1:3 לוולנסיה על אלאבס, 1:1 בין לה קורוניה ללאס פלמאס

לה קורוניה בהלם
לה קורוניה בהלם | צילום: gettyimages

שתי המדורגות מתחת לקו האדום היו חייבות לנצח בשביל להתקרב ללבנאטה, אך נפרדו בחלוקת נקודות. העטלפים טיפסו באופן זמני למקום השלישי בטבלה על חשבון ריאל מדריד

(גודל טקסט)
המחזור ה-29 בליגה הספרדית נפתח אמש (שישי) עם 1:2 של לבאנטה על אייבר. היום, במשחק המוקדם, נפרדו דפורטיבו לה קורוניה ולאס פלמאס ב-1:1, מאוחר יותר ולנסיה גברה על אלאבס 1:3. ריאל סוסיאדד הפסידה בבית לחטאפה ובטיס הביסה את אספניול.


לה קורוניה – לאס פלמאס 1:1
שתי הקבוצות שמדורגות מתחת לקו האדום היו חייבות לנצח בשביל להתקרב לחוף מבטחים, אך הן נפרדו ב-1:1 מאכזב שכאמור לא שירת אף אחת מהן. אלן חלילוביץ' העלה את המארחת ליתרון מהיר כבר בדקה השלישית, אך לה קורוניה התעוררה וחזרה למשחק בזכות שער של ראול אלבנטוסה בדקה ה-22. האורחת נותרה במקום ה-18 כשהיא רחוקה שש נקודות מלבאנטה שמדורגת מעל הקו האדום. המארחת במקום ה-19, שמונה נקודות מהמקום שמוביל בסוף העונה להישארות.


ולנסיה – אלאבס 1:3

העטלפים המשיכו את התקופה הטובה עם ניצחון ביתי ומשחק ליגה שביעי ברציפות ללא הפסד. ולנסיה עלתה באופן זמני למקום השלישי על חשבון ריאל מדריד שתשחק מחר מול ג'ירונה. אלאבס נותרה בחלק התחתון, אך עשר נקודות מפרידות בינה לבין הקו האדום והיא בהחלט יכולה להיות רגועה. בדקה ה-19 רודריגו מורנו כבש את שערו ה-13 העונה. סימונה זאזה כבש את השני (34), אך סוברינו הוריד ל-2:1 בדקה ה-49. חמש דקות לאחר מכן גווארדיה כבש לשערו הוא וקבע את תוצאת המשחק.


El jugador más seguro de la mano de @Reale_Seguros en el #ValenciaAlavés ha sido…

¡RODRIGOL! pic.twitter.com/JgDddGjf0Z

— Valencia CF (@valenciacf) March 17, 2018


תוצאות נוספות
ריאל סוסיאדד – חטאפה 2:1
לחטאפה: דז'נה דקונאם (45), אנחל (51). לריאל סוסיאדד: וויליאן ז'וזה (23). 


בטיס – אספניול 0:3
לבטיס: ג'וניור פירפו (34), ריאד בודבוז (56), פרנסיס גררו (69)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי