ונגר וליפי הוצעו כמאמנים לריאל, באריוס מועמד להגיע

ווילמר באריוס
ווילמר באריוס | Gettyimages

שני המאמנים הוותיקים הוזכרו כאופציות להגיע למדריד במקומו של לופטגי לפחות עד סוף העונה, אז ינסו בקבוצה למנות את פוצ'טינו. הקולומביאני מבוקה ג'וניורס שהרשים במונדיאל האחרון מבוקש בקבוצה

(גודל טקסט)
בלי קשר לעתידו של ז'ולן לופטגי שעשוי להיות מוכרע בימים הקרובים, בריאל מדריד ממשיכים להתכונן איך לחזק את סגל הקבוצה שלא מבריק עד כה העונה, בלשון המעטה. העיתון "מארקה" דיווח הבוקר (שבת) כי ריאל מעוניינת בקשרה הקולומביאני של בוקה ג'וניורס ווילמאר באריוס בן ה-25.


ריאל מדריד זקוקה לקשר אגרסיבי נוסף בקישור האחורי מלמבד קאסימרו, ובאריוס נספר כאופציה אחרי הרשים במונדיאל האחרון במדי קולומביה. סקאוט מטעם אלופת אירופה עקב אחרי השחקן במשחק ליגה של בוקה ג'וניורס. בוקה עשויה לשחק מול ריאל מדריד בגביע העולם למועדונים בדצמבר אם תעבור את פלמייראס הברזילאית בחצי גמר גביע הליברטדורס ותזכה בו. היא ניצחה במשחק הראשון 0:2.


חוזהו של הקשר חודש רק לפני חודש עד 2021 ויש לו סעיף שיחרור של 24 מיליון דולר. הוא היה מבוקש על ידי טוטנהאם, אבל הארכת החוזה כרגע האיטה את המגעים להעברתו לקבוצה הלונדונית. הוא היה שחקן חשוב במערך של קולומביה במונדיאל בה שיחק שלושה משחקים וכעת הוא שחקן הרכב חשוב גם בבוקה.


בתוך כך, פורסם בטלוויזיה הספרדית בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" כי שני מאמנים נוספים הוצעו לריאל מדריד מלבד אנטוניו קונטה, ארסן ונגר ומרצ'לו ליפי. מדובר במאמנים ותיקים שיכולים לקבל את הג'וב לחצי שנה עד שהקבוצה תבחר מאמן קבוע. ריאל מדריד רוצה להחתים בקיץ את מאוריסיו פוצ'טינו, אבל אם קונטה יגיע בינואר, הוא ידרוש חוזה ארוך טווח.


NOTICIA JUGONES | Arsène Wenger y Marcello Lippi SE HAN OFRECIDO para ENTRENAR al Madrid. #JUGONESpic.twitter.com/6pBOWqw0rO

— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) 26 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי