מריאנו דיאס הוצג עם החולצה מספר 7: למספרים אין חשיבות עבורי

מריאנו דיאס
מריאנו דיאס | האתר הרשמי

החלוץ ששב לריאל מדריד הוצג בסנטיאגו ברנבאו וקיבל את הספרה היוקרתית שלבשו לפניו כריסטאנו רונאלדו וראול ואמר: "אני חוזר הביתה להגשים חלום". פרס מרוצה מהרכש שעשה הקיץ: "תמיד הבאנו את הכישרונות הגדולים"

(גודל טקסט)
מריאנו דיאס, חלוץ ליון בעונה החולפת ששיחק קודם לכן בקבוצת המילואים של ריאל מדריד, חזר הביתה והוצג היום בסנטיאגו ברנבאו אחרי שהמועדון הספרדי שילם עליו 23 מליון יורו ורק אשתקד עשה את הדרך ההפוכה תמורת 8 מליון יורו בלבד.


החלוץ הוצג עם החלוצה מספר 7 היוקרתי, אותו לבשו לפניו שני מלכי השערים של ריאל מדריד בכל הזמנים: כריסטיאנו רונאלדו וראול. אומרים את זה בדרך כלל על נעליים, אבל הפעם אפשר לומר שהוא לובש לחולצה גדולה מאוד.


במסיבת עיתונאים אמר דיאס: "זו'לן לופטגי התקשר אלי ואמר שישמח אם אחזור לבלאנקוס. עבורי זה יום בלתי רגיל והכי מאושר בחיי. זה המועדון עליו תמיד חלמתי. המועדון הזה גידל אותי ואם הוא מעוניין בי חזרה אני לא יכול לומר לו לא, אני חוזר הביתה להגשים חלום".


De vuelta en casa. Con más ganas que nunca.#HalaMadridpic.twitter.com/QFTamCNiqC

— Mariano Diaz Mejia (@marianodiaz9) August 31, 2018



לגבי החולצה המחייבת: "החולצה מספר 7 היא אמנם בעלת משמעות, אבל עבורי למספרים אין להם חשיבות, אבל זה אתגר וכבוד לשחק עם המספר הזה בו שיחקו אגדות בעבר. המספר הזה היה פנוי אז רציתי אותו".


Welcome back, @marianodiaz9!#WelcomeMariano | #Halamadridpic.twitter.com/cBvFpan3Us

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) August 31, 2018


שיפור ביכולתו: "אני יותר בוגר והשתפרתי בכל דבר. זה יעזור לי לעזור למועדון. ליון תמיד תישאר בלבי כי התבגרתי בה והיא נתנה לי הרבה".


החזרה הייתה מפתיעה: "כשאתה עוזב את הבית שלך אתה מרגיש נורא, אבל לא חלמתי שכבר אחרי שנה אוכל לחזור. באתי לתת הכל עבוד המועדון".


פלורנטינו פרס ניצל את הצגת מריאנו כדי לומר שריאל מדריד עשתה רכש טוב הקיץ: "הבאנו את השוער הכי טוב במונדיאל, מגן ששיחק במונדיאל,  אלבארו אודריוסולה, שוער צעיר כמו אנדריי לונין וחלוץ ברזילאי שיהיה לו עתיד ויניסיוס ג'וניור. אנחנו נשארים נאמנים לדרך של המועדון שתמיד הביא את הכישרונות הגדולים לקבוצה". בכך הוא ענה לאלו שביקרו את מסע הרכש של אלופת אירופה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי