צפו בתקציר: ברצלונה הביסה את בוקה וזכתה בגביע גאמפר

ברצלונה
ברצלונה | Gettyimages

שלושה ימים לפני משחק פתיחת העונה מול אלאבס, אלופת ספרד דרסה את היריבה מארגנטינה 0:3 והניפה את התואר בפעם ה-41. מלקום, מסי וראפיניה כבשו. בגרמניה, באיירן מינכן טיילה עם 1:4 מול המבורג

(גודל טקסט)
אחרי שגברה על סביליה 1:2 וזכתה בסופר קאפ הספרדי ושלושה ימים לפני שתפתח את הליגה הספרדית במשחק בית מול אלאבס, ברצלונה קטפה הערב (רביעי) גם את גביע גאמפר אחרי שהביסה את בוקה ג'וניורס 0:3 בגמר.


הרכש החדש מלקום כבש את הראשון בדקה ה-81 מזווית קשה, ליאו מסי הכפיל (39) עם הקפצה אלגנטית וראפיניה חתם הודות לבישול של לואיס סוארס (67) והעניק לאלופת ספרד את התואר בפעם ה-41 בתולדותיה מתוך 53 והשישית ברציפות.


הרכבים

ברצלונה: אנדרה טר שטגן (יספר סיליסן, 46); סרג'י רוברטו (נלסון סמדו, 46), ג'רארד פיקה (לאנגלה, 46), סמואל אומטיטי (ורמאלן, 46), חואן מירנדה (סרג'י בוסקטס, 64), ארתורו וידאל (ראפיניה, 46), איבן ראקיטיץ' (ארתור, 46), פליפה קוטיניו (ריקי פואיג, 46), מאלקום (עוסמאן דמבלה, 65), מוניר (לואיס סוארס, 65), ליאו מסי (פאקו אלקאסר, 46).

 


ברצלונה חוגגת תואר שני (Gettyimages)
 
 

בוקה ג'וניורס: אסטבן אנדרדה, פאולו גולץ, קרלוס איסקיירדוס, לוקאס אולאסה (עמנואל מאס, 77), חוליו בופאריני, אדווין קרדונה (כריסטיאן פאבון, 46), ווילמר באריוס (אסיקיאל אלמנדרה, 65), נייתן נאנדס (קרלוס טבס, 64), עמנואל ריינוסו (פבלו פרס, 46), ראמון אבילה (מאורו סאראטה, 46), סבסטיאן וייה.


בגרמניה, באיירן מינכן מחצה את המבורג 1:4 במשחק הכנה. הקבוצה שירדה העונה לראשונה בתולדותיה לליגת המשנה כבה ראשונה מרגליו של חאלד נאריי, אך הבווארים הפכו בקלילות הודות לצמדים של סנדרו ואגנר ותומאס מולר.




עוד אחד לאוסף המפואר. ליאו מסי (Gettyimages)

מלקום בטירוף אחרי השער שכבש (Gettyimages)

החברים באו לברך אחרי עוד הקפצה אלגנטית. ליאו מסי (Gettyimages)

מתרגל לבית החדש. ארתורו וידאל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי