גודין ופיליפה לואיז כבשו, אתלטיקו ניצחה 0:2 את סוסיאדד

פיליפה לואיס
פיליפה לואיס | AFP

שחקני ההגנה של הקולצ'ונרוס כבשו בניצחון על הבאסקים והם זמנית בפסגה. עוד היום: צמד של פורטו העניק לג'ירונה שלוש נקודות וקטע את הרצף, גאלבס רק צימק עבור ראיו. העונה החלשה של ולנסיה ובילבאו נמשכה עם 0:0

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)

אחרי ה-1:1 בין ויאדוליד לאספניול, המחזור העשירי בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם חמישה משחקים נוספים. במפגש המוקדם, ג'ירונה שבה למסלול הניצחונות עם 1:2 על ראיו וייקאנו, לאחר מכן אתלטיק בילבאו ו-ולנסיה המשיכו לאכזב עם 0:0 חלש, סלטה ויגו הביסה בבית את אייבר 0:4 ובמשחק המאוחר גברה אתלטיקו מדריד 0:2 את ריאל סוסיאדד ושבה למסלול הניצחונות.

אתלטיקו מדריד – ריאל סוסיאדד 0:2
אחרי 1:1 בוויאריאל ו-4:0 מביך מבחינתה לדורטמונד בליגת האלופות, אתלטיקו מדריד שבה למסלול הניצחונות עם 0:2 ביתי על הבאסקים שאחרי 0:0 ביתי מול ג'ירונה נקלעו בעצמם לרצף של שני משחקים ללא ניצחון. הבלם דייגו גודין כבש ראשון רגע לפני ההפסקה, המגן פיליפה לואיס הכפיל כעבור רבע שעה, בדקה ה-60, וכעת דייגו סימאונה ושחקניו במקום הראשון עם 19 נקודות – לא סביר שהם יישארו שם גם אחרי השלמת המחזור, אבל לבינתיים הם יכולים לחייך אחרי שבוע לא קל. סוסיאדד עם 12 נקודות במקום ה-11, אבל עלולה להידרדר עד לכדי מרחק נקודה מהקו האדום.


ג'ירונה – ראיו וייקאנו 1:2
אחרי חמישה משחקים רצופים בהם לא הצליחה לנצח, ג'ירונה ליקטה שלוש נקודות בביתה הודות לצמד של פורטו (34 בפנדל ו-45) והעלתה את מאזנה ל-13 נקודות מתוך 30 אפשריות. ראיו, מנגד, נותרה עם שש נקודות והיא כבר עם שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון והיא עלולה לסיים את המחזור במקום האחרון בטבלה. אלחנדו גאלבס הצליח רק לצמק עבור המפסידה (61), ובדקה ה-89 המארחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שאנתוניו לוסאנו ספג כרטיס אדום ישיר.

אתלטיק בילבאו – ולנסיה 0:0
גם בילבאו וגם ולנסיה עוברות עונה לא טובה מבחינתן ומצאו את עצמן בתחתית במקום להיאבק בצמרת בה התרגלו להיות בשנים האחרונות, וכראוי לקבוצות תחתית נפרדו בתיקו מאופס וחסר אירועים. קווין גאמיירו הבקיע בדקה ה-79, אך השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת. זהו תיקו שלישי ברציפות עבור שתי הקבוצות, שלא מצליחות להתחבר לעצמן העונה.

תוצאות נוספות
לבאנטה – לגאנס 0:1
ללבאנטה: מרטי רוג'ר (14), רובן רוצ'ינה (91)

סלטה ויגו – אייבר 0:4
לסלטה ויגו: יאגו אספס (5, 36, 82), בראיס מנדס (56)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי