ברצלונה מסתערת על ראביו, שמסרב להאריך חוזה ב-פ.ס.ז'

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | Gettyimages

אלופת ספרד מוכנה לשלם לצרפתים 50 מיליון יורו עבור הקשר שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא. טוכל: "במצב שנוצר - הוא זה שיחליט היכן הוא רוצה לשחק". מנגד, אלופת צרפת תציע 100 מיליון יורו תמורת איבן ראקיטיץ'

(גודל טקסט)
לפני סגירת חלון ההעברות ב-31 לאוגוסט, ברצלונה מתכננת את המהלכים האחרונים שלה. "מונדו דפורטיבו" פרסם שאלופת ספרד נחושה לרכוש את אדריאן ראביו מפאריס סן ז'רמן ברגע האחרון ומוכנה לשלם עליו 50 מיליון יורו, זאת למרות שבקיץ הבא הוא יהיה שחקן חופשי. מנגד, בעיר האורות לא מסתירים את רצונם לצרף את איבן ראקיטיץ', שסעיף השחרור שלו עומד על 125 מיליון יורו.


אריק אבידל המנהל הספורטיבי של ברצלונה טוען שראביו צריך להיות המטרה החשובה ביותר והוא זה שדוחף לשלם עבור השחקן ולצרפו כבר עכשיו. השחקן עצמו שמר עד כה על זכות השתיקה בכל הנוגע לעתידו, אך סירב להאריך את חוזהו בשורת אלופת צרפת. תומאס טוכל התייחס לסאגה: "הוא זה שמחליט היכן הוא רוצה לשחק – זה המצב".


ארנסטו ואלוורדה מאמן בארסה מרוצה מהרכש שהביאה הקבוצה ומהסגל שעומד לרשותו, אך עדיין מעוניין בשחקן נוסף ובמועדון חושבים שראביו הוא השקעה משתלמת לטווחה ארוך. בברצלונה יודעים שקבוצות גדולות נוספות רוצות לצרפו ומעדיפים להוציא את המהלך לפועל במהרה במקום להמתין לתחרות הגדולה שתהיה על שירותיו בקיץ הבא.



הצעה כספית גבוהה עשויה לפתות אותו. ראקיטיץ' (Gettyimages)


בחזרה לראקיטיץ'. הקרואטי מעדיף להישאר בברצלונה, אך קיימת אפשרות שהוא יסכיים לעבור לעיר האורות. פ.ס.ז',ש כאמור רוצה לצרפו, תהיה חייבת למכור שחקנים על מנת לממן את העסקה. חוזהו של הקשר באלופת ספרד יסתיים ב-2021 ולאחרונה צצו דיווחים על הארכתו והגדלת סעיף השחרור.על פי העיתון "ספורט", פאריס מתכננת להציע לברצלונה מאה מיליון יורו עבור ראקיטיץ', אך הבעיה הגדולה שלה כרגע היא לשכנע את השחקן, שמרוצה בספרד, לעזוב. מה שעשוי לפתות את הקוראטי בכל זאת זו הצעה כספית גבוהה.


שחקן נוסף שעשוי לעזוב את ברצלונה הוא ראפיניה, שאביו מנהל מו"מ מול בטיס, אך נכון לרגע זה אלופת ספרדת לא מוכנה להשאילו. המסר שהועבר הוא – מכירה או כלום. הסכום שהיא דורסת על פי הדיווחים הוא כ-30 מיליון יורו. למרות שהרשים במשחקי ההכנה, ראפיניב לא שותף במשחק הליגה האחרונה וגם הוא מבין שסיכויו לקבל דקות משמעותיות העונה אינם גבוהים.


'Rabiot 50 million' [md] pic.twitter.com/OsX1X3hxmq

— Barça Centre (@barcacentre) August 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי