דיווח: מנצ'סטר יונייטד דחתה את הצעת ברצלונה על פוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

אלופת ספרד פנתה לשדים האדומים והייתה מוכנה לשלוח שני שחקנים ו-50 מיליון יורו, אך נענתה בשלילה. וגם: ויטסל חתם בדורטמונד ריאל מדריד מעוניינת בפיאניץ', אלייש וידאל בסביליה ודי מריה צפוי להאריך חוזה

(גודל טקסט)
רשמי
* שחקן נבחרת בלגיה אקסל ויטסל עזב את טיאנג'ין קוואנג'יאן הסינית תמורת 20 מיליון יורו וחתם בדורטמונד לארבע שנים.

✌️ @axelwitsel28pic.twitter.com/KVbEGFRfFx

— Borussia Dortmund (@BVB) August 6, 2018

* סביליה הודיעה על רכישתו של אלייש וידאל, שעזב אותה ב-2015 לטובת ברצלונה ומאז התקשה להשתלב. הוא חתם לארבע שנים ונרכש עבור כ-8 מיליון יורו.

Aleix #Vidal firma su contrato hasta 2022 ✍️

Toda la información ➡️ https://t.co/EEiHCerGba#vamosmisevilla#LuchaPorLoQueAmas ❤️ pic.twitter.com/OcT8zDwH9Z

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) August 6, 2018


*ביום אחד גנט מאבדת את שני כוכביה הניגרים. החלוץ מוזס סימון עבר ללבאנטה תמורת 5 מליון יורו, וסמואל קאלו עבר לבורדו תמורת 8 מליון יורו. אין ספק שהמועדון הבלגי עשה עסקה טובה כאשר רכש את שני השחקנים בסכום של 1.6 מליון יורו בלבד. 

Moses Simon (@Simon27Moses) se compromete con el #LevanteUD por las próximas cinco temporadas. https://t.co/i9FzP4aZVBpic.twitter.com/L0bmjd2w7I

— Levante UD (@LevanteUD) August 6, 2018

Ce sera le pour Samuel Kalu ! #AucunLienFilsUniquepic.twitter.com/BUEnaGSLfx

— FC Girondins de Bordeaux (@girondins) August 6, 2018


* חלוץ ווסט ברומיץ' סלומון רונדון עבר בהשאלה לניוקאסל. ובמקביל דווייט גייל עשה את הדרך ההפוכה ועבר בהשאלה לווסט ברומיץ'.

CONFIRMED: @salorondon23 joins Newcastle United on loan!@dwightgayle moves to @WBA on loan as part of the deal.

Full details: https://t.co/7PQdLR3QzY#NUFC#RonDONEpic.twitter.com/sc6SpghctC

— Newcastle United FC (@NUFC) August 6, 2018


The deal sees the 28-year-old striker join us on a season-long loan while @salorondon23 switches to Tyneside under the same arrangement.#WBAhttps://t.co/lYw8wtDx7N

— West Bromwich Albion (@WBA) August 6, 2018


* וולפסבורג החתימה את המגן הצרפתי ג'רום רוסילון, ממונפלייה הצרפתית. השחקן חתם לארבע עונות תמורת 4.5 מליון יורו.


Französischer Linksverteidiger für die Wölfe – Jerome #Roussillon hat einen Vertrag bis 2022 beim VfL unterschrieben und trainiert bei der gleich startenden Trainingseinheit bereits in Wolfsburg mit. #Bienvenu, Jerome! #immernurdu#VfLWolfsburgpic.twitter.com/UzKTWCnkai

— VfL Wolfsburg (@VfL_Wolfsburg) August 6, 2018


* המגן האנגלי של מנצ'סטר יונייטד אקסל טואנזבה, עבר בהשאלה לאסטון וילה מהצ'מפיונשיפ. 


✍️⚽️ Breaking news: @AxelTuanzebe_38 has rejoined us on a season-long loan deal from @ManUtd

Welcome back, Axel #PartOfThePride#AVFCpic.twitter.com/caBiDuDnjB

— Aston Villa FC (@AVFCOfficial) August 6, 2018


* לסטר הודיעה רשמית על החתמתו של ראשיד גזאל, שחקן הכנף האלג'יראי שהגיע ממונאקו תמורת 10 מיליון יורו. הוא חתם לארבע שנים במועדון האנגלי.


 

 

A post shared by Leicester City (@lcfc) on



* הקשר היפני קייסוקה הונדה חתם במלבורן ויקטורי בליגה האוסטרלית. הוא שיחק קודם לכן בפאצ'וקה המקסיקנית. ההתאחדות האוסטרלית וכן "פוקס ספורט" מימנו את עסקת החתמתו כדי להביא יפני מפורסם לליגה ובכך לשווק אותה לשוק היפני. 

Welcome to Melbourne, @kskgroup2017! ようこそメルボルンへ、ケイスケ。 Details: https://t.co/fPseKvikMG#MVFC#OurVictorypic.twitter.com/vVPCfyMw2C

— Melbourne Victory (@gomvfc) 6 באוגוסט 2018

* הבלם האמריקאי מאט מיאזגה ששייך לצ'לסי הושאל לנאנט עם אופציה לרכישה.

#WelcomeMatt

Le défenseur central américan @MattMiazga3 est prêté (avec option d'achat) au FC Nantes par @ChelseaFC pour la saison 2018-2019.

https://t.co/L4UbWc34Ztpic.twitter.com/7sASw4ZKgg

— FC Nantes (@FCNantes) 6 באוגוסט 2018


* הבלם האנגלי של צ'לסי פיקאיו טומורי ששיחק בעונה שעברה כמושאל להאל סיטי, ישחק גם העונה כשחקן מושאל ויהיה תחת הדרכתו של פרנק למפארד בדרבי קאונטי.


Welcome to Derby County, @FikayoTomori_!

https://t.co/jUhYsvsEE6#WelcomeTomori | #DCFC | #DCFCfanspic.twitter.com/HItboqMZa3

— Derby County (@dcfcofficial) August 6, 2018


שמועות
* בימים האחרונים דווח ברחבי אירופה שפול פוגבה מעוניין לעוזב את מנצ'סטר יונייטד, אלא שהלילה פורסם שלשדים אין שום כוונה לשחרר את הקשר הצרפתי. על פי הדיווח, ברצלונה הגישה לסגנית אלופת אנגליה הצעה רשמית שכללה את אנדרה גומש, ג'רי מינה ו-50 מיליון יורו אך כאמור נענתה בשלילה.


Breaking | Manchester United have turned down a €50m + Yerry Mina & André Gomes offer for Paul Pogba from Barcelona, according to @DiMarzio.

— Get French Football News (@GFFN) August 6, 2018



לא מוכן לוותר על פוגבה. מוריניו (Gettyimages)


* לפי "קוריירה דלו סרה", ריאל מדריד מציעה מאה מיליון יורו על קשר יובנטוס מיראלם פיאניץ'. המטרה היא לחזק את הקישור היצירתי, אולי בשל חשש שלוקה מודריץ' יעזוב, ובו בעת לנקום ביובה על הגניבה של כריסטיאנו רונאלדו.


* קריסטל פאלאס תנסה להחתים את קשר אברטון יאניק בולאסי לאחר שמאמן הקבוצה מרקו סילבה הודיע לו שהוא יכול לחפש קבוצה חדשה. כזכור השחקן קונגולזי ששיחק בקריסטל פאלאס עד שנת 2016. מי עשוי להחליף את בולאסי באברטון הוא ברנרד הברזילאי שנמצא כעת ללא קבוצה לאחר שלא חידש את החוזה בשחטאר דונייצק.


* לפי "סקאי ספורט" ארסנל מוכנה לשמוע הצעות על דני וולבק האנגלי שלא צפוי לקבל דקות משחק רבות בקבוצתו של אונאי אמרי. בורנמות', אברטון וסאות'המפטון מעוניינות בחלוץ בן ה-27.


* טוטנהאם עדיין לא צירפה שחקן הקיץ, אבל ג'ק גריליש מאסטון וילה וסטניסלב לובוטקה מסלטה ויגו עשויים לחזק את הקישור.


* שוער סטנדרד ליאז' גיז'רמו אוצ'ואה עדיין במו"מ עם נאפולי, אבל יש התקרבות בין הצדדים. הוא עשוי להיות מושאל לעונה תמורת חצי מיליון יורו ועוד אופציה מחייבת לרכישה ב-2.5 מיליון יורו בקיץ 2019.


* אדריאן ראביו מבוקש כעת גם במילאן חוץ מאשר בברצלונה.


* לפי דיווחים בתקשורת האנגלית, אברטון קרובה לסגור עם בלם ברצלונה ג'רי מינה על חוזה לחמש שנים ותשלם עבורו 28.5 מיליון ליש"ט. האם מנצ'סטר יונייטד תנסה לגנוב אותו ברגע האחרון?


מינה. יעזוב את ברצלונה לאנגליה, השאלה היא לאן בדיוק (Gettyimages)
מינה. יעזוב את ברצלונה לאנגליה, השאלה היא לאן בדיוק (Gettyimages)


* לפי "טים טוק", אברטון רוצה את מרכוס רוחו ממנצ'סטר יונייטד, אבל תסכים להתפשר גם על כריס סמולינג או ויקטור ינדהולף אם יונייטד לא רוצה למכור את הארגנטינאי. יונייטד רוצה לסגור עם ג'רום בואטנג או הארי מגווייר.


* "אינדיפנדט" פרסם שחלוץ ארסנל לוקאס פרס מעדיף להישאר בקבוצה ולהילחם על מקומו מאשר לעבור לספורטינג ליסבון.


* סטפנו סטוררו מיובנטוס, שהיה מושאל לגנואה, מבוקש בווסטהאם כשמחירו 18 מיליון ליש"ט. כך פורסם ב"קאלצ'ומרקטו". בנוסף הפטישים מעוניינים גם בחלוץ פורטו מוסא מארגה, כך מדווח "סקאי ספורט".


* אנחל די מריה עשוי להאריך את חוזהו בפאריס סן ז'רמן. חוזהו מסתיים ב-2019, אבל לפי הל'אקיפ הצדדים קרובים לסיכום.


* "סקאי ספורט" פרסם שקאלום צ'יימברס מארסנל יושאל לפולהאם. הוא האריך את חוזהו בארבע שנים בארסנל רק לפני כמה שבועות. מי שעשוי להגיע למרכז ההגנה של התותחנים הוא ג'רום בואטנג מבאיירן מינכן, בו מעוניינת גם מנצ'סטר יונייטד שכרגע קרובה יותר לצירוף טובי אלדרווירלד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי