בסימן 150: ריאל מדריד ורונאלדו מנפצים שיאים היסטוריים

כריסטיאנו רונאלדו עם זינדין זידאן
כריסטיאנו רונאלדו עם זינדין זידאן | AFP

הבלאנקוס יכולים להיות הקבוצה הראשונה שמגיעה ל-150 ניצחונות בצ'מפיונס, הפורטוגלי בדרך לציון דרך מרשים. כל המספרים לקראת המשחק מול יובנטוס. פלורנטינו פרס סימן 8 שחקנים ומוכן לשלם את סעיפי השחרור

(גודל טקסט)

זה נראה אולי גמור בעקבות ה-0:3 בטורינו במשחק הראשון, אבל המפגש הערב (רביעי, 21:45) בין ריאל מדריד ליובנטוס טומן בחובו היסטוריה ארוכה של שני מועדונים מפוארים.

קצת מספרים: זו ההופעה ה-35 של הבלאנקוס ברבע הגמר, יותר מכל קבוצה אחרת בהיסטוריה של המפעל. 28 פעמים היא המשיכה לשלב הבא ושש פעמים הודחה. הספרדים הגיעו לרבע הגמר בכל שמונה העונות האחרונות ובכך קבעו שיא מועדון. הם רוצים להעפיל לחצי הגמר בפעם השמינית ברציפות.

שתי הקבוצות נפגשו במסגרות אירופיות 20 פעמים, המאזן: 10 ניצחונות לריאל, שמונה ליובנטוס ושתי תוצאות תיקו. הספרדים הבקיעו 25 שערים לעומת 22 של האיטלקים. בשמונת המפגשים בסנטיאגו ברנבאו עומד המאזן על חמישה ניצחונות לריאל, שניים ליובה ותיקו אחד.

ההפסד במשחק הקודם היה ההפסד הראשון של יובנטוס בבית באירופה אחרי חמש שנים. הניצחון הבא יהפוך אותם לקבוצה הראשונה שמגיעה ל-150 ניצחונות במפעל. זאת תהיה ההופעה ה-150 של כריסטיאנו רונאלדו בצ'מפיונס. הפורטוגלי כבש בכל ששת משחקיו נגד הגברת הזקנה, תשעה שערים בסך הכל. וקצת פסימיות עבור האיטלקים, אף קבוצה בהיסטוריה לא חזרה מפיגור 3:0 בבית.

רונאלדו וזידאן. שוברים שיאים (AFP)
רונאלדו וזידאן. שוברים שיאים (AFP)

בתוך כך, "דיאריו גול" טוען כי ריאל מדריד ששוקלת למכור את איסקו או גארת' בייל כדי לגייס כסף לרכש מאסיבי בקיץ קיבלה הצעה מיובנטוס שמוכנה לשלם 120 מיליון יורו על הקשר הספרדי. מדובר בסכום שיהיה שיא חדש בכדורגל האיטלקי. בשורות הביאנקונרי רוצים את איסקו בתור "פירלו החדש".

יובה צפויה להאיץ את המגעים והגישושים מיד לאחר המשחק. השחקן שוקל לעזוב את מדריד בגלל שהוא לא מקבל מספיק דקות מזינדין זידאן. היום לעומת זאת הוא צפוי לפתוח ב-11.

איסקו. יובה מוכנה לשלם 120 מיליון יורו (AFP)
איסקו. יובה מוכנה לשלם 120 מיליון יורו (AFP)

בתוך כך טוענים בספרד כי שמונה שחקנים נמצאים ברשימה של ראשי ריאל, שאף מוכנה לשלם את סכומי השחרור שלהם. מדובר במאורו איקרדי מאינטר (סעיף שחרור של 110 מיליון יורו), אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד (100), סמואל אומטיטי מברצלונה (60 מיליון יורו), פביאן רואיס מבטיס (30), אלברו אודריוסולה (40), קלמנט לנגלה מסביליה (30) ושני שחקני אתלטיקו מדריד חוסה חימנס (65) ולוקאס הרננדס (55).

המדיניות של פלורנטינו פרס תהיה לרכוש שחקנים שיש להם סעיפי שחרור כדי להימנע מתשלום מופרז של דמי העברה וממו"מ מסובך עם קבוצותיהם. לכן עסקת רוברט לבנדובסקי מתרחקת כי באיירן מינכן לא מעוניינת למכור את החלוץ המצטיין שלה ותערים קשיים על העסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי