הליגה הספרדית סגורה, מזל שיש את מסי ורונאלדו

רונאלדו
רונאלדו | Gettyimages

ברצלונה ניצחה 0:2 את בילבאו, אתלטיקו נוצחה 2:1 אצל ויאריאל והפער בפסגה גדל ל-11. זהות העולות לצ'מפיונס והיורדות כבר די נסגרו. מה נשאר? התחרות. CR7 הפציץ רביעייה ב-3:6 של ריאל וסוגר על הפרעוש

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
ליאו מסי כבש את שער הליגה ה-25 שלו (וה-34 בכל המסגרות) ב-0:2 של ברצלונה על אתלטיק בילבאו, פאקו אלקסר הוסיף והבלאוגרנה סגרה ניצחון 23 ב-29 משחקי ליגה והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות אחרי שאתלטיקו איבדה יתרון וספגה פעמיים בדקות האחרונות בהפסד 2:1 לוויאריאל.


אבל מה תגידו על כריסטיאנו רונאלדו? רביעייה ב-3:6 על ג'ירונה, משחק שמיני בכל המסגרות שהוא כובש, 17 כדורים נכנסו לרשת ויש לו כבר 21. סביליה חזרה מאופוריית אולד טראפורד (1:2 על יונייטד) והעלייה לרבע גמר הצ'מפיונס לאפרוריות של הליגה ונוצחה 2:1 אצל לגאנס. 



ברצלונה – בילבאו 0:2

ארנסטו ואלוורדה השלים שש נקודות על האקסית (לאחר 0:2 בסיבוב הראשון בסן מאמס) והקבוצה שלו שוב לא נראתה מבריק, אבל הבריקה ביעילות שלה. כרגיל העונה. וגם סגרה עניין תוך 25 דקות. כבר בדקה השמינית מצא כדור רוחב של ג'ורדי אלבה את פאקו אלקסר שבעט חלש אבל קפה לא הגיב והרשת זזה לראשונה, 0:1. ואז הגיע הפרעוש. עוסמאן דמבלה שלח לו כדור על קו ה-16 הפנומן ירה שטוח, חזק וקצת מסובב, 0:2.





ריאל מדריד – ג'ירונה 3:6

כריסטיאנו רונאלדו סוגר על ליאו מסי. CR7 הפציץ רביעייה, עלה ל-21 שערי ליגה והתקרב מרחק ארבעה מיריבו. הפורטוגלי כבש משחק שמיני ברציפות בכל המסגרות – 17 שערים בסך הכל. רונאלדו כבש ראשון בדקה ה-11 אחרי בישול של טוני קרוס, אבל כריסטיאן סטואני האס של ג'ירונה איזן בדקה ה-29 וקבע 1:1. המחצית השנייה סיפקה מבול שערים. רונאלדו החזיר את היתרון לריאל (48), בישל ללוקאס ואסקס (59) והשלים שלושער (64). סטואני שוב צימק (68), אבל גארת' בייל המחליף עשה 2:5 חמש דקות לסיום. ג'ירונה כבשה עוד מראשו של חואנפה בדקה ה-88, אבל בתוספת הזמן קרוס שוב מצא את הפורטוגלי שהשלים רביעייה חלומית. ריאל התקרבה מרחק ארבע נקודות מאתלטיקו אחרי ניצחון ליגה שלישי ברציפות.



ספרד זה לא אירופה, סביליה ׁׁ ׁ(AFP)


לגאנס – סביליה 1:2
דווקא אחרי ההישג הענק שבהעפלה לרבע גמר ליגת האלופות, סביליה חזרה לעונה המתנדנדת שלה בזירה המקומית. אוניי באסטינזה כבש שער יפה בנגיחה בדקה ה-41 לזכות לגאנס, חאבייר אראסו (69) הכפיל. את הדקות האחרונות שיחקה סביליה בעשרה שחקנים, לאחר שסראביה ספג צהוב שני, אבל זה לא מנע ממנה לצמק משער של מיגל לאיון בתוספת הזמן.


ויאיראל – אתלטיקו מדריד 1:2 

בצל השמועות על מעבר לברצלונה, אנטואן גריזמן ממשיך להפציץ. הצרפתי הרשית בפנדל בדקה ה-20, כבש שער ליגה 12 ב-2018 ושלישי ברציפות בכל המסגרות. הקולצ'ונרוס חלמו על ניצחון ראשון על ויאריאל מאז אפריל 2015 עד שהגיע אנש אונאל. הטורקי הצעיר שעלה כמחליף בדקה ה-74 איזן אחרי שמונה דקות בנגיחה וניצח את המשחק בדקה ה-90 כשדחק מקרוב פנימה אחרי ניסיון כיבוש של דניאלה בונרה הוותיק. ויטולו הורחק בתוספת הזמן. ברצלונה הגדילה את הפער ל-11 נקודות. הצוללת הצהובה עלתה למקום החמישי. 
 

סלטה ויגו – מלאגה 0:0 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי