רק רשת: גיא לוי יודע מה מכבי חיפה צריכה כדי לצאת מהבוץ

גיא לוי
גיא לוי | דני מרון

המאמן פרסם פוסט חריף בפייסבוק. קינן ממשיך לכבוש בארה"ב, משפחת מסי מתרגשת מהבן החדש. דווין סמית' ייכנס להיכל התהילה של מכבי ת"א, אוהדים פרצו למגרשים בצרפת ואנגליה ומה קיבל הילד שהתחפש לדה חאה

(גודל טקסט)
15:35: המתנה המפתיעה מדה חאה
באנגליה אולי לא חוגגים את פורים, אבל ילד שהתחפש לדויד דה חאה והעלה את התמונה שלו בטוויטר זכה ממנו למתנה. "אתה נראה נפלא, רק שלח לי את הכתובת שלך ואני אשלח לך זוג נעליים", הגיב השוער לילד המאושר.


You look great! There's just something missing Tell me your address via DM and I send you a pair of boots https://t.co/W2Msqb0bv0

— David de Gea (@D_DeGea) March 11, 2018
 





Well done David pic.twitter.com/b4V9KGDMso

— Fran Heaney (@franpasque) March 10, 2018

12:35: גיא לוי מנתח את המצב במכבי חיפה

המאמן גיא לוי פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק ובו ניתח את המצב הבעייתי במכבי חיפה. לא נמצאו פתרונות כדי ליצור שקט בהגנה", כתב בין השאר. "לא נמצאו פתרונות כדי ליצור מרכז שדה עוצמתי שיצליח גם ליזום בהתקפה וגם לגונן. לא נמצא שילוב התקפי שיאיים על הגנות היריב…שינוי מצריך רעיונות מקצועיים חדשים. שינוי מצריך אומץ. שינוי מצריך אמונה בשחקנים. כרגע יש רק לחץ".


"אני חייב לומר שמו אלאך נראה בחור טוב. השאלה היא עד כמה הוא מוכן להיות בחזית של המועדון: להתערב מקצועית כשצריך גם בהרכבים, ללכת נגד הזרם התקשורתי הלוחץ. מכבי חיפה לא צריכה עוד איש "מאחורי הקלעים". היא צריכה מישהו עם יושר וחכמה, אומץ ותעוזה, שיקח אותה למקום שהוא נטול פחד מכישלון". כדאי שגם מכבי חיפה תשיל מעליה את המסכנות של השנים האחרונות.




11:40: שערורייה גם בצרפת

לא רק בלונדון, גם בליל מאות אוהדים פרצו לכר הדשא אחרי שהקבוצה סיימה ב-1:1 נגד מונפלייה וייתכן שהקבוצה תרד לליגה השנייה לאחר שירדה מתחת לקו האדום. כמו מול ווסטהאם, האוהדים ניסו לתקוף את חלק משחקני הקבוצה וכעת המועדון הצרפתי עלול לקבל עונש כבד מאוד. 


 

Scène surréaliste au Stade Pierre Mauroy !
Envahissement de terrain, joueurs frappés et bagarre générale… #LOSCMHSCpic.twitter.com/JJEO4Hjwxj

— beIN Ligue 1 Confo (@beINLigue1Confo) 10 במרץ 2018
11:35: המשטרה תסגור את "לונדון סטאדיום"?
במהלך ההפסד של ווסטהאם 3:0 לברנלי אתמול ב"לונדון סטאדיום", שקירב את הקבוצה שלוש נקודות מהקו האדום, התרחשה שערורייה כשאוהדים פלשו למגרש פלישת האוהדים ראשי ווסטהאם דיוויד גולד ודייויד סאליבן קיבלו הוראה מהמשטרה לעזוב את האיצטדיון מחשש לחייהם הקפטן מארק נובל נראה מתעמת עם אחד האוהדים ואמר לאחר מכן: "אני מבין את התסכול של חלק מאוהדי ווסטהאם, אבל לא ייתכן שהם יאיימו על שלומם של השחקנים ואנחנו זכאים לנסות לשמור על החיים שלנו כשמאיימים עלינו". במהלך ההתפרעות נזרק מטבע שפגע בסאליבן.

 

המשטרה עלולה לסגור את האיצטדיון מחשש שהוא לא בטוח למשחקים, והנהלת הפרמייר-ליג הוקיעה את הנהלת ווסטהאם על התנאים במגרש שלא היו בטוחים והקבוצה קיימה ישיבת יחרום אחרי המשחק. המנג'ר דיוויד מויס יצא נגד האוהדים: "כמנג'ר, אני לא יכול לצאת מהאיזור הטכני שלי, אז ברור שאסור לאוהדים לפלוש לכר הדשא. פיגרנו רק 1:0 כשהאוהדים פלשו וזה הזיק לנו בסיום, אבל השופט לא שקל לרגע להפסיק את המשחק".


גולד הוציא הודעה: "רוב האוהדים הם אנשים הגונים ולא משנה מה הם חשים אלינו. היינו מזועזעים כשנאלצנו לעזוב את תא הכבוד. זה לא נעים לשמוע שאוהדים אומרים עלינו שאנחנו גנבים ושקרנים. הם לא מצביעים על משהו מסוים אלא מדברים בכלליות וזה פשוט לא נכון. אין לי בעיה עם אלה שחושבים כי אנחנו מנהלים את הקבוצה לא נכון. לא יוציאו אותי על ידי התנהגות מזעזעת כמו שראיתי".




EXPRESS SPORT: Hammer Horror Show #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/6Z1vKpPHOs

— Neil Henderson (@hendopolis) March 10, 2018

11:19: קינן ממשיך לכבוש בארה"ב

דקל קינן ממשיך לכבוש בארה"ב. הלילה הבלם הישראלי כבש במשחק ההכנה האחרון של סינסינטי FC שהפסדה 2:1 לסקרמנטו ריאפבליק לפני פתיחת העונה בליגת ה-USL.


@Tommy_G and @closkey08 offer some takeaways and glimpses of the tonight's final preseason match at Nippert Stadium. #JoinTheMarchpic.twitter.com/vGZCRE6wQf

— FC Cincinnati (@fccincinnati) March 11, 2018

11:17: דווין סמית' ייכנס להיכל התהילה של מכבי ת"א
דווין סמית' ייכנס השבוע להיכל התהילה של מכבי ת"א בטקס מכובד שייערך לפני המשחק מול חימקי מוסקבה ביום חמישי.


השבוע הוא חוזר! pic.twitter.com/jkY10h0XqI

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) March 10, 2018


פשוט שאלנו את דווין סמית' למה הוא מתגעגע בישראל. אז שלחנו לו במהירות חבילה עם קפה שחור, חטיפים לילדים ועוד פינוקים. בתחתית חיכתה לו ההזמנה לטקס הכניסה להיכל התהילה של מכבי. נתראה מול חימקי pic.twitter.com/lGghuofFrd

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) March 10, 2018


11:15: אנטונלה וליאו מקבלים בברכה את צ'ירו

ליאו מסי ואשתו אנטונלה נראים מאושרים לקבל את בנם השלישי, צ'ירו.


 

A post shared by antonella roccuzzo (@antonella_roccuzzo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי