דיווח: מודריץ' יבקש מריאל לעבור לאינטר, טיאגו על הכוונת

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

בספרד פורסם שתיערך פגישה בין נציגו של הקרואטי לפלורנטינו פרס ובה תתבקש אלופת אירופה לשחררו, קשר באיירן מינכן כבר סיכם את תנאיו. וגם: איקרדי עשוי להגיע בטרייד ואופציית מילינקוביץ' סאביץ' אפשרית גם כן

(גודל טקסט)
רדיו "אונדה סרו" הספרדי דיווח שסוכניו של לוקה מודריץ' ייפגשו היום (שישי) עם פלורנטינו פרס ויבקשו ממנו לאפשר לו לעזוב לאינטר. עד כה מודריץ' לא אמר דבר באופן פומבי על הרצון שלו לעזוב, למרות שכבר אתמול פורסמו דיווחים שלטענתם הקרואטי סיפר לחבריו לבלאנקוס שהוא סיים את דרכו במועדון.


למודריץ' שיחגוג 33 בקרוב יש סעיף שחרור על סך 750 מיליון יורו ובריאל מדריד הצהירו שלא יאפשרו לו לעזוב, אבל אם יבקש להשתחרר יצטרכו לשקול את הנושא מחדש. ב"מארקה" נכתב הבעיות עם מודריץ' ייפתרו על ידי העלאת שכרו. למודריץ' יש הצעה מחברת סונינג שתבטיח לו 60 מיליון יורו לשש השנים הבאות – ארבע שנים באינטר ועוד שנתיים בקבוצה הסינית ג'יאנגסו סונינג, במדיה ירוויח 10 מיליון יורו בעונה. שחקן נוסף שנטען כי נציגי ריאל מדריד הגיעו לאיטליה כדי לנהל מו"מ עבור רכישתו הוא חלוץ וקפטן אינטר, הארגנטיני מאורו איקרדי, במה שאולי עשוי להפוך לטרייד לאור רצון מודריץ' לעזוב.

#LaPortada El beso pic.twitter.com/blLRQFAAQs

— MARCA (@marca) 9 באוגוסט 2018

בין אם יעזוב או שלא, כרגע הקבוצה מתרכזת בהחתמת סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'. נציגי הקבוצה מנהלים מו"מ עם ראשי לאציו, כשלפי "טוטוספורט" יובנטוס נאבקת בריאל מדריד על החתמת הסרבי שנולד בספרד. העיתון גם טוען שייתכן שיובה תציע לריאל מדריד לרכוש את מרסלו עבור מיראלם פיאניץ' שיעבור לריאל מדריד. כריסטיאנו רונאלדו לוחץ כל הזמן לרכוש את המגן, שהוא אחד החברים הכי טובים שלו. לפי העיתון יובה הציעה 155 מיליון יורו על מילינקוביץ' סאביץ' שמכונה "זידאן הסרבי" ואילו בריאל מדירד הציעו עליו 110 מיליון יורו.


שם נוסף שעלה למרכז השדה כמחליף אפשרי לעזיבת קובאצ'יץ' בהשאלה לצ'לסי ולזו של מודריץ', אם וכאשר, הוא של טיאגו אלקנטרה, קשר באיירן מינכן ונבחרת ספרד. לפי הפרסום בספרד, טיאגו מאוד מעוניין במעבר לבלאנקוס, כשגם הבווארים מוכנים לשחררו. בשלב זה כבר מתנהל מו"מ בין המועדונים, כשתנאיו של הקשר סוכמו. במדריד מוכנים לשלם תמורתו כ-50 מיליון יורו, סכום שאמור לרצות את אלופת גרמניה.

Onda Cero:

Thiago Alcántara wants to join Real Madrid, he is not comfortable at Bayern. Madrid would be willing to pay an amount between 40 and 50 million. Mazinho, the player's father and agent, is in charge of the negotiations. pic.twitter.com/8ziJLfwXn3

— El Madridismo (@ElMadridismo93) August 10, 2018


באינסטגרם, איבן פרישיץ' העלה תמונה עם חבריו לאינטר ושאל "מי חסר?" כשהוא מתייחס כמובן למודריץ'. החלק המעניין: מודריץ' סימן לייק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי