את ה-0:2. בדקה ה-55 נכבש השער היפה במשחק. קאנאלס קיבל את הכדור על קו ה-16, נפל, קם מיד ופתח בסלאלום בין מגני האורחת לפני שבעט פנימה וקבע את תוצאת המשחק 0:3.


56' GOOOOOAL by @SergioCanales 3-0 #RealSociedadLevantepic.twitter.com/0NTtTVQUP5

— Real Sociedad (@RealSociedadEN) February 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי