מלקום: רומא? כשבארסה בתמונה, אתה הולך בלי לחשוב

מלקום
מלקום | ברצלונה, רשמי

הברזילאי המדובר התאמן עם אלופת ספרד לראשונה והוצג במסע"ת חגיגית בארצות הברית: "חלום הילדות שלי היה לשחק בברצלונה. מסי הוא אגדה, מקווה שאעזור לו להיות אפילו גדול ממה שהוא היום". וגם: סעיף השחרור

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
מלקום, שחקן הרכש החדש והמדובר של ברצלונה, הוצג הערב (חמישי) במסיבת עיתונאים חגיגית מחנה האימונים של אלופת ספרד בארצות הברית. הברזילאי שהגיע מבורדו תמורת 42 מיליון יורו ערך את אימון הבכורה שלו עם חבריו ולאחר מכן התייצב מול המקרופונים.


במהלך מסיבת העיתונאים חשפה ברצלונה שסעיף השחרור של הברזילאי עומד על 180 מיליון יורו. "זה היה מסע קשה, אך אני כאן ואני שמח על כך מאוד", פתח מלקום את דבריו. "אני רוצה להאמין שאצליח לשמח את כולם במהלך העונה שבפתח".


על רומא שהייתה קרובה לצרף אותו והעסקה נפלה ברגע האחרון, אמר מלקום: "ברגע שהגיעה הצעה לשחק בברצלונה, כשיש לך אפשרות לשחק עם מסי, אתה הולך על זה בלי לחשוב. הגשמתי חלום ילדות. הסוכן שלי הוא זה שטיפל במשא ומתן".


שיתוף הפעולה עם ליאו מסי
: "הוא השחקן הכי טוב בעולם ואני בטוח שאוכל ללמוד ממנו. מצפה לי חוויה גדולה לשחק לצידו, הוא אגדה, ואני מקווה שאצליח לעזור לו להיות אפילו יותר גדול ממה שהוא היום".


#EnjoyMalcompic.twitter.com/wB7UI4ADu3

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) July 26, 2018

Malcom: "Messi es el mejor jugador del mundo, una leyenda, espero poder aprender mucho con él" #EnjoyMalcompic.twitter.com/lYTLp2qeMO

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) July 26, 2018

#EnjoyMalcom
⚽️ #TheMagiciansOfTheBallpic.twitter.com/Tjn6uDWCQF

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) July 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי