בארסה חאמסה: ללא מסי, ברצלונה השפילה 1:5 את ריאל מדריד

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | AFP

הבלאנקוס בצרות: סוארס עם שלושער מפנדל (30) אחרי בדיקה ב-VAR, הוסיף בנגיחה (75) וקינח עם צ'יפ מעל קורטואה (83), רוברטו בישל פעמיים. קוטיניו כבש ראשון (11), וידאל נעץ את המסמר האחרון (87), מרסלו צימק

(גודל טקסט)
ה"אל קלאסיקו" הראשון של העונה והראשון בעשור הנוכחי ללא מסי ורנאלדו נגמר הערב (ראשון) בתבוסה 1:5 של ברצלונה על ריאל מדריד החבוטה באצטדיון הקאמפ נואו.


אלופת ספרד חזרה אל המקום הראשון בטבלה אבל הסיפור מאחורי המשחק מתמקד בריאל מדריד, שלמרות שהראתה סימנים של חזרה בתחילת החצי השני, רשמה את אחת ההשפלות הגדולות בשנים האחרונות והפסידה בפעם הרביעית העונה בעשרה מחזורים, דבר שהוריד את אלופת אירופה בשלוש שנים האחרונות אל המקום התשיעי, שעלול לסיים את דרכו של ז'ולן לפוטגי בקבוצה בלבן.


הכוכב של המשחק היה החלוץ מאורוגוואי, לואיס סוארס שהפציץ עם שלושער בלתי נשכח על הבלאנקוס שכבש מפנדל (30) אחרי בדיקה של מרטינז במערכת ה-VAR, כבש שער נוסף בנגיחה (75) וקינח עם צ'יף מעל קורטואה (75). את השערים הנוספים לזכות ברצלונה כבשו פליפה קוטיניו (11) וארתורו וידאל (87).  מרסלו צימק זמנית ל-1:2 בדקה ה-50 לזכות ריאל מדריד.



ליאו מסי הגיע למשחק כאוהד (Gettyimages)


הרכבים 
ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, קלמון לנגלה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', ארתור, ראפיניה (נלסון סמדו 69), פליפה קוטיניו (עוסמאן דמבלה 74), לואיס סוארס.


ריאל מדריד: טיבו קורטואה, נאצ'ו פרננדס, סרחיו ראמוס, רפאל וראן (לוקאס ואסקס 46), מרסלו (מריאנו דיאס 82), קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', איסקו, גארת' בייל (מרקו אסנסיו 78), קרים בנזמה.


מהלך המשחק
דקה 8: ניסיון ראשון לריאל מדריד: גארת' בייל שרף את האגף השמאלי והרים לבנזמה שבעט בלווה אל מחוץ למסגרת.


דקה 11: ברצלונה עלתה ליתרון 0:1: ג'ורדי אלבה פרץ בקלות אל האגף הימני של ריאל מדריד והעביר כדור רוחב לקוטיניו שבעט מול השער החשוף.



פליפה קוטיניו חוגג את שער היתרון (Gettyimages) 


דקה 19: התקפת ברצלונה הסתיימה אצל ארתור ששחרר פצצה מ-25 מטרים, אך טיבו קורטואה שמר על ערנות והצליח להדוף.


דקה 30 ברצלונה עלתה ליתרון 0:2: רפאל וראן ביצע על לואיס סוארס עבירה גבולית בתוך הרחבה, השופט סנצ'ז מרטינז בדק את המהלך במערכת ה-VAR, ופסק על כדור עונשין. לואיס סוארס קיבל את הכבוד לבעוט את הפנדל והכפיל מהנקודה הלבנה.



סנצ'ז מרטינז פסק לפנדל אחרי בדיקה במצלמות הווידאו (AFP)


דקה 43: ראפיניה ניסה לבעוט ברגל שמאל, אך פספס בכמה סנטימטרים את המסגרת.


דקה 50 ריאל מדריד צמצמה ל-2:1: התקפת מסירות נהדרת של ריאל מדריד שהתחילה אצל מרסלו קצת אחרי עיגול החצי הסתיימה אצל הברזילאי שקיבל כדור רוחב אחרי כדור רחוב של איסקו, והמגן רשם שער במשחק שלישי ברציפות בכל המסגרות.


דקה 56: לוקה מודריץ' קיבל כדור רוחב לרחבה והיה קרוב להשוות אך בעט אל הקורה.



מרסלו. כבש שער שלישי בשלושת המשחקים האחרונים (Gettyimages)


דקה 61: איבן ראקיטיץ' שלח כדור נהדר אל עבר סרג'י רוברטו שהגביה אל לואיס סוארס שבעט בעקב אקרובטי אל עבר הקורה ולא היה רחוק מלכבוש את אחד משערי העונה.


דקה 75: ברצלונה עלתה ליתרון 1:3: עוסמאן דמבלה שנכנס דקה קודם לכן מהספסל התחיל התקפה מתפרצת של ברצלונה, מסר אל סרג'י רובטו אל הפינה הימנית של הרחבה שהרים אל לואיס סוארס שדייק בנגיחה.


דקה 83 ברצלונה עלתה ליתרון 1:4: סרג'י רוברטו ניצל שגיאה של סרחיו ראמוס, מסר כדור עומק אל לואיס סוארס שהקפיץ מעל קורטואה ורשם שלושער בקלאסיקו.


דקה 87: ברצלונה עלתה ליתרון 1:5: שער של שני המחליפים במשחק: דמבלה הגביה לרחבה, וידאל נגח מקרוב ונעץ את המסמר האחרון והכריז באופן רשמי כי מדובר בהשפלה.



לואיס סוארס. ייקח את הכדור הביתה (Gettyimages)


חטאפה – בטיס 0:2
למרות הניצחון היוקרתי על מילאן בליגה האירופית בחמישי, ריאל בטיס הפסידה למאחרים שרשמו ניצחון שני ברציפות בליגה שהעלה אותה אל המקום השמיני. אחרי שעה של כדורגל ללא שערים חטאפה כבשו צמד תוך שתי דקות מרגליהם של חורחה מולינה (60) ושל דימטרי פולקאייה (62) שסגרו את הסיפור.


FINAL #GetafeRealBetis 2-0

¡@Jorge9Molina y @Foulquier_22 firman la segunda victoria consecutiva del @GetafeCF! ✅✖️2⃣ pic.twitter.com/OyCT4MMrtt

— LaLiga (@LaLiga) October 28, 2018






תוצאות נוספות
אלאבס – ויאריאל 1:2


סביליה – הואסקה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי