פרס יסכים למכור את אסנסיו כדי לממן את רכישת ניימאר

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | AFP

התקשורת במדריד משוכנעת: הבלאנקוס יעשו הכל כדי לצרף את הברזילאי. מועמדותו של לבנדובסקי נחלשה. "המלאך השומר" של קיילור נבאס עזב, רק תשעה בכירים יגיעו לאימון הפתיחה של לופטגי

(גודל טקסט)

ריאל מדריד עדיין נמצאת בשלבי גישוש בכל הקשור לבניית הסגל לעונה הבאה. לפי פרסומים בספרד, ההתלהבות שהייתה לפני המונדיאל לרכוש את רוברט לבנדובסקי נעלמה. היכולת הגרועה שלו והמחיר שבאיירן מינכן דורשת גרמו לכך שהנשיא פלורנטינו פרס יירד ממנו.

למרות כל ההכחשות לגבי ניימאר, עדיין טוענים בספרד שהנשיא פרס יסכים למכור את מרקו אסנסיו תמורת 180 מיליון יורו לליברפול כדי לממן את הבאת הברזילאי. לפי ערוץ הטלוויזיה הספרדי "טלמדריד", הבלנקוס קיבלו הצעת ענק. אסנסיו עצמו רוצה לבדוק את השטח ולדבר עם המאמן החדש ז'ולן לופטגי לפני שיקבל החלטה. עוד שחקן שלא ברור מה עתידו הוא המגן הימני המרוקאי אשרף חכימי שנשאל אתמול אחרי המשחק נגד ספרד אם יישאר בריאל מדריד ואמר שהוא יצטרך לקבל תשובה מלופטגי. הוא עצמו רוצה מאוד להישאר ולהוכיח את עצמו בקבוצה.

בתוך כך, החלוץ של פלמנגו, ויניסיוס ג'וניור, קיים מסיבת עיתונאים בה נפרד מהמועדון ושוב בכה כמו אחרי משחק הליגה במרקנה. "אני אומר שלום למועדון של חיי כדי להגשים חלום ולשחק בריאל מדריד. הקושי הכי גדול בו אתקל יהיה טקטי, אבל משוכנע שאני יכול להשתפר ולהיות שחקן גדול. אני חולם להצליח כמו רונאלדו הברזילאי ורונאלדיניו לפני בליגה הספרדית. אני מוכן לאתגר חדש שיהיה הקשה בחיי. אני מקווה שאוכל להתאקלם במהירות בקבוצה ולהיות מאושר במדריד".


גם היכולת במונדיאל כנראה השפיעה. לבנדובסקי (Gettyimages(

ויניסיוס טען שהוא מודע לכך שייתכן ויושאל אולי לריאל קסטיה קבוצת הבת: "אני רוצה לשחק בקבוצה הראשונה, אבל יודע שזה לא יהיה קל". החלוץ יהיה מאלה שיפתחו את האימונים בריאל מדריד בגלל שהוא לא משחק באף נבחרת, אבל יתאמן עם ברזיל עד גיל 20 עד שיגיע לספרד לפתיחת האימונים באמצע יולי. על פי "מארקה", תשעה שחקנים בכירים בלבד יגיעו לפתיחת האימונים כולל קארים בנזמה.

בינתיים, לופטגי מרענן את הצוות המקצועי ונודע שמאמן השוערים לואיס יופיס יעזוב אחרי שלוש שנים. יופיס נחשב לאחד התומכים המובהקים בקיילור נבאס ומוגדר בתקשורת הספרדית כ"מלאך השומר" של השוער הקוסטה ריקני שמועמד לעזוב.


"המלאך השומר" שלו נפרד, האם יגיע שוער בכיר להרכב? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי