סבאיוס נגד זידאן: "הוא שינה שיטה כדי שלא אשחק"

דני סבאיוס
דני סבאיוס | AFP

קשרה הצעיר של הבלאנקוס התראיין למארקה ותקף את מאמנו לשעבר: "הרגשתי תסכול, אם היה נשאר הייתי עוזב את ריאל", שיבח את לופטגי: "המאמן הכי טוב שיכולנו להביא" והתייחס לעזיבת רונאלדו: "יש מי שיכבשו במקומו"

(גודל טקסט)

דני סבאיוס, קשרה הצעיר של ריאל מדריד, התראיין היום (חמישי) לרדיו מארקה הספרדי וסיפק לא מעט טענות קשות כנגד מאמנו לשעבר והאיש שהביא אותו מריאל בטיס לפני שנה, זינדין זידאן. על פי הקשר הצעיר, המאמן הצרפתי לא נתן לו את הצ'אנס הראוי לו ואף שינה שיטות משחק כדי להרכיב שחקנים אחרים על פניו.

"זה ברור שזידאן העדיף שחקנים אחרים על פני", הסביר סבאיוס, "במהלך העונה שעברה הרגשתי תסכול וטינה נגד זידאן. היה רגע בעונה שעברה שגם טוני קרוס וגם לוקה מודריץ' היו פצועים, אבל במקום לתת לי לשחק הוא שינה את שיטת המשחק כדי להעלות שחקנים אחרים. ככדורגלן צעיר שרוצה לשחק, זה כואב לך מעט. היינו כבר בפער של 15 נקודות מברצלונה וממילא לא היה לנו סיכוי בליגה, כך שעשינו הכל בכדי להצליח בליגת האלופות ולמרות זאת לא שיחקתי בליגה. היה לי ברור שאם זידאן יישאר אני אעזוב את ריאל מדריד".

על עידן ז'ולן לופטגי: "הוא מנסה להנחיל לקבוצה את סגנון המשחק שלו שהוא שונה מזידאן. הוא רוצה שהקבוצה תהיה רצינית ותהיה עם אמביציה כשהיא משחקת עם הכדור. הוא אוהב להחזיק הרבה בכדור ולהציג כדורגל עם אינסטינקטים התקפיים. אני חושב שלופטגי הוא מאמן מצוין וראוי להחליף את זידאן. הוא המאמן הכי טוב שהקבוצה יכלה להביא. העונה שעברה לא היתה טובה עבורי, אבל ככדורגלן דווקא התבגרתי בגלל המצב. המטרה שלי להצליח בקבוצה ואני רוצה להחזיר למועדון על האמון בי".


זידאן. ביקורת מצד חניכו לשעבר (gettyimages)


קבוצתו לשעבר בטיס:
"יום אחד תדעו למה בדיוק עזבתי את בטיס ותבינו שאני לא הילד הרע שניסו לצייר אותי לפחות בתקשורת או חלק מאוהדי בטיס. אני רואה את כל משחקי הקבוצה וחוגג בכל השערים שלה כאילו אני עדיין על כר הדשא. זה קרה גם לסרחיו ראמוס אחרי שעזב את סביליה. הוא עדיין מתעניין אחרי משחקים מה היא עשתה והוא אוהד אותם. הקבוצה הראשונה בה אתה משחק נשארת לך בוורידים לתמיד".

העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו: "הוא אמר שביובנטוס יש אווירה של משפחה בחדר ההלבשה, אבל זה רלוונטי גם לנו. תמיד היינו משפחה אחת גדולה בריאל מדריד. היו לנו תמיד שחקנים גדולים. אמנם רונאלדו כבר איננו, אבל הקבוצה עדיין עובדת. קרים בנזמה, מרקו אסנסיו וגארת' בייל נכנסו לנעליים שלו. אולי איבדנו שחקן שכובש 40 שערים בעונה, אבל יש לנו שחקנים שיכולים לעשות את זה במקומו"


רונאלדו. מישהו יכול להיכנס לנעליו? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי