קאסמירו: ניימאר ורונאלדו יסתדרו מעולה ביחד

ניימאר ורונאלדו
ניימאר ורונאלדו | Gettyimages

קשר ריאל וחברו של חלוץ פ.ס.ז' לנבחרת ברזיל: "הדלת שלנו פתוחה בפניו". קרבחאל: "מעדיף אותו על גריזמן". ניימאר עצמו הגיב: "התקשורת הפכה לשקרית מאי פעם". "אל מונדו": "לבנדובסקי חתם בבלאנקוס לשנתיים"

(גודל טקסט)

למרות הידיעות שעיסקת ניימאר לריאל מדריד מסובכת ולא ברור אם תתבצע שחקני הבלאנקוס תומכים בהחתמתו. דני קרבחאל וחברו לנבחרת קאסמירו אמרו בראיונות שונים שריאל מדריד צריכה להחתים אותו וכשכריסטיאנו רונאלדו יכול להסתדר איתו. זאת בעוד הברזילאי עצמו התראיין גם הוא בנושא והכחיש בתוקף: "אני לא עובר לשום מקום, התקשורת כיום שקרית מאי פעם".

"בעבר סבלתי הרבה מניימאר, אבל הייתי מחתים אותו לפני גריזמן למרות שזאת בחירה קשה כי שניהם שחקנים טובים", אמר קרבחאל לתכנית הרדיו "טרנזיסטור", "לא אהבתי לראות אותו נפצע למרות שהיה אמור לשחק נגדנו. היה חשוב לנו מאוד לנצח את פאריס סן ז'רמן ולהדיח אותם מליגת האלופות כשבליגה אנחנו צולעים ומרוחקים 15 נקודות מברצלונה. ידענו שנגיע למשחק ביכולת של 200 אחוז ועשינו זאת".

קרבחאל גם התייחס להיעדרות שלו מהמגרשים בגלל דלקת בלב: "היה לי וירוס שחדר הישר ללב. בהתחלה לא ידענו מה קורה. איבדתי את הקול שלי ורק אחר כך היו לי כאבים מאוד חזקים בחזה. הייתי בטוח שאני מצונן והמשכתי להתאמן, אבל אחרי שהכאבים גברו עשיתי בדיקות וקיבלנו תוצאות מאוד משונות ומצאתי את עצמי אצל הקרדיולוג. בהתחלה לא פחדתי, אבל אחרי שאתה מתחיל לקרוא על זה באינטרנט אתה חושש. היו לי חמישה שבועות שאסור היה לי לעשות כלום. אלה היו חמישה שבועות הכי קשים שעברתי. הייתי מגיע סתם לאימונים לראות את החברים".


קרבחאל. "לא אהבתי לראות את ניימאר נפצע" (AFP)

קאסמירו המשחק עם ניימאר בנבחרת ברזיל אמר לתוכנית "אל פרטידסו": "הם יסתדרו מצוין אם ניימאר יגיע לריאל מדריד. ברור שהייתי מחתים אותו, מגיל 11 הוא שחקן ספקטקולרי. הוא תמיד עושה דברים משוגעים. האם יגיע אלינו? צריך לשאול את פלורנטינו פרס. הוא יודע שהדלת שלנו פתוחה בפניו אם כי אני יודע שהוא מאושר בפ.ס.ז'. אישית אני מקווה שהוא יגיע כבר בקיץ הזה".

על מאמנו זינדין זידאן: "הוא ימשיך בוודאות שנה הבאה. הוא מאמן מעולה שזכה פעמיים בליגת האלופות וצריך לתת לו כבוד. זיזו היה הקשר הכי טוב בעולם ותמיד הערצתי את ראול, רוברטו קרלוס ודיוויד בקהאם, אבל זידאן היה הכי טוב".

קאסמירו גם החמיא לז'וזה מוריניו: "הוא נתן לי ביטחון בצעדים הראשונים שלי בקבוצה. אמר שאני משחק קשוח ואחר כך רך יותר וטכני ובברנבאו יאהבו אותי".



קאסמירו. מוריניו נתן לי ביטחון (AFP)

בינתיים פרסם  "אל מונדו דפורטיבו" שסוכנו של רוברט לובנדובסקי, פיני זהבי, נפגש עם הנהלת ריאל מדריד וסיכם על העברת החלוץ הפולני בקיץ הקרוב לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית,  לדיווח הזה לא התקבל אימות משום מקור אחר. בכל מקרה ניימאר נותר המועמד מספר 1 להגיע לברנבאו ורק אם מועמדותו תוסר ילכו הבלאנקוס על חלוץ בכיר אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי