רק רשת: פוגבה בעיצוב שיער חדש, בנזמה שוב נגד ולבואנה

פול פוגבה מנצ'סטר יונייטד תספורת
פול פוגבה מנצ'סטר יונייטד תספורת | אינסטגרם

קשר יונייטד מנסה לעצבן את מוריניו, חלוץ ריאל עקץ את קשר פנרבחצ'ה,. וגם: שחקני מכבי ת"א עוסקים בקונספירציות ושינוי מאמנים ראשון בליגה הסינית

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)

18:50: פוגבה עם עיצוב שיער שיעצבן את מוריניו
היחסים של הצרפתי עם מאמנו, הידוע כשמרן בכל הנוגע למראה החיצוני של שחקניו, נמצאים בשפל לאחרונה ואולי זו הסיבה שהשחקן היקר בעולם לשעבר בחר לצבוע ולעצב את שערו במראה לא קונבנציונלי. את העיצוב הוא חשף לראשונה בפני 21 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם.




פוגבה. מנסה לעצבן את מוריניו? (צילום מהאינסטגרם)

פוגבה. מנסה לעצבן את מוריניו? (צילום מהאינסטגרם)



17:45: ברנד שוסטר עבר לסין

המאמן הגרמני, שבשיאו הדריך את ריאל מדריד (2007/8), מונה למאמן דליאן יפאנג שבשלושת מחזורי הפתיחה ספגה 13 שערים (כולל 8:0), לא כבשה ולא סחטה אפילו נקודה. 


16:35: תלמידי עמל חדרה נוצחו בחצי גמר אליפות העולם בקטרגל
תיכון רב תחומי עמל חדרה נוצח בחצי גמר אליפות העולם לתיכונים, שנערכת בימים אלה בראשון לציון, על ידי קבוצה מברזיל 2:6. מחר יתקיים המשחק על המקום השלישי מול נבחרת מצרפת. הברזילאים יפגשו בגמר קבוצה מקרואטיה. באליפות משתתפים כ-500 בני נוער מתיכונים מכל העולם.


שחקני תיכון רב תחומי עמל חדרה. ישחקו על המקום השלישי (יח

שחקני תיכון רב תחומי עמל חדרה. ישחקו על המקום השלישי (יח"צ)


16:05: מירן בוזגלו מגוננת
מאור בוזגלו העלה לאינסטגרם תמונה עם שיר אלמליח במסגרת קמפיין האופנה אליו הצטלם. אחד הגולשים תהה אם הדבר לא אמור להפריע לאישתו מירן, שהחליטה להחזיר תגובה משלה:






15:10: האם ההגרלה של צ'לסי הייתה מכורה?

אוהדי היריבות של צ'לסי שצפו בהגרלת חצי גמר הגביע האנגלי בטוחים שהיא הייתה מכורה, זאת לאחר ששחקני הבלוז לשעבר, השוער פטר צ'ך והחלוץ ג'אנפרנקו זולה, היו אלה שהגרילו את הכדורים ו"סידרו" לקבוצתם לשעבר מפגש מול נוח יחסית נגד סאות'המפטון במקום מול מנצ'סטר יונייטד או טוטנהאם. אחד האוהדים כתב: "צ'ך וזולה הם אגדות בצ'לסי ומנהלים את ההגרלה, וצ'לסי מקבלת את סאות'המפטון. נוח". אחר כתב: "קיבלנו את סאות'המפטון. תודה צ'ך וזולה, אגדות צ'לסי".

 

We've got Southampton. Thanks to Cech and Zola. Chelsea legends

— Cobham Blues (@cobhamblues) 18 במרץ 2018

14:50: הקונספירציות של מכבי ת"א באיסטנבול
הצהובים נמצאים באיסטנבול לקראת המשחק מול פנרבחצ'ה מחר במסגרת היורוליג וחשבון הטוויטר הרשמי של המועדון העלה תמונה של מספר שחקנים משוחחים. ג'ייק כהן כתב בתגובה: "האם אנחנו מדברים על כדורסל? סרטים? אירועי היום? לא. איתי שגב מסביר על האילומינטי לי ולזוסמן".


Are we talking hoops? Movies? Current events? Nope. @xpitay explaining the Illuminati to me and Zoos https://t.co/kTauaFaHaN

— Jake Cohen (@jacohen15) March 19, 2018

הפרלמנט, סניף איסטנבול pic.twitter.com/yheSbI97uD

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) March 19, 2018

13:25: בנזמה נגד ולבואנה
אחרי הסערה ופרשת הסחיטה בין שני הכדורגלנים, קשר פנרבחצ'ה התראיין ל"לה פריזיאן" ואמר לו שלא תהיה לו בעיה ללחוץ את ידו של בנזמה במקרה שייפגשו. חלוץ ריאל מדריד לא נשאר אדיש ובסטורי שפרסם באינסטגרם כתב: "שמור את היד שלך!".




12:36: גיא אסולין נפגש עם רוביניו

גיא אסולין, שחקנה של קאייראט אלמאטי הקזחית נפגש עם רוביניו ודאג לתעד את האירוע המרגש.


pic.twitter.com/sO2AC56SHs

— Gai (@GaiAsulin) March 19, 2018

12:00: דארון גיבסון בדרך לכלא?
האם קשרה של מנצ'סטר יונייטד בעבר ושל סנדרלנד כיום בדרך לכלא? לפי "הסאן", הקשר האירי בן ה-30 נעצר בשבת לאחר שהמרצדס שלו בשווי 75 אלף ליש"ט פגעה במספר מכוניות ברחוב לאחר שנמצא נוהג בשכרות. זו אינה הפעם הראשונה שגיבסון נמצא נוהג בגילופין וב-2015 קיבל שלילת רישיון ל-20 חודשים לאחר שפגע בשלושה רוכבי אופניים, וכעת הוא עלול לספוג עונש מאסר.


מנכ"ל סנדרלנד, מרטין ביין שזכור לנו מימיו כמנכ"ל מכבי תל אביב, התייחס לפרשה ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אנחנו מצפים לסטנדרט הכי גבוה של התנהגות מהשחקנים שלנו וכלפי כל אדם שלא יעמוד בסטנדרטים אלה, יש לנקוט בפעולה רצינית".


Club statement regarding Darron Gibsonhttps://t.co/oYCdnc969p

— Sunderland AFC ⚪ (@SunderlandAFC) March 18, 2018

11:00: הפועל חיפה חוגגת
האדומים מהכרמל גברו אתמול 1:2 על מכבי תל אביב, במשחק שיכול להחזיר אותם למירוץ האליפות. שחקן הקבוצה דור מלול העלה תיעוד מהחגיגות מחדר ההלבשה.

 

אוהב אני אותם

A post shared by Dor Malul (@dormalul16) on



10:00: פייר ג'קסון – קיירי אירווינג הישראלי?

גארד מכבי תל אביב העלה תמונה לאינסטגרם, ונשאל על ידי אחד מעוקביו מדוע הוא משלחם לצלמי פפראצי שתמיד יהיו שם? בתגובה ענה ג'קסון בהומור: "פה אני קיירי. קיירי הישראלי. המצלמות בכל מקום".






9:30: מתחם האימונים של פיורנטינה ייקרא על שם אסטורי
מנכ"ל פיורנטינה, מריו קוניני, אישר שהקבוצה תשנה את שמו של מתחם האימונים שלה ל"צ'נטרו ספורטיבו דוידה אסטורי", על שם הקפטן שלה שמת בתחילת החודש מדום לב בגיל 31. "השבוע האחרון היה קשה מאוד עבורנו בכל הקשור למותו של אסטורי וכל עולם הספורט התאחד סביבנו. אנחנו רוצים להקדיש את מתחם האימונים לאסטורי בגלל שזה היה הבית שלו. הוא אפילו היה מגיע לשם עם המשפחה שלו בשעות הפנאי".

 

Club president Mario Cognigni has confirmed that Fiorentina will rename their training ground in honour of Davide Astori.

Centro Sportivo Davide Astori. pic.twitter.com/Q2ceVmyw76

— Squawka News (@SquawkaNews) 19 במרץ 2018

08:07: מאמן ריאל סוסיאדד פוטר
עכשיו זה רשמי. מאמן ריאל סוסיאדד וברצלונה ב' לשעבר, אוסביו סקריסטן פוטר מתפקידו אחרי ההפסד לחטאפה (2:1). למרות שהקבוצה מרוחקת 12 נקודות מהקו האדום, אבל הוא יוחלף על ידי אימנול אלגואסיל, מאמן סוסיאדד ב'. הקבוצה הודתה למאמן על התרומה שלו לקבוצה. 

La #RealSociedad quiere agradecer a Eusebio Sacristán toda la aportación, profesionalidad y dedicación que ha mostrado durante el ejercicio de sus funciones en la dirección del primer equipo, al tiempo que le desea lo mejor para su futuro profesional y personal. Eskerrik asko pic.twitter.com/Hj40zK0CuB

— Real Sociedad Fútbol (@RealSociedad) March 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי