הברנבאו ישופץ ב-525 מיליון יורו. יכניס 150 מיליון יורו בשנה

סנטיאגו ברנבאו
סנטיאגו ברנבאו | Gettyimages

נשיא ריאל מדריד הציג לבעלי המניות של המועדון את התוכניות לחידוש האצטדיון הביתי. ציפוי פלדה מבחוץ, מרכזים עסקיים, מסעדות, גג נפתח ו-800 מושבים חדשים לבעלי מוגבלויות. העבודות יחלו בקיץ 2019

(גודל טקסט)
ממלכה חדשה למלכת אירופה. אתמול (ראשון) בקונגרס שערכה ריאל מדריד, נחשפו התוכניות לשיפוץ המאסיבי של הסנטיאגו ברנבאו, איצטדיונה הביתי של הקבוצה. העיתון "אס" פרסם את כל הפרטים. מחיר השיפוץ יעלה מ-400 מיליון יורו ל-525 מיליון בגלל הוצאות נוספות.


לפי פרסומים קודמים, גג האיצטדיון יוכל להיסגר בכל רגע נתון, כשהאיצטדיון עצמו יכוסה כולו בציפוי פלדה וכל פנים האיצטדיון יחודש לחלוטין. מסביב לאצטדיון יהיו איזורים חופשיים, מבנים עסקיים, חנויות ומסעדות. לא צפוי שינוי מבחינת מספר המקומות באצטדיון מלבד 800 כיסאות נוספים עבור בעלי מוגבלויות, כך שסך כל המקומות באיצטדיון יהיה 81,844 כיסאות. עוד פורסם שהנשיא פלורנטינו פרס הביע אי שביעות רצון מכך שאין יותר בעלי מנויים בעלי אמצעים שירכשו מנוי VIP לקבוצה.


אתמול אמר פלורנטינו פרס לבעלי המניות במועדון: "הכוח הפיננסי שלנו מאפשר לנו גמישות והתשלום השנתי בגובה של כ-25 מיליון יורו הוא פחות מארבעה אחוזים מההכנסות שלנו מהעונה שעברה. האצטדיון החדש יכניס לנו גם 150 מיליון יורו לעונה".


מי שתממן את שיפוץ האיצטדיון היא חברת IPIC לה יש הסכם חסות עם המועדון. בנוסף, הבלאנקוס ילוו סכום כסף מהבנק. העבודות יתחילו בקיץ 2019. פרס הכחיש שהעבודות ייארכו שלוש וחצי שנים, אך יהיה מעניין לראות כיצד תצליח לשחק הקבוצה במגרש בזמן השיפוצים.


Florentino Pérez: "El Santiago Bernabéu del siglo XXI seguirá siendo el escenario de las emociones que marcará el futuro del #RealMadrid" pic.twitter.com/YTonV7V7in

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) September 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי