עושים שוק: אומטיטי על סף חתימה, לנגלה יצטרף לברצלונה

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Gettyimages

בקטלוניה מדווחים על התקדמות במו"מ על הארכת חוזהו של הבלם, שחקן ההגנה של סביליה צפוי להירכש עבור 35 מיליון יורו. וגם: תקציב הרכש הדל של אמרי בארסנל, המועמדים החדשים ליונייטד והשיחה של פפ ואיסקו

(גודל טקסט)
הליגות באירופה כבר הגיעו לסיומן, מחר (שבת) גם תסתיים רשמית העונה עם גמר ליגת האלופות, והמשמעות היא שכבר ניתן האות לשמועות ולדיווחים לעונה הבאה כשקבוצות רבות רוצות לבצע רכש לפני פתיחת המונדיאל ברוסיה בחודש הבא.


רשמי
* רובי, המאמן שהעלה את הואסקה ללה ליגה לראשונה בהיסטוריה של המועדון, סיים את תפקידו.



* ברייטון רכשה את החלוץ הרומני פלורין אנדונה מדפורטיבו לה קורוניה תמורת 5.25 מיליון ליש"ט והחתימה אותו לחמש שנים.



* החלוץ האוסטרי מרטין הרניק (30) עבר מהאנובר לברמן, במדיה שיחק בין 2007 ל-2009. לוקה ואלדשמידט עזב את המבורג וחתם בפרייבורג.


Willkommen zurück in deiner Heimat, willkommen zurück beim SV #Werder, Martin #Harnik! #MoinMartin

Alles zum Transfer https://t.co/tUaIhWyxq5pic.twitter.com/qUwb3X6Ug0

— SV Werder Bremen (@werderbremen) May 25, 2018


שמועות

* "מונדו דפורטיבו" מדווח שפפ גווארדיולה רוצה את איסקו מריאל מדריד. לפי הידיעה, המנג'ר שוחח עם איסקו ואמר לו: "אם אתה לא מרגיש מעורך מספיק אצל זינדין זידאן, תבוא למנצ'סטר סיטי". סעיף השחרור של השחקן בעייתי ועומד על 700 מיליון יורו. סיטי מוכנה לשלם לו 10 מיליון יורו ו-11.5 מיליון לעונה עם בונוסים.

La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… PEP A POR ISCO. pic.twitter.com/9b4gZFhMv8

— El 10 (@el10blaugrana) 24 במאי 2018

* העיתון "ספורט" מדווח שסמואל אומטיטי קרוב להארכת חוזה בברצלונה, כשבמקביל קלמון לנגלה מסביליה סירב באמצעות סוכניו הארכת חוזהו בקבוצה ובארסה תפעיל את סעיף השחרור שלו בסך 35 מיליון יורו. בארסה רוצה להחתים את לנגלה במהלך יוני.


* "לונדון איבנינג סטאנדרד" מדווח שאונאי אמרי, המנג'ר החדש של ארסנל, יקבל רק 50 מיליון ליש"ט לרכש. אמרי רוצה את ז'אן מישל סרי קשר חוף השנהב מניס שמחירו יהיה 35 מיליון ליש"ט בהתאם לסעיף שחרור. אופציה זולה ובחינם היא של לסאנה דיארה שכנראה יקבל את השחרור מפ.ס.ז'.

Arsenal are interested in Nice midfielder Jean Michel Seri. The Frenchman has a £35m release clause, & was a target for Unai Emery when he was PSG manager in January, but financial fair play worries meant they made a move for free transfer Lass Diarra instead. (Sky Sports) #AFCpic.twitter.com/OF98634XL9

— Cannon Insider (@CannonInsider) May 24, 2018

* מנצ'סטר יונייטד רוצה את דוגלס קוסטה שמחירו 79 מיליון ליש"ט, כעת יובנטוס צריכה להודיע אם היא מממשית עליו את האופציה. גם מרקו ארנאוטוביץ' מווסטהאם הוזכר כמועמד.


* עוד ביובנטוס, קשר ליברפול אמרה ג'אן צפוי לחתום עד סוף החודש. הגרמני שלא נכלל בסגל למונדיאל בעקבות פציעה ממושכת, המריא עם קבוצתו לגמר ליגת האלופות.

Liverpool midfielder Emre Can will sign for Juventus by the end of the month. (Source: Gazzetta dello Sport) pic.twitter.com/njXvLJUOOJ

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) May 25, 2018

* פרנק למפארד, קשר צ'לסי בעבר, בשיחות עם דרבי קאונטי להתמנות למנג'ר החדש אחרי שמועמדותו למנג'ר איפסוויץ' הוסרה. הוא אמור להחליף את גארי רואט שעזב לסטוק.


* בנפיקה הציעה תשעה מיליון יורו על ארון מרטין, המגן השמאלי של אספניול. העסקה אמורה להיסגר בקרוב.


* ג'סטין קלייברט, הכוכב הצעיר של אייאקס והבן של, מוכן לעבור לרומא. נראה שהוא יימכר תמורת 20 מיליון יורו.


* לפי "דיילי מירור", טוטנהאם תנסה לצרף את אנטוני מרסיאל שלא מעוניין להמשיך במנצ'סטר יונייטד, כשגם מתיאס דה ליכט מאייאקס, המבוקש גם בסיטי, וראיין ססניון מפולהאם על הכוונת.



הכוכב של פולהאם ימצא את עצמו בעונה הבאה בטוטנהאם? (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי