ג'ירונה חושבת לפצות את האוהדים בעקבות המשחק בארה"ב

לואיס סוארס עם פבלו מפאו
לואיס סוארס עם פבלו מפאו | AFP

הקבוצה הקטלאנית שאמורה לערוך את משחקה ביתי נגד ברצלונה במיאמי בסוף חודש ינואר, רוצה לתגמל את הקהל שיגיע ליבשת אמריקה וחושבת על ארבעה פתרונות שונים. סוארס מתחרט על כך ששיחק לפני ההדחה נגד רומא

(גודל טקסט)
המשחק הביתי של ג'ירונה נגד ברצלונה אמור להתקיים במיאמי, בארצות הברית במסגרת של ה"לה ליגה" בתאריכים 26 או 27 בינואר. היו הרבה ספקולציות לגבי המשחק הראשון שייבחר להתקיים בארצות הברית והיום נחשף בעיתון הקטלאני "ל'אספורטיו", את זהות הקבוצות על אף שדובר בתחילה על האפשרות שהמשחק יהיה בין ריאל בטיס לברצלונה. ג'ירונה לקחה את הידיעה ברצינות וכבר החלה לחשוב איך לפצות את האוהדים שלה ובין היתר מציעה להם טיסות לאורלנדו.


יש ארבע אפשרויות שהמועדון חשב עליו. הראשונה היא לחלק 1,500 כרטיסים בחינם לאוהדים כאשר הם צריכים להפקיד מראש 500 יורו שיוחזרו להם אחרי המשחק. אפשרות שנייה היא עסקת חבילה של 600 יורו לאוהד של ג'ירונה שירצה לטוס למשחק כולל טיסה, בית מלון וכרטיס. אפשרות שלישית היא ש-5,000 כרטיסים יחולקו לאוהדי הקבוצה למשחק ההפוך בקאמפ נואו ואפשרות רביעית להחזיר 40 אחוז ממחיר המנוי לאוהדים.


לנוחות האוהדים שיישארו בספרד המשחק במיאמי יתקיים בשעה 14:45 בצהריים ובספרד השעה תהיה 20:45. ההחלטה לקיים את המשחקים בארצות הברית גרמה לטענות קשות של האוהדים ואיום של איגוד השחקנים לשבות.



אוהדי ג'ירונה לא יזכו לראות העונה את ברצלונה במגרשם הביתי (AFP)


בנושא אחר, ברצלונה ממשיכה להצטער על ההדחה מליגת האלופות בשנה שעברה מול רומא. לואיס סוארס התראיין לרדיו קטלוניה ודיבר על כך שהוא טעה כששיחק לפני המשחק הגומלין באלופות.


#TuDiràs | Suárez: "Em penedeixo molt del partit de l'any passat contra el Leganés a casa, vaig jugar tot el partit quan teníem molts punts d'avantatge i en tres dies teníem la final contra la Roma".

Avui, l'entrevista sencera amb el davanter del Barça a @rac1 (22:30h) pic.twitter.com/jvspUOOBzP

— Esports RAC1 (@EsportsRAC1) September 4, 2018


"אני מצטער על כך ששיחקתי ששלושה ימים לפני המשחק שיחקתי 90 דקות בניצחון על לגאנס 1:3 בליגה (מסי כבש את שלושת השערים) ואחרי זה שיחקנו ברומא. עשיתי טעות כי הובלנו את הליגה בהפרש גדול ויכולתי לנוח לקראת המשחק החשוב מול רומא. אתה מתעייף אחרי משחק כזה ועכשיו אני מבין שהמאמן רואה את הפרטים הקטנים האלה שיעזרו לנו", אמר סוארס. 



לואיס סוארס עדיין לא שוכח את ההדחה הכואבת נגד רומא (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי