סביליה מאיימת שלא תופיע לסופרקופה נגד ברצלונה

פאבלו מאצ'ין
פאבלו מאצ'ין | Gettyimages

שתי הקבוצות אמורות להיפגש הערב לקרב על התואר (23:00, ספורט2), אך בעקבות הודעת ההתאחדות הספרדית על כך שניתן לשתף יותר משלושה זרים האנדלוסים שוקלים להחרים את המשחק

(גודל טקסט)
ברצלונה וסביליה אמורות להיפגש הערב בטנג'יר שבמרוקו למשחק ה"סופרקופה" (23:00, שידור ישיר בספורט2), כשלראשונה אי פעם הקרב על התואר ייערך מחוץ לספרד ובמתכונת של משחק אחד במקום של בית וחוץ. עם זאת, האנדלוסים מאיימים שלא יופיעו למשחק לאחר שההתאחדות הספרדית הודיעה שאישרה לשתף יותר משלושה שחקנים לא אירופאים, בניגוד למשחק "לה ליגה" בהם הדבר אסור. זאת מאחר שההתאחדות לא מגדירה את המשחק כ"מקצועי". בסביליה מתנגדים לעניין בטענה שהדבר ייתן יתרון לברצלונה.


"מועדון הכדורגל סביליה מופתע מהחלטת ההתאחדות הספרדית 24 שעות לפני הסופרקופה", נכתב בהודעה של סביליה. "היא הודיעה שאפשר לרשום כמה שחקנים לא אירופאים שרוצים, למרות שבהודעה האחרונה שלה לגבי עונת 2018/19 נכתב שרק שלושה יורשו להירשם, בלי יוצא מן הכלל". בנוסף, המחלקה המשפטית של המועדון האנדלוסי בוחנת את המצב ואם ברצלונה תרשום למשחק יותר משלושה שחקנים לא אירופאים, תהיה לסביליה עילה לא להופיע למשחק בטענה שהסגל של אלופת ספרד לא חוקי. לבארסה כזכור יש ארבעה שחקנים שנחשבים לזרים בסגל שטס למרוקו: ארתורו וידאל הצ'ילאני ומלקום, ארתור ומרלון הברזילאים. פיליפה קוטיניו צפוי לקבל דרכון


סביליה הודיע שהיא תתנגד לכך שלברצלונה יהיה יתרון עליה מבחינת השחקנים הזרים שלא מהאיחוד. המעודון הודיע: "סביליה מופתעת מההודעה של ההתאחדות 24 שעות לפני המשחק. היא הודיעה שאפשר לשתף שחקנים מחוץ לשוק האירופי שרוצים. בהודעה האחרונה שלה לגבי העונה החדשה נאמר בפירוש שרק שלושה יכולים לשחק". המחלקה המשפטית של סביליה בוחנת את המצב ואם ברצלונה תגיש בסגל רשימה של יותר משלושה שחקנים מחוץ לאיחוד תהיה לסביליה עילה לא להופיע בטענה שההרכב של בארסה לא חוקי. לברצלונה יש ארבעה סגל שהגיע למארוקו. ארתורו וידאל, מלקום ארתור וצורף גם הבלם מרלון. כרגע פיליפה קוטיניו יקבל דרכון פורטוגלי בזכות אישתו וההליכים זורזו במיוחד למשחק, ולואיס סוארס וליאו מסי כבר מחזיקים בדרכון אירופי.


במקביל, מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה לא אהב את האמירה של של ההתאחדות הספרדית, שהגדירה את המשחק כלא מקצועי, ואמר: "לא יודע מה להגיד לכם. אני חושב שסביליה הקבוצה הכי מקצועית בעולם וגם אנחנו. עם כל הבעיות שהיו לנו השבוע עם להשיג דרכון לקוטיניו, היו יכולים להודיע לנו מראש שאנחנו עובדים קשה סתם".


Sevilla FC is surprised by the RFEF's statement 24 hours before the Super Cup. It has stated that as many non-EU players as desired can be registered, despite the fact that in their last notice for the 18/19 season, only three were due to be permitted, without exception.

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) 11 באוגוסט 2018

The Club's legal department is studying the matter and should FC Barcelona submit a team with more than three non-EU players, it would present possible ground for the filing of a complaint on account of an improper line-up.

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) 11 באוגוסט 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי