הקלאסיקו ב-28 באוקטובר, הדרבי של מדריד ב-30.9

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הגרלת מחזורי המשחקים בליגה הספרדית: האלופה תארח את היריבה המושבעת במחזור העשירי ותצא לברנבאו ב-3 למארס. הבלאנקוס יארחו את הדרבי הראשון במחזור השביעי ויצאו למטרופוליטנו ב-10 בפברואר

(גודל טקסט)
הלה ליגה חוזרת. היום (שלישי) נערכה ההגרלה של מחזורי העונה בליגה הספרדית בכנס מפואר של נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו ונשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. החידוש הוא שלראשונה העונה, בניגוד לשנים קודמות, משחקי הסיבוב השני לא יהיו מקבילים לראשון, כלומר קבוצות יפגשו בסדר אקראי בסיבוב השני ויכולות להיפגש בהפרש של מחזורים בודדים בלבד.


אמנם הלה-ליגה איבדה את אחד מכוכביה הגדולים ביותר, כריסטיאנו רונאלדו, אבל משחקי הליגה צפויים לספק לנו לא מעט משחקים איכותיים ודרמות כשבמוקד כמובן, הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה. ברצלונה תארח את המשחק הראשון בביתם ב-28 באוקטובר במסגרת המחזור ה-10 ותצא לברנבאו, מגרש בו הביסה את יריבתה 0:3 בעונה שעברה, ב-3 במארס במסגרת המחזור ה-26.


עוד מפגש מסקרן ורווי אמוציות הוא כמובן הדרבי של מדריד. פה אלופת אירופה תארח את יריבה העירונית לדרבי הראשון במחזור השביעי ב30 בספטמבר ויצאו למשחקם השני בלבד אי פעם במטרופוליטנו ב-10 בפברואר במסגרת המחזור ה-23.


Esta será la fecha de #ElClásico entre @FCBarcelona_es y @realmadrid#SorteoCalendario

STREAMING: https://t.co/3KBWvvLGuHpic.twitter.com/WE2LbNqaxe

— RFEF (@rfef) July 24, 2018


הליגה תיפתח ב26 לאוגוסט ותסתיים ב11 למאי. המשחק המרכזי במחזור הפתיחה יהיה במסטאייה שולנסיה תארח את סגנית האלופה, אתלטיקו מדריד. ריאל מדריד תפתח את העונה במיני דרבי מול חטאפה בעוד ברצלונה תארח את אלאבס.
משחקים נוספים במחזור הראשון: בילבאו – לגאנס, בטיס – לבאנטה, סלטה ויגו – אספניול, אייבר – הואסקה, ג'ירונה – ואידוליד, ראיו ואייקנו – סביליה, ויאריאל – סוסיאדד. 


¡Ya tenemos el calendario de 1ª División en categoría masculina!#SorteoCalendario

STREAMING: https://t.co/3KBWvvLGuHpic.twitter.com/Aklwsve3AJ

— RFEF (@rfef) July 24, 2018


מחזור הסיום: אלאבס – ג'ירונה, סלטה ויגו – ראיו ואייקנו, אספניול – סוסיאדד, חטאפה – ויאריאל, הואסקה – לגאנס, סביליה – בילבאו, לבנטה – אתלטיקו מדריד, אייבר – ברצלונה, ריאל מדריד – בטיס, ויאדוליד – ולנסיה.


Y así se cerrará el Campeonato Nacional de Liga. ¡Suerte a todos!#SorteoCalendario

STREAMING: https://t.co/3KBWvvLGuHpic.twitter.com/ISow8eMTjc

— RFEF (@rfef) July 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי