מרסלו יחמיץ את אתלטיקו: "ההפסד לסביליה יותר כואב"

מרסלו
מרסלו | Gettyimages

מגן ריאל מדריד שנפצע ב-3:0 מול סביליה סיפר: "הם היו טובים יותר". צפוי להיעדר מהדרבי נגד אתלטיקו בשבת. התקשורת הספרדית תוקפת את המאמן לופטגי: "לא ניצח משחק גדול אחד העונה"

(גודל טקסט)
האם ריאל מדריד כבר מתגעגעת לזינדין זידאן וכריסטיאנו רונאלדו? ההפסד 3:0 לסביליה אתמול היה אחד הגדולים שלהם בשנים האחרונות. וב"מארקה" עקצו בכותרת למשחק: "סביליה הייתה 'דה בסט'", אחרי ששחקני הבלנקוס זכו השבוע בתארים אישיים רבים של פיפ"א בטקס "דה בסט", אבל הפסידו אתמול במשחק למרות שידעו כי ברצלונה הפסידה ללגאנס ותיקו או ניצחון יעלו אותם למקום הראשון בטבלה.


בעיתון נכתב שזו הייתה ההופעה הכי גרועה של ריאל מדריד העונה ולא צריך לקחת את הקרדיט מסביליה ומאמנה פבלו מאצ'ין שהראו יכולת נהדרת ובעיקר הקשר אבר באנגה שביטל את האפקטיביות של קאסמירו. בנוסף הייתה גם הופעה מצוינת של חסוס נבאס הוותיק באגף ימין. בשבת תפגוש ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו את אתלטיקו מדריד, שיכולה לעקוף אותה בטבלה אם תנצח. ב"מארקה" נכתב שז'ולן לופטגי עדיין לא ניצח במשחק גדול אחד העונה לאחר שהפסיד לאתלטיקו מדריד בסופרקאפ האירופי, סיים רק בתיקו נגד אתלטיק בילבאו וכעת הפסיד לסביליה. בעיתון המודפס פירגנו למנצחות וכתבו עליהן: "לגאנס וסביליה ענקיות. הוציאו את הצבע מהפנים של ריאל מדריד וברצלונה".


לופטגי שעד כה קיבל מחמאות על היכולת שלו כמאמן אמר: "השחקנים לא לחצו חזק את סביליה כפי שרציתי. נתכונן למשחק נגד אתלטיקו כפי שאנחנו מתכוננים גם אחרי ניצחונות. הפציעה של מרסלו מדאיגה. בליגה הזאת הדברים האלה קורים, אבל אנחנו צריכים להרים את הראש ולהתכונן למשחק הבא".


#LaPortada GIGANTES pic.twitter.com/ayTjtcCQyk

— MARCA (@marca) September 26, 2018


מרסלו כנראה לא ישחק נגד אתלטיקו מדריד בגלל פציעה בשריר הירך האחורי ולא סביר שיחזור לשחק רק אחרי שלושה ימים. המגן הברזילאי נפצע במצב בו הקבוצה כבר עשתה את שלושת החילופים שלה בדקה ה-72, ולכן נאלצה לסיים את המשחק בעשרה שחקנים. כעת הוא יצטרף לאיסקו ודני קרבחאל הפצועים. נאצ'ו ששיחק אמש כמגן ימני יוסט כנראה לשמאל ואלברו אודריוסלה או קרבחאל ישחקו בצד ימין אם יהיו כשירים. מרסלו אמר בסיום: "חטפתי מכה, אבל ההפסד כואב יותר. חייבים להודות שסביליה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה. הם קבוצה חזקה ואנחנו חסרנו מספר דברים נגדם". 


טיבו קורטואה
אמר בסיום: "סביליה היתה הרבה יותר אינטנסיבית. השערים שספגנו היו חלק באשמתנו וחלק בגלל מזל רע ושער של לוקה מודריץ בוטל על ידי ה-VAR. לא הייתה השפעה לטקס 'דה בסט' על היכולת שלנו. חזרנו בזמן והיינו מוכנים. הדרבי יהיה מפגש לא קל. אנחנו תמיד רוצים לנצח בו. צריך להרים את הראש ולהתכונן אליו היטב". 


מאצ'ין, מאמן סביליה, ניצח גם בשנה שעברה את ריאל מדריד כמאמן ג'ירונה. אמש הוא שיחק על האגף של מרסלו, כפי שנכתב מארקה: "ידוע שמרסלו שחקן מצוין בהתקפה, אבל אפשר לתקוף אותו כמגן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי