רק רשת: המועמדים לשער השנה, רונאלדו שוחרר לביתו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

אופ"א פרסמה את רשימת המועמדים לביצוע השנה, הברזילאי החלים מדלקת ריאות. וגם: מנדז'וקיץ' פורש מקרואטיה, נבחרת כל הזמנים של "לה ליגה", קרלוס טבס מרגש ילד עם תסמונת דאון ועימות ברשת בין פטר צ'ך ללברקוזן

(גודל טקסט)

מריו מנדז'וקיץ' פורש מנבחרת קרואטיה
בגיל 32 ואחרי 89 הופעות ו-33 שערים, חלוץ יובנטוס החליט שזה הזמן לפנות את הבמה לצעירים והודיע על פרישתו מנבחרת קרואטיה: "לא היה זמן טוב יותר עבורי לומר להתראות. כולנו היינו שמחים לייצג את קרואטיה עד יום מותנו כי אין כבוד גדול מזה, אבל אני מרגיש שזה הזמן לפרוש, 14 שנה אחרי שלבשתי את החולצה בפעם הראשונה".


Caps: 89
Goals: 33

Croatia striker Mario Mandzukic has retired from international duty

pic.twitter.com/jnuP45rwUA

— Goal UK (@GoalUK) August 14, 2018


רונאלדו הברזילאי שוחרר מבית החולים
רונאלדו שוחרר מבית החולים בספרד אחרי שהיה מאושפז בגלל דלקת ריאות. הוא הוגנב מדלת צדדית כדי להימנע מפגישה עם התקשורת שחיכתה במקום. הוא יחזור כעת לביתו באיביזה.


@Ronaldo has confirmed that he will be discharged from hospital today, having been treated for 'strong flu'.

Fantastic news for football. pic.twitter.com/ZHlrFZQCGH

— SPORF (@Sporf) August 13, 2018


המועמדים לשער העונה באירופה

אופ"א פרסמה היום את רשימת 11 המועמדים לשער העונה משלל תחרויותיה ב-12 החודשים האחרונים. מככבים כריסטיאן אריקסן שהפגין ביצוע מושלם ב-1:5 של דנמרק באירלנד, דימיטרי פאייה שסיים דריבל מושלם עם כדור ברשת ב-2:5 של מארסיי על לייפציג וכמובן כריסטיאנו רונאלדו עם המספרת המושלמת מול יובנטוס ב-0:3 בחצי גמר ליגת האלופות.


OFFICIAL: Goals nominated for UEFA's 2017/18 goal of the season award:

Cristiano Ronaldo vs. Juventus
Dimitri Payet vs. RB Leipzig
Christian Eriksen vs. Ireland pic.twitter.com/PXq3i5oLsY

— Squawka News (@SquawkaNews) August 14, 2018

עוד ברשימה: ריקרדיניו הפורטוגלי שכבש באליפות אירופה בקטרגל, גונסאלו ראמוס הפורטוגלי שהרשית באליפות אירופה עד גיל 17, אווה נבארו מספרד שכבשה בגמר היורו לנשים עד גיל 17 מול גרמניה, פאולו אסטרלה שליהטט ב-1:5 של פורטו על בשיקטאש בליגת האלופות לנוער, אולגה קרמונה שכבשה ביורו עד גיל 19 לנשים, אליוט אמבלטון שכבש ביורו עד גיל 19 ואליסנדרו עם ביצוע עוצמתי בקטרגל


עוד תואר לארון? כריסטיאנו רונאלדו במספרת מושלמת (Gettyimages)


התלבושת החדשה של אלופת העולם נחשפת

נבחרת צרפת תשיק ביום חמישי את חולצתה החדשה, עליה יתנוססו שני כוכבים לאור הנפת גביע העולם בפעם השנייה בקיץ האחרון


Nike will release France's new national team shirt, with two stars, on Thursday, but there will only be 30,000 available on 1st release. pic.twitter.com/dkT6k0hh0Y

— Get French Football News (@GFFN) August 14, 2018


בארסנלי עומדת לצד אוהדיה בזמנים קשים
בארסנלי ירדה בתום העונה שעברה לליגה השלישית בטיבה באנגליה, אבל היום היא הצליחה להראות עד כמה המועדון גדול למרות הכל. אוהד הקבוצה בשם כריס כתב לאחרונה לא פעם ברשתות החברתיות על כך שהוא עובר זמנים קשים, בתגובה המועדון פנה אליו ישירות והבהיר שכפי שהוא היה נאמן במשך שנים למועדון, כך הם עומדים לצדו ומזמינים אותו לפנות אליהם לעזרה. 

Best football club in the world pic.twitter.com/72K82u9tUR

— Chris (@CWRyder) August 14, 2018

קרלוס טבס, תמיד מרגש
קרלוס טבס ריגש את ארגנטינה כשבמשחק האחרון של בוקה ג'וניורס נתן כיף לילד עם תסמונת דאון שלא הסתיר את התרגשותו, כשבנוסף החלוץ הוותיק צילם איתו סלפי לאחר המשחק, וידאו ותמונה שהפכו לוויראליים ברשת וגררו תגובות רבות.


Es mas que solo futbol… Tevez haciendole el mas feliz a un niño con un gestopic.twitter.com/jAhJnDk7SG

— All Sports Py (@AllSportsPy) August 12, 2018

No porque es boca ni porque es Tevez, pero que lindo es cuando los jugadores tienen este gesto, de cualquier color de camiseta que sea!! pic.twitter.com/JfeKEWY1iA

— Niño (@Mariauciello) August 12, 2018


נבחרת כל הזמנים של הלה ליגה
הליגה הספרדית תיפתח בסוף השבוע הקרוב, ולכבוד המאורע החליטו ב"דיילי מייל" לבחור את ה-11 הגדולים ביותר של הלה ליגה בכל הזמנים. בפנים: מסי, כמובן, ולצידו רונאלדו הפורטוגלי והברזיאלי, ועם קסיאס בשער ודי סטפאנו, זידאן וקרויף בקישור. אינייסטה, פושקאש, רונאלדיניו ומראדונה נדחקו לספסל, צ'אבי וסרחיו ראמוס לא הגיעו אפילו לשם.


צילום: מסך


באיירן לברקוזן VS פטר צ'ך הסרטון של שוער ארסנל פטר צ'ך כמעט מבקיע בטעות שער עצמי נגד סיטי כבר הפך לוויראלי, וכך גם התגובה של באייר לברקוזן עליו "אנחנו מכירים מישהו", כשהם מתכוונים לשוער המחליף ברנד לנו שהגיע מהם במהלך הקיץ. צ'ך לא צחק, וצייץ תוגבה כועסת, אבל במועדון הגרמני הסבירו שהכל ברוח טובה. אגב, בתגובה לבדיחה הועלה באוב סרטון של לנו עצמו שהוא אולי ירצה לשכוח.

We might know a guy…

— Bayer 04 Leverkusen (@bayer04_en) August 12, 2018


.@Arsenal we share important values which make us a big club not only on the football side . Fair competition, professionalism and sportsmanship are the biggest ones you teach young footballers and it's sad to see when other clubs don't share the same values. .@bayer04_en

— Petr Cech (@PetrCech) August 13, 2018

Y'all sure? pic.twitter.com/CKTdyL7WZ8

— Jack (@Jk_thfc) August 12, 2018


כדורגל ספרדי בהודו
זה לא סוד שבהודו אוהבים את מסי וחבריו. ה"לה ליגה" היא האהובה במדינה האסייתית, ומהעונה הקרובה יוכלו ההודים לראות את המשחקים בחינם – דרך פייסבוק. החברה שמחזיקה בזכויות השידור לליגה הספרדית חתמה על הסכם עם פייסבוק בהודו לפיו כל המשחקים ישודרו בשידור חי בחינם ברשת החברתית.




דקל קינן וחבריו רואים את ג'וקוביץ'
סבב המאסטרס הגיע לסינסינטי עם כל הכוכבים הגדולים של עולם הטניס, וזהו הזדמנות עבור דקל קינן לראות אותם מקרוב. הבלם הישראלי של קבוצת הכדורגל העירוניתהגיע עם חבריו למגרש המרכזי ונראה שהוא יודע להעריך טניס איכותי.


What an amazing experience tonight, watching some of the best Tennis players in the world like Serena Williams and Novak Djokovic with my teammates.
pic.twitter.com/zqbIIcS3Gx

— Dekel Keinan (@DekelKeinan) August 14, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי