דיווחים בספרד: פאריס סן ז'רמן מנהלת משא ומתן עם ראקיטיץ'

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | Gettyimages

בברצלונה חוששים שהמועדון הצרפתי ישלוף את דמי סעיף השחרור של הקרואטי, שעומדים על 125 מיליון יורו. יתקיימו שיחות עם ואלוורדה במטרה להארכת חוזהו של המאמן, שיסתיים בסוף העונה

(גודל טקסט)
בעיתון "מונדו דפורטיבו" פורסם הבוקר (חמישי) כי ברצלונה תתחיל לנהל שיחות עם המאמן ארנסטו ואלוורדה בספטמבר על הארכת חוזהו שמסתיים בקיץ 2019. בחוזה יש סעיף חידוש לעונה נוספת אם הצדדים מעוניינים, אבל בקבוצה רוצים להיות בטוחים בכוונות של המאמן שזכה בדאבל בשנה שעברה ובסופרקאפ הספרדי. הוא נכשל בליגת האלופות והעונה יעמוד למבחן רציני במפעל לאחר שגם ליאו מסי הודה כי ההדחה מול רומא בעונה שעברה היתה מכה קשה עבור הקבוצה.


השיחות אמורות להתקיים עם סוכנו של המאמן אינקי איבנס בספטמבר או אוקטובר. המועדון לא רוצה שהשנה האחרונה בחוזה תהיה מתוחה כאשר הצדדים לא יודעים אם המאמן ממשיך או לא. יש שביעות רצון מעבודתו של המאמן ולכן ברצלונה רוצה שקט והארכת החוזה מוקדם ככל האפשר. מקורות אמרו לעיתון שהדבר תלוי ברצון של המאמן להמשיך או לא. המנהל הספורטיבי אריק אבידל אמור לקחת חופשה בסיום אוגוסט וכשיחזור יטפל בנושא. בברצלונה לא רוצים שבסגל השחקנים תהיה אי ודאות לגבי המשך העבודה של המאמן ולא מתנים את החוזה החדש בתוצאות כאלה או אחרות.


ואלוורדה התראיין לאתר הרשמי של ברצלונה ודיבר על נושאים שונים לקראת העונה החדשה. הוא אמר שירצה לראות בברצלונה המשכיות של העונה שעברה, את אותו כוח ואווירה טובה שהיתה במועדון. "אנחנו רוצים לזכות בכל תואר ונעשה את זה אם נהיה הכי טובים בליגה מהרגע הראשון. ננסה לעשות זאת על ידי העובדה שנעבוד ביחד כל הזמן כקבוצה בהגנה ובהתקפה".


הכישלון באלופות: "היה לנו יום רע מאוד ברומא. ננסה לתקן זאת למרות שאנחנו יודעים שבסוג של תחרויות כאלה אם אתה לא טוב עשר דקות אתה יכול להפסיד ולעוף. לזכות בכל התארים בשנה אחת זה דבר קשה מאוד, אבל מועדון כמו ברצלונה תמיד שואף לכך".


¡Hola! Esta es nuestra portada del jueves 23 de agosto de 2018. #portada#deporteshttps://t.co/5WdYQBMkMBpic.twitter.com/pIWJQdMF7T

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) August 22, 2018


העלאת שחקנים צעירים: "זה לא דבר קל. זה מחייב לתת להם צ'אנס ולא תמיד אתה יכול. בסופו של דבר הכל תלוי בשחקנים עצמם. אני מצפה מצעירים שיבואו לכאן ויאכלו את הדשא, יכבשו שערים ויאבקו על מקומם כי על זה מתבססת הזהות של המועדון".


טכנולוגיית ה-VAR: "היא טובה במובן זה שהיא באה למנוע טעויות בעיקר ברחבות, אבל אני מקווה שהיא לא תזיק לקצב של המשחק. הכיף של הכדורגל הוא שהוא משוחק מהר מאוד ואין עצירות. אל תשכחו שכולם מסתכלים על הרחבה, אבל מעבירה שלא היתה קיימת מחוץ לרחבה נכבש שער עבור צרפת במונדיאל".


ברצלונה עסוקה בנושא הרכש, כשנותרו שמונה ימים לסגירת חלון ההעברות. החשש הוא שאיבן ראקיטיץ' יירכש על ידי פאריס סן ז'רמן, למרות בעיות הפיירפליי הפיננסי. ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שהקשר רוצה להישאר בברצלונה, אבל מצפה למחווה של הקבוצה בכל הקשור בשכרו. בסביבתו של ראקיטיץ' אומרים שפ.ס.ז' הציעה לו שכר הרבה יותר גבוה מזה שיש לו בברצלונה. המועדון כרגע לא לקח בתוכניות את העלאת שכרו של ראקיטיץ' ולא חושב כעת להעלות את השכר ולכן תיאורטית פ.ס.ז' יכולה לשלוף 125 מיליון היורו עליהם עומד סעיף השחרור של השחקן ולרכוש אותו.


#Sport | SUPEROFERTA POR RAKITIC 90 MILLONES

Portada 23/8/18 pic.twitter.com/nU7cpb92b5

— SOM-HI TOTS. (@culenomana1899) August 23, 2018


בעיתון "ספורט" פורסם שפאריס סן ז'רמן מוכנה לשלם 90 מיליון יורו עבור ראקיטיץ' בלי להפעיל את סעיף השחרור ולטענת העיתון יש אפילו משא ומתן ראשוני בין הקבוצות.


בתוך כך, בטיס מתעקשת לשים את היד על ראפיניה למרות שברצלונה דורשת בין 30 ל-35 מיליון יורו, אבל בטיס טוענת שאין לה כסף והיא מעוניינת שהשחקן יגיע אליה בהשאלה.


באתר "פאריס יונייטד" דווח כי אדריאן ראביו, שמבוקש בברצלונה, דחה הצעה חדשה של פ.ס.ז' שהציעה לו שכר חדש של 7.2 מיליון יורו לעונה והארכת חוזה לחמש שנים בקבוצה מהבירה הצרפתית, אבל הוא לא הסכים לקבלה מתוך רצון כנראה לעזוב לאלופת ספרד. לפאקו אלקסר יש שלוש אופציות לגבי עתידו. הוא מבוקש בבטיס ובדורטמונד והוא יכול גם לבחור להישאר עד ינואר מתוך ידיעה שואלוורדה לא ממש סופר אותו בתוכניות של הקבוצה.


שוער הקבוצה יספר סילסן שנפצע באימון ייעדר לפחות שבועיים מהמגרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי