נשיא ברצלונה בעבר חשוד ברכישת כבד עבור אריק אבידל

אריק אבידל
אריק אבידל | האתר הרשמי

סנדרו רוסל, ששימש עד 2014 כנשיא הבלאוגרנה, חשוד בסחר בלתי חוקי באיברים. לפי "אל קונפידנסיאל", ארבע שיחות טלפון שלו בהן הוא מודה במעורבות רכישת כבד עבור מגן העבר שחלה ב-2011 הועברו לחקירה

(גודל טקסט)

פרשה גדולה נחשפה היום (רביעי) ב"אל קונפידנסיאל", לפיה סנדרו רוסל, נשיאה של ברצלונה בעבר, חשוד בסחר באיברים. החשד הוא כי רוסל רכש כבד עבור אריק אבידל, שחקן העבר וכיום המנהל הטכני של המועדון שסבל מגידול ממאיר בכבד ב-2011.

הראיות החדשות שהתקבלו במשטרה נוגעות לארבע שיחות טלפון בהן נשמע רוסל כמי שמודה שרכש כבד עבור אבידל באופן לא חוקי, כשעד כה נטען כי הכבד שהושתל נתרם על ידי בן דודו של שחקן העבר. הנשיא לשעבר נחקר ולכאורה הודה בכך שהיה מעורב ברכישת כבד בניגוד לחוק.

תמלול של ארבע השיחות המפלילות לכאורה פורסמו בעיתון ובין השאר נטען שלרוסל נאמר על ידי דמויות שאחת מהן זוהתה בשם "חואניו": "זה נגדנו, אבל נקנה בצורה לא חוקית ונגיד שזה מבן דוד שלו". כשבוע לאחר מכן נשמע רוסל בעצמו מעיד על כך שחייו של אבידל ניצלו בזכות הרכישה ושכתוצאה מכך נאלצו להמציא את בן דודו ג'רארד

למעשה החשדות כנגד רוסל עלו כחלק מהחקירה נגדו בענייני הלבנת כספים, אלא שבמהלך החקירה נמצאו אותן הקלטות שקושרות אותו לסחר ברכישת איברים והועברו ישירות למשטרה ומשם לבית המשפט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי