"הגג של אירופה". הברנבאו צפוי להפוך לאצטדיון הגבוה בעולם

סנטיאגו ברנבאו
סנטיאגו ברנבאו | Gettyimages

לפי "אס", האצטדיון הביתי של אלופת אירופה יעבור שיפוץ נרחב בשנים הקרובות, במסגרתו יקורה בגג נפתח שיעלה את גובה האצטדיון ל-60 מטרים. דיווח באיטליה: ז'ילינסקי מועמד להצטרף

(גודל טקסט)
ריאל מדריד אומנם לא משקיעה סכומים מפוצצים בשוק ההעברות כמו בעבר, וכעת נראה שבאלופת אירופה מייעדים לכסף יעד אחר – האצטדיון הביתי של הקבוצה, סנטיאגו ברנבאו. לפי "אס" הוא יהיה האצטדיון האקולוגי הגדול והגבוה בעולם ולפי הודעה רשמית של עיריית מדריד, השיפוצים יתחילו במהלך שנת 2019. ההערכה היא שהעבודות יסתיימו רק אחרי 43 חודשים (קצת יותר משלוש שנים וחצי) והעלות תהיה לא פחות מ-400 מיליון יורו.


אז מה יכלול השיפוץ הגדול? תוספת של 3,000 מקומות ל-81 אלף הקיימים, סביב האצטדיון יוקם המרכז האקולוגי הגדול בעולם שיכלול מרכזים מסחריים ומרכזי אירוח, מעגל של 2,000 מ"ר שייצור כניסה גדולה לאצטדיון בלי שהמבנה ייגע בקרקע, מעטפת חדשה של היצטדיון שתשתנה בצבעים שונים מרגע שהשמש תשקע וגולת הכותרת: "הגג של אירופה" – האצטדיון יקורה בגג שאפשר יהיה לסגור או לפתוח בתוך 12 דקות בלבד ויהיה הכי גבוה באירופה כשיתנשא ל-60 מטרים, כמו אצטדיון קרסטובסקי בסנט פטרסבורג. הדמייה של השיפוץ ניתן לראות בגלריה הבאה


במקביל, ריאל מדריד אומנם לא הצליחה לשים את ידיה על רוברט לבנדובסקי שנשאר בבאיירן מינכן, אבל למרות זאת ייתכן שפולני אחר יגיע לבלאנקוס בשלב זה או אחר. לפי "קאלצ'ומרקאטו" האיטלקי, הקבוצה הספרדית עוקבת אחרי קשר נבחרת פולין ונאפולי פיוטר ז'ילינסקי בן ה-24 שמבוקש על ידי כמה קבוצות צמרת בכדורגל העולמי בעקבות העונה המוצלחת שלו בדרום איטליה, שהמצטרפת ליכולת הטובה שלו בסרייה A כבר כמה עונות.


ז'ילינסקי החל את הקריירה באיטליה כששיחק באודינזה, הושאל לאמפולי שם פגש את המאמן מאוריציו סארי והגיע אחריו לנאפולי. הוא כבש בתיקו 1:1 של איטליה נגד פולין ביום שישי האחרון ובעונה שעברה הבקיע 7 שערים ב-47 משחקים. העונה כבש כבר שני שערים בשלושה משחקים בנאפולי תחת קרלו אנצ'לוטי ונחשב לשחקן מפתח של קבוצתו בקישור. נאפולי הציבה לו סעיף שחרור של 65 מיליון יורו, שנחשב לאחד הגבוהים בסרייה A.


Así será la nueva casa de los madridistas https://t.co/x0VNMIypAP

— AS (@diarioas) 9 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי