דיווח בגל"צ: מסי וברצלונה יגיעו למשחק חגיגי בישראל

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הכוכב שהגעתו לארץ הקודש עם נבחרת ארגנטינה בוטלה ברגע האחרון, יתמודד עם קבוצתו נגד אתלטיקו מדריד במשחק ראווה שצפוי להתקיים באצטדיון סמי עופר בחודש נובמבר. יונה יהב: "מסי היקר, תתקבל בכבוד הראוי"

(גודל טקסט)
התרגשות גדולה. כוכב ברצלונה וקפטן נבחת ארגנטינה, ליאו מסי, יגיע בכל זאת ישראל, כך דווח הערב (חמישי) בגלי צה"ל. אלופת ספרד אמורה להגיע לארץ הקודש למשחק נגד אתלטיקו מדריד.


המפגש המסקרן בין האלופה הספרדית לסגניתה צפוי להתקיים במהלך הפגרה בחודש נובמבר הקרוב באצטדיון סמי עופר שאמור, כמובן, להיות מפוצץ עד אפס מקום.  



ראש עיריית חייפה יונה יהב התייחס לנושא: "יום שמח וידיעה משמחת. הדברים לא מושלמים, ואני מתייחס לזה כתיקון. בנינו כאן אצטדיון שנבחר להיות השני ביופיו בארץ. אני לא יודע פרטים, אני רק יודע שעידן עופר נמצא בסוד העניין, ואנחנו יודעים שיש לו חלקים נרחבים בבעלות של אתלטיקו מדריד, ודאי שסוג זה של תחרות ידידותית בין שתי קבוצות כל כך עטורות כוכבים תשים אותנו על המפה כפי שאנחנו רוצים. אדון מסי היקר, מתי שתגיע לחיפה תתקבל בכבוד הראוי".



רק לפני חודש, כזכור, בוטל ברגע האחרון משחק הידידות בין נבחרת ישראל לביןן נבחרת ארגנטינה זאת לאחר שהשחקנים מדרום אמריקה ספגו איומים וקיום המשחק גרם לסערה גדולה. חברת קומטק, שארגנה את המשחק שבוטל, פועלת בימים האחרונים להביא לארץ כאמור את מסי למשחק ידידות נגד קבוצתו של דייגו סימאונה.


כידוע, איש העסקים הישראלי עידן עופר רכש בחודשים האחרונים חלק לא קטן מהמניות של אתלטיקו מדריד וגם הוא עשוי לסייע בקיומו של המפגש המסקרן. מהחברה נסמר ש"הפעם אף משרד ממשלתי לא ישפיע על האירוע".


ראש עיריית חיפה, יונה יהב, מברך אצל @yvilensky ו-@kobisudri: "המשחק הזה הוא תיקון מעוות. תחרות של קבוצות כ"כ גדולות תשים אותנו על המפה. במשחק הזה אף אחד לא יתערב" https://t.co/6pG7yllDLV

— גלצ (@GLZRadio) July 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי