ואלוורדה: לא היה פנדל, עכשיו המשחק מול אתלטיקו חשוב אפילו יותר

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | ברצלונה, רשמי

בברצלונה זעמו על הפנדל שקיבלה לאס פלמאס ב-1:1 בין הקבוצות. אינייסטה: "תמיד אמרתי שהעבודה של השופטים קשה". בוסקטס: "צריך לדאוג שהפער לא יצומצם. מסי רחוק שער מ-600 שערים בקריירה

(גודל טקסט)
נראה שמירוץ האליפות בספרד נפתח מחדש אחרי שברצלונה סיימה אמש (חמישי) רק 1:1 בלאס פלמאס והפער בינה לאתלטיקו מדריד ואנטואן גריזמן שבכושר שיא, ירד לחמש נקודות בלבד, כשביום ראשון (17:15) שתי הקבוצות ייפגשו בקאמפ נואו לקרב צמרת.


לליאו מסי, שכבש בדקה ה-21 את השער הראשון בבעיטה חופשית, חסר רק שער כדי להגיע ל-600 שערים בקריירה בברצלונה ובנבחרת, אבל בארסה לא תזכור לטובה את המשחק אחרי שלאס פלמאס השוותה מפנדל, שהיה הראשון שנשרק לחובת הקטלאנים מזה 79 משחקים (746 ימים). הבלאוגרנה טענו שהפנדל ממנו השווה ג'ונתן קאז'רי בדקה ה-58 לא היה ולא נברא.



"מארקה" עקץ את ארנסטו ואלוורדה וכתב: "זה מה שקורה כשאתה עושה ניסויים בהרכב". סרג'י רוברטו ספג ביקורות על משחקו בהתקפה, עוסמאן דמבלה לא הורגש לאחר שנכנס במקום אנדרס אינייסטה, וגם הקפטן עצמו ספג ביקורת על יכולתו החלשה במחצית השנייה. גם איבן ראקיטיץ' לא הרשים אחרי שעלה למשחקן ה-200 בקבוצה כמחליף במקום פאוליניו למשחקו ה-200 בקבוצה ולואיס סוארס לא היה תכליתי, אך לפחות לא ספג גרטיס צהוב ויוכל לשחק מול אתלטיקו.



מסי. רחוק שער בלבד מהיסטוריה אישית (AFP)


ואלוורדה זעם על ההחלטה של השופט מתיאו להוס להעניק פנדל ללאס פלמאס: "הפנדל הזה פגע בנו. הם השוו מפנדל שלא היה. הם שיחקו חזק במחצית השנייה וזה הדאיג אותנו. המשחק נגד אתלטיקו היה מכריע גם בלי התיקו הזה, אבל עכשיו הוא יהיה חשוב אפילו יותר. בחדר ההלבשה לא היה ברור לאף אחד מי עשה משהו שגרם לפנדל. אנחנו ראשונים, אבל הפער צומצם בשתי נקודות. לצערי הרב לאס פלמאס הגנה היטב על השער אחרי שהשוותה ולנו לא היה משחק טוב בהתקפה". גם ב"מונדו דפורטיבו" התלוננו על השופט: "הוא לא ראה פנדל נגד פאוליניו ושרק לפנדל שלא היה".


אינייסטה הודה: "אנחנו עוזבים את האיצטדיון ברגשות מעורבים. לא הצלחנו להגיב טוב למשחק של לאס פלמאס. הם עשו עבודה טובה בכל הקשור לחסימת המסירה האחרונה שלנו". גם הקפטן זעם על השופט להוס שלא הוציא כרטיס צהוב או שרק לפנדל בסיום המחצית הראשונה על נגיעה של שוער לאס פלמאס ליאנדרו צ'יצ'יסולה מחוץ לרחבה: "ראינו נגיעה ברורה שלו ביד מחוץ לרחבה. יש שופטים שהיו נותנים פנדל ויש כאלה שמתעלמים. תמיד אמרתי שהעבודה של השופטים קשה". שחקני הקבוצה נאלצו להרגיע את ג'רארד פיקה עזב את הספסל אחרי שריקת הסיום כדי למחות בפני השופט.


אפילו "אס" המדרידאי הודה: "להוס פתח מחדש את הליגה". "מונדו דפורטיבו" כתב בשערו "בלימה", וקבע: "בארסה לא ידעה איך לנצח בלאס פלמאס למרות גולאסו של מסי". "ספורט" הוסיף: "להוס רוצה שהליגה תיפתח".


FRENAZO.

PORTADA DE MUNDO DEPORTIVO. pic.twitter.com/s8J9pVtfry

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) March 2, 2018

סרחיו בוסקטס הודה שהתיקו לא בא לקבוצתו בזמן המתאים: "הפסדנו שתי נקודות במועד חשוב של העונה, אבל ידענו שזה אצטדיון שקשה לשחק בו למרות שלאס פלמאס בתחתית. המשחק נגד אתלטיקו יהיה קשה הרבה יותר, אבל יש לנו את היתרון שאנחנו מובילים את הטבלה וגם אחרי הפסד נישאר ראשונים, אבל צריך לדאוג שהפער לא יצומצם".


בתוך כך, ליאו מסי ירשום היסטוריה כשיתאמן לראשונה בחייו במתקן האימונים של ריאל מדריד. הוא יעשה זאת עם נבחרת ארגנטינה לקראת משחק הידידות שלה ב"וונדה מטרופוליטנו" מול ספרד ב-27 במארס.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי