"גארת בייל הוכיח את הנאמנות שלו לריאל מדריד"

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

דיווח: הכוכב שסובל מעומס יחמיץ את המשחק החשוב של וויילס מול אירלנד וישוב לבירת ספרד כבר ביום שני על מנת לעבור סדרת טיפולים במטרה להכשירו למשחק הליגה של הבלאנקוס מול לבאנטה

(גודל טקסט)

הרבה מילים נאמרו ונכתבו מאז הוחלף גארת' גארת' בייל בהפסד של ריאל מדריד 1:0 באלאבס. חלק מאוהדי הבלאנקוס טענו שהכוכב ביקש לצאת בגלל שהוא רצה לשמור כוחות למשחק הידידות של ווילס נגד נבחרת ספרד, אלא שהוא לא שותף בהפסד 4:1 של נבחרתו בשל פציעה קלה וכעת מדווחים בספרד שהוא יחמיץ גם את המשחק החשוב מול אירלנד ביום שלישי במסגרת ליגת האומות.

"גארת' בייל הוכיח את הנאמנות שלו לריאל מדריד", נכתב בתקשורת הספרדית בעקבות הפרסום לפיו הוא לא ישתתף במשחק מול אירלנד בשביל לא להחמיר את הפציעה הקלה ממנה הוא סובל. הכוכב, שזכה לטקס מיוחד מול הספרדים על היותו מלך שערי וויילס בכל הזמנים, ישוב לבירת ספרד כבר ביום שני ויעבור סדרת טיפולים במטרה להכשירו למשחק הקרוב של הבלאנקוס מול לבאנטה ביום שבת.

עוד לפני המשחק מול ספרד, כזכור, ראיין גיגס התייחס לחומרת הפציעה של בייל ושפך אור על מצבו: "הוא סובל מעומס על השרירים. מול ספרד אנחנו לא נרצה לסכן אותו, אבל אני מעריך שיש סיכוי של 50% שהוא ישחק נגד אירלנד בליגת האומות. אנחנו נעקוב אחרי קצב ההחלמה שלו".

אחרי עזיבת רונאלדו, בייל פתח את העונה בצורה טובה כשהבקיע חמש פעמים וסיפק שלושה בישולים בשבעה משחקים במדי ריאל מדריד, אך בשלושת הופעותיו האחרונות – כמו כל חבריו לקבוצה – הכוכב לא הצליח למצוא את הרשת. 


בספרד מתמוגגים: "בייל הוכיח נאמנות לריאל מדריד" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי