עושים שוק: נאינגולן קרוב לאינטר, פאסטורה יגיע לרומא במקומו?

ראג'ה נאינגולן
ראג'ה נאינגולן | AFP

באיטליה מדווחים על סיכום, כך שהבלגי יעשה את דרכו לסן סירו ואילו הג'אלורוסי ינסו להנחית במקומו את הארגנטיני של פ.ס.ז'. וגם: קונאטה עשוי לעבור לפרמיירליג, ריאל מדריד ירדה מדה חאה ופביאנסקי עבר ללונדון

(גודל טקסט)
בזמן שבמונדיאל ממשיכים במחזור השני של שלב הבתים ועסוקים בספקולציות ותחזיות, שוק ההעברות באירופה ממשיך לרתוח. ספורט1 עושה לכם סדר עם כל ההחתמות והשמועות.


רשמי
* האדרספילד הודיעה על החתמת ז'וניניו באקונה מכרונינגן ההולנדית בחוזה לשלוש שנים.

Huddersfield Town have signed Juninho Bacuna from Groningen on a three-year deal

Full story: https://t.co/5YvgzOyWbFpic.twitter.com/Cfx9ZyHyPo

— Premier League (@premierleague) June 20, 2018

* לסטר החתימה שחקן רכש שלישי העונה: קשר נוריץ' ונבחרת אנגליה הצעירה, ג'יימס מאדיסון, חתם לחמש שנים. דמי ההעברה עומדים על כ-22 מיליון ליש"ט.

Summer signing no.3! #lcfc have agreed terms with Norwich City for the transfer of midfielder James Maddison: https://t.co/syPUX6wRsu#WelcomeMaddisonpic.twitter.com/2WUoqG8JEA

— Leicester City (@LCFC) 20 ביוני 2018

* ווסטהאם רכשה מסוונזי את השוער הפולני לוקאש פביאנסקי תמורת שבעה מיליון ליש"ט. השוער בן ה-33 חתם לשלוש שנים. 


West Ham United are delighted to confirm the signing of Poland international goalkeeper Lukasz Fabianski!https://t.co/65JRKAf0TL

— West Ham United (@WestHamUtd) 20 ביוני 2018


* סמפדוריה רכשה מגנק את הבלם הבלגי עומאר קולי בן ה-25 תמורת 7.5 מליון יורו בעוד הקשר האחורי הרומני ולדימיר סקרצ'ו (18) נרכש ע"י הבלגים ב-2 מליון יורו מקראיובה.


#Colley: «#Sampdoria, voglio essere il tuo leader» ➡️ https://t.co/RTIlkuAs5Kpic.twitter.com/RHsb48wicx

— U.C. Sampdoria (@sampdoria) 19 ביוני 2018


* נשיא סמפדוריה, מסימו פררו, אישר שלוקאס טוריירה האורוגוואי נמכר לארסנל תמורת 30 מיליון יורו. 


* איימן ברקוק, הקשר הגרמני-מרוקאי בן ה-20 של פרנקפורט, חתם בפורטונה דיסלדורף העולה החדשה לבונדסליגה. 
 


 

Ein neues Gesicht in der #F95-Kabine
Herzlich Willkommen Aymen #Barkok ⚪️ pic.twitter.com/c9HE3rrwaM

— Fortuna Düsseldorf (@f95) 20 ביוני 2018


הקשר האוסטרי כריסטוף ראביץ' מוולפסבורגר האוסטרית חתם בדאנדי יונייטד. 


* מגן אינטר ונבחרת יפן יוטו נגאטומו נרכש על ידי הקבוצה הטורקית גלאטסראיי אליה הושאל החל מינואר. הטורקים שילמו תמורת שלושה מיליון יורו. 


* חואן רמון לופס מוניס (49), מאמן לבאנטה בשנתיים האחרונות, מונה למאמן מלאגה שירדה לליגה השנייה. המאמן בן ה-49 שב לקדנציה רביעית במועדון בו החל את קריירת האימון. הוא חתם על חוזה לשנתיים. 



MCFNews| ¡OFICIAL! ¡El artífice del último ascenso regresa a casa! Bienvenido a #Málaga, Muñiz #BienvenidoACasa#TeQuieroMuñiz ➡️ https://t.co/PX21JrX4YMpic.twitter.com/eIVAMknZZc

— Málaga CF (@MalagaCF) 20 ביוני 2018

* ספאל מימשה את האופציה ורכשה ארבעה שחקנים ששיחקו אצלה כמושאלים: אלברטו פאלוסקי, יסמין קורטיץ', ברטוש סלמון ואלפרד גומיס.


שמועות
* האתר של ג'אנלוקה די מרציו דיווח הבוקר על כך שראג'ה נאינגולן, קשרה הבלגי הנהדר של רומא כבר סיכם באינטר על חוזה עד 2021 במסגרתו ירוויח 5 מיליון יורו לעונה. בשעות הערב הצטרפו אליו גם "סקיי איטליה" ואתרים רבים נוספים, לפי הדיווח ישולמו עבורו כ-20 מיליון יורו. רומא תקבל בתמורה גם את סאנטון וניקולו זאניולו ועם הכסף עבור המכירה תנסה לצרף את הארגנטיני של פ.ס.ז', חאבייר פאסטורה.



פאסטורה בדרכו חזרה לליגה האיטלקית? (AFP)


* איידור גודיונסון אומנם שיחק בברצלונה, אבל לפי "מארקה", בניו אנדרי (16) ודניאל (12) ישחקו במחלקת הנוער של ריאל מדריד בעונה הבאה.


* מונאקו ממשיכה לתחזק את דור העתיד שלה ורכשה את ילד הפלא בן ה-16 ווילם גובלס תמורת 20 מליון יורו מליון.


* על פי "אונדה סרו" ,ריאל מדריד ירדה מאופציית דויד דה חאה לאחר שביצע מספר טעויות גסות במהלך משחקיו האחרונים ובמקומו תנסה לצרף את טיבו קורטואה, שוערה של צ'לסי ונבחת בלגיה שמועדף על פני אליסון. 


* לפי "דיאריו גול", חמאס רודריגס צפוי להודיע לריאל מדריד שהוא אינו ממשיך בבאיירן מינכן בשנה הבאה למרות שלאלופת גרמניה יש אופציה להחתימו ב-45 מיליון יורו. לפי הדיווחים הקשר הנהדר גם לא מתכוון לחזור לבלאנקוס אחרי שמספר קבוצות כמו יובנטוס, ארסנל וצ'לסי בוחנות אפשרות לצרפו


* לפי התוכנית "אל צ'ירינגיטו" בריאל מדריד שוב מדברים על טימו ורנר כאופציה להצטרף לקבוצה הקיץ.


טימו ורנר. בקרוב בבלאנקוס?(gettyimages)
טימו ורנר. בקרוב בבלאנקוס? (gettyimages)


* אינטר רוצה את מוסא דמבלה מטוטנהאם. הנראזורי גם מעוניינים בוויליאם קרבאליו מספורטינג ליסבון שחוזהו בקבוצה בוטל. 


* על פי "מונדו דפורטיבו" הספרדי יובנטוס מעוניינת בקשר ברצלונה המאכזב אנדרה גומס, עליו הבלאגרונה רוצים 22 מיליון. גם המגן דוגלאס צפוי לעבור בהשאלה מאלופת ספרד לנאנט הצרפתית.


* סוכנו של מיראלם פיאניץ' טען שקשר יובנטוס "הוחמא" מההצעה של ברצלונה, שמוכנה לשלם 80 מיליון ליש"ט על הבוסני. 


* סוכנו של מאמן נאפולי לשעבר, מאוריציו סארי, הגיע ללונדון כדי לסכם על החתמת המאמן הוותיק בצ'לסי. המאמן האיטלקי רוצה להביא איתו לצ'לסי את דריס מרטנס


(gettyimages )סארי. צפוי להגיע לבלוז
סארי. צפוי להגיע לבלוז (gettyimages ) 


* "מירור" האנגלי פרסם שקריסטל פאלאס עושה כל שביכולתה להשאיר את ווילפריד זאהה בקבוצה ותציע לו שדרוג בשכרו לכ-120 אלף ליש"ט לשבוע כדי שלא יעזוב לטוטנהאם. התרנגולים מצדם עוקבים אחרי ז'ואאו מאריו הפורטוגלי מאינטר ששיחק כמושאל בחצי השנה החולפת בווסטהאם.


* מוסא קונטה, ששיחק בעבר במכבי תל אביב נמצא על הכוונת של ווסטהאם וברנלי שמעוניינות לרכוש אותו מאמייה הצרפתית.


* לפי ה"מירור", סאות'המפטון רוצה את אמדו הדירה, הקשר ממאלי המשחק עם מונאס דאבור בזלצבורג.


* פביאן רואיס, קשר בטיס, הגיע לנאפולי במטרה לחתום על חוזהו בקבוצה ולשמש כמחליפו של ז'ורז'יניו. נאפולי הפעילה את סעיף השחרור בגובה 30 מיליון יורו, כשלפי כל הדיווחים הקשר הברזילאי (שחקן נבחרת איטליה) יעזוב למנצ'סטר סיטי תמורת 49 מיליון יורו לפני בונוסים על בסיס הישגים.
 

* סביליה תממש את האופציה לרכישת רוקה מסה מסוונזי אחרי שהקשר הספרדי בן ה-29 שיחק אצלה כמושאל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי