מסע ההיחלצות נעצר? לה קורוניה סיימה ב-0:0 עם לגאנס

סלסו בורחס, לה קורוניה
סלסו בורחס, לה קורוניה | אתר רשמי

אחרי שני ניצחונות ותיקו מרשים מול סביליה, הקבוצה של קלרנס סיידורף איכזבה עם 0:0 חלש מול קבוצה שלא נלחמת על כלום. סיכויי ההישרדות נראים קלושים, במיוחד כאשר בשבוע הבא מחכה לה ברצלונה

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
המחזור ה-34 בליגה הספרדית נפתח היום (שישי) עם משחק אחד בו לגאנס ממרכז הטבלה אירחה את דפורטיבו לה קורוניה, שנאבקת על חייה בתחתית. דווקא כשהיה נדמה שקלרנס סיידורף מוביל את קבוצתו למסע היחלצות ולה קורוניה השיגה שני ניצחונות רצופים, היא איבדה מומנטום עם התיקו 2:2 נגד סביליה בשבוע שעבר ועכשיו עם 0:0 משמים וחסר אירועים שלא ממש הלהיב את 10,124 הצופים שהגיעו לאסטדיו בוטארקה.


עם התיקו, לה קורוניה רחוקה 6 נקודות מלבאנטה שתתארח מחר אצל אתלטיק בילבאו. אמנם שום דבר עוד לא סגור, ונותרו עוד ארבעה משחקים עד לסיום העונה, אבל כשמסתכלים על היריבות שנותרו לה בחודש הקרוב אי אפשר להיות יותר מדי אופטימיים: בשבוע הבא לה קורוניה תארח את ברצלונה, שאולי ואולי לא תזכה בינתיים בגביע המלך, ומיד אחר כך מחכה לה נסיעה למשחק חוץ נגד סלטה ויגו, שבוע לאחר מכן ויאריאל ולקינוח ולנסיה במחזור הסיום. לא ההגרלה הכי נוחה ליריבה שרוצה לשרוד עונה עונה בליגה הבכירה.


Final do #LeganésDépor! pic.twitter.com/r9tLdcLlnw

— RC Deportivo (@RCDeportivo) April 20, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי