ארנסטו ואלוורדה: כנראה שנצרף עוד רכש

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyimages

לפני המשחק נגד טוטנהאם בראשון (6:00, ישיר בספורט4), מאמן ברצלונה, גילה שהקבוצה מחפשת קשר שיתאים לסגנון אחרי עזיבת אינייסטה. למרות עזיבת רונאלדו אמר: "ריאל מדריד מועמדת לזכות בכל התארים, גם אתלטיקו"

(גודל טקסט)
מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, דיבר במסיבת עיתונאים ראשונה העונה לקראת משחקה של קבוצתו נגד טוטנהאם ביום ראשון בבוקר (6:00, שידור ישיר בספורט4) והודה שבעקבות עזיבת אנדרס אינייסטה, בארסה זקוקה לקשר שיתאים לסגנון המשחק שלה. הדאבליסטית הספרדית נמצאת כעת בלוס אנג'לס, ללא שחקני הנבחרות שהשתתפו במונדיאל וסגל חסר, אבל עם שחקני הרכש ארתור, מלקום וקלמון לנגלה שחתמו בקבוצה. ואלוורדה דיבר על נושאים שונים במסיבת העיתונאים.


צמצום הסגל והמסע לארה"ב: "זו הזדמנות לבדוק שחקנים מברצלונה ב' וכאלה שחזרו ממשימות שונות. אנחנו רוצים לצמצם את הסגל, אבל זו הזדמנות טובה לבחון את כולם. אם סגל גדול מדי זו בעיה? שנה שעברה הצלחנו עם הבעיה הזאת טוב מאוד".


הבעיה בקישור: "יש לנו כרגע חוסר בשחקנים אחרי עזיבת פאוליניו ואינייסטה. אנחנו בוחנים אופציות שונות. הבאתי שחקנים מברצלונה ב' ואת ארתור שיש להם את אותן תכונות כמו אלה שעזבו. אם יבוא שחקן נוסף מבחוץ זה יהיה טוב עבורנו. כנראה שנצרף עוד רכש".


ריאל מדריד בלי כריסטיאנו רונאלדו: "הם איבדו שחקן חשוב, כמו שאנחנו איבדנו את אינייסטה. נראה אם זה יזיק וישפיע. כל הקבוצות רוצות לשפר את העונה שעברה והתוצאות יקבעו".


פער בין הדורות: "הקבוצה רוצה לזכות בליגת האלופות והוותיקים צריכים לעזור לצעירים, אבל גם ההפך הוא הנכון. המועדון בחר לפרויקט שלו שחקנים שהוא מאמין בהם".


️ Lenglet, Arthur, and Malcom will debut against Tottenham

PSG won't sell Rabiot but Barcelona are insistent and if it's not now, he could be sold next summer #fcblivepic.twitter.com/dwNnFiFp80

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 27 ביולי 2018

עתידו של עוסמאן דמבלה: "אנחנו מקווים שזו תהיה העונה שלו. הוא שחקן יוצא מהכלל שיכול לתת לנו הרבה דברים. אני לא מודאג לגבי תחרות שלו עם מלקום. זה חשוב שיש תחרותיות בסגל".


מועמדות לאליפות: "ריאל מדריד ללא ספק מועמדת לזכות בכל התארים למרות עזיבת רונאלדו. גם אתלטיקו מדריד מועמדת".


מלקום: "הוא שחקן צעיר שהמועדון חושב שיוכל לעזור לקבוצה, ולא משנה אם כבר עכשיו יהיה שחקן הרכב או לא. זו השקעה לעתיד. הוא כבר החל את העונה כשהתאמן עם בורדו כך שייתכן מאוד שנראה אותו כבר במשחק נגד טוטנהאם".



ואלוורדה. רוצה לחזק את הקישור (ברצלונה, רשמי)


בעיית חמשת הבלמים: "מדברים על זה הרבה. תומאס ורמאלן או ג'רי מינה? עוד נראה מי ימשיך".


באשר לרכש, ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שאדריאן ראביו עדיין מחוזר בברצלונה שהחליטה לחכות לו לקיץ הבא, אז יהיה שחקן חופשי, לאחר שפאריס סן ז'רמן לא מוכנה למכור אותו העונה. לפי העיתון "ספורט", בארסה רוצה לגייס 70 מיליון יורו ממכירת מינה, אנדרה גומש ולוקה דין.


ב"מארקה" פורסם על הקשר בין ברצלונה לכדורגל הברזילאי. אחרי בואו של מלקום, בארסה שילמה לאורך ההיסטוריה 543 מיליון יורו עבור שחקנים ברזילאים מאז בואו של רומאריו ב-1993 ובהמשך גם עבור רונאלדו, ריבאלדו, רונאלדיניו, דני אלבס וניימאר. היו גם שחקנים פחות מוצלחים כמו ג'ובני, סוני אנדרסון, אדמילסון, רושמבק, הנריקה, קייריסון, דוגאלס ואחרים. השלושה שמשחקים כעת בברצלונה, פיליפה קוטיניו, ארתור ומלקום עלו ביחד 192 מיליון יורו. גם מרלון ודוגלאס עדיין בקבוצה.



מלקום. השקעה עתידית (AFP)


לפי "מונדו דפורטיבו", מול טוטנהאם יזכו ארתור, לנגלה ומלקום לערוך הופעת בכורה במדי ברצלונה. ההרכב (ללא שחקנים שהופיעו במונדיאל) עשוי לכלול גם את השוער יאספר סילסן, ובהגנה את נלסון סמדו, מרלון, לנגלה ולוקה דין. בקישור סרג'י רוברטו יהיה אולי שחקן ההרכב היחיד שיפתח לצד אנדרה גומש וארתור ובשלישייה הקדמית צפויים לעלות דניס סוארס, פאקו אלקסר ומוניר אל-חדדי. בטוטנהאם, שחסרה גם היא שחקנים רבים בולטים, פרננדו יורנטה ולוקאס מורה יפתחו בהרכב. גם כריסטיאן אריקסן חזר אחרי המונדיאל וכן אריק לאמלה שלא נכלל בסגל ארגנטינה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי