אוהדי ריאל מדריד רוצים את ויניסיוס בהרכב במקום בייל

ויניסיוס ג'וניור, אלברו אודריוסולה
ויניסיוס ג'וניור, אלברו אודריוסולה | ריאל מדריד, רשמי

הכישרון הברזילאי הרשים בניצחון על מלייה ולפי סקר שנערך ב"אס", 46 אחוזים מעדיפים אותו על הוולשי במשחק נגד ויאדוליד בשבת. סולארי עשוי להישאר כמאמן עד סוף העונה. נשיא ריבר פלייט תקף את אלופת אירופה

(גודל טקסט)
 מאמן ריאל מדריד הזמני סנטיאגו סולארי עבר ביום רביעי האחרון את המשוכה הראשונה שלו עם הקבוצה כשניצח את מלייה 0:4 במשחק הראשון בשלב 32 הגדולות ב"גביע המלך", אבל מחר מצפה לו מבחן קצת יותר קשה, שיהיה הראשון שלו על הקווים ב"לה ליגה" כשיארח את ויאדוליד בסנטיאגו ברנבאו (17:15). הבלאנקוס לא ניצחו בארבעת משחקי הליגה האחרונים, כולל התבוסה 5:1 לברצלונה בקלאסיקו, ומדורגים במקום התשיעי. סולארי אגב מכיר היטב את נשיא העולה החדשה, חלוץ העבר רונאלדו הברזילאי, איתו שיתף פעולה בעבר בבירת ספרד.


באלופת אירופה מחפשים המושיע של הקבוצה שרוצה להתאושש תחת המאמן הארגנטינאי, כשגם בתקשורת וגם האוהדים חושבים שזה יכול להיות ויניסיוס ג'וניור בן ה-18 שהרשים במשחק נגד הקבוצה מהליגה השלישית בגביע, אבל עוד לא להוכיח את עצמו בליגה הראשונה. רפאל אלקורטה בלם ריאל מדריד לשעבר צייץ שהגיל לא משנה: "איך שאנחנו כרגע ויניסיוס צריך להיות המושיע והכוכב של ריאל מדריד. בגיל 18, כמו שאמר היטב סולארי, צריך יותר מכישרון כדי להשתלב ברמה הגבוהה ביותר, ראיתי רק שני שחקנים שיש להם הכי בגיל 18, ראול וגוטי".


גם האוהדים סבורים שהברזילאי הצעיר חייב להיות מחר בהרכב. 90 אחוזים הצביעו בסקר של "אס" שהמאמן סולארי צריך לכלול אותו בהרכב הפותח, כשאתמול גם פורסם שהוא נכלל יחד עם המגן המושאל אשרף חכימי בין המועמדים לזכייה ב"גולדן בוי" של העיתון האיטלקי "טוטוספורט". ב"אס" אף קראו לספסל את גארת' בייל שב-15 משחקים רשמיים העונה כבש 4 שערים ובישל עוד 4 בלבד, ו-46 אחוזים מהגולשים בחרו להקריב את הוולשי על חשבון ויניסיוס.


Como somos,ahora Vinicius tiene que ser El Salvador y la estrella del @realmadrid,18 años,como bien dice Solari,se necesita algo más que talento para asentarse en la élite,solo he visto 2 jug,que tenían todo con 18 años , RAÜL y GUTi

— Rafa Alkorta (@RafaAlkorta1) November 1, 2018

☀️¡Buenos días!
La portada de hoy: 'Vinicius el chico de moda' #PortadaAS#FelizViernespic.twitter.com/DUF7IEHCbx

— AS (@diarioas) 2 בנובמבר 2018

בעיתון "מארקה" נכתב שכל הדרכים מובילות לכך שסולארי יישאר מאמן הקבוצה עד סיום העונה כי השחקנים וההנהלה רוצים אותו, אבל הוא צריך להמשיך להוכיח את עצמו בנוסף לדברים החיוביים בניצחון על מלייה. ההודעה של הנהלת ריאל מדריד על מינוי סולארי אמרה בפירוש שהוא מינוי זמני, אבל יש לו שלושה משחקים ועשרה ימים לשכנע אותה להחתים אותו על חוזה עד סיום העונה. מול ויאדוליד, ויקטוריה פלזן בליגת האלופות וסלטה ויגו בליגה. ריאל מדריד חוזרת לראשונה לברנבאו אחרי ההפסד 2:1 ללבאנטה, שלפי דיווחים רבים, בעקבותיו החליט פלורנטינו פרס להדיח את ז'ולן לופטגי ממשרת האימון. סולארי עצמו הקפיד עד כה לא לדבר על הסיכוי שיקבל את תפקיד באופן קבוע, אך השחקנים רוצים שהארגנטינאי יישאר ולכן יתנו הכל עבורו כי הם לא רוצים מאמן מבחוץ, בעיקר לא את אנטוניו קונטה שעדיין מועמד.



סולארי. מכיר היטב את רונאלדו מהימים בבירת ספרד (AFP)


בתוך כך, יחד עם השמועות בגזרת המאמן, הדיווחים לא פוסקים גם בנושא הרכש. ב"מדיהסט" פורסם שריאל מדריד תפנה בינואר הקרוב לקשר מילאן הספרדי סוסו, שהתייחס לדיווח: "מילאן היא כמו ריאל מדריד או ברצלונה, המועדון החשוב ביותר. איטליה מבחינת איכות חיים טובה יותר מאנגליה. אשמח להמשיך פה, אבל מבהיר שספרד היא הבית שלי. אשמח להנות מכדורגל ספרדי. זה מקור לגאווה להיות מקושר למדריד, ברצלונה או מנצ'סטר סיטי, אבל מילאן מועדון גדול ולא אלך למועדון איטלקי אחר".


שחקנים נוספים שקושרו לקבוצה הם בראהים דיאס ממנצ'סטר סיטי וקשר ריבר פלייט, אסקיאל פלאסיוס, ונשיא המועדון הארגנטינאי רודולפו ד'ונופריו תקף את אלופת אירופה:"עד עכשיו חשבנו שהכל שקר, אבל לא. אימתנו את זה דרך הסוכן וזה מפתיע אותנו, כי אם זה כמו שזה נראה, מועדון מפואר כמו ריאל מדריד פנה ישירות לשחקן בלי לכבד מועדון כמו ריבר ומאחורי הגב שלו. אמרתי אתמול ואני חוזר על זה: לא ציפיתי לזה, זה לא תואם את הקשרים ההיסטוריים שיש לנו עם ריאל מדריד מאז עידן דון אלפרדו די סטפאנו".


«El Bernabéu quiere ver a Vinícius». Así abre su portada el diario @marca de hoy. #Vinícius ha encandilado a los aficionados del @realmadrid y por ese motivo quieren verle más de titular tras su exhibición ante el #Melilla en la #CopaDelRey. #Vinícius#ViníciusHaNacidoUnaEstrellapic.twitter.com/BWqmvz0U3v

— Juanma de la Poza (@JuanmadelaPoza) 1 בנובמבר 2018

מבחינה מקצועית, ריאל מדריד מגיעה למשחק עם רשימת פתיעות ארוכה בהגנה שכוללת את מרסלו, רפאל וראן, דני קרבחאל וחסוס ואייחו וגם את החלוץ מריאנו, כשהחלק האחורי של סולארי צפוי לכלול את ארבעת שחקני ההגנה היחידים שכשירים: הבלמים נאצ'ו והקפטן סרחיו ראמוס והמגנים אלברו אודריוסולה וסרחיו רגילון. טוני קרוס, לוקה מודריץ', איסקו וגארת' בייל שקיבלו מנוחה נגד מלייה יחזרו לשחק לראשונה מאז ההשפלה בקאמפ נואו, בתקווה להציג יכולת טובה יותר.


ריאל ויאדוליד היא בינתיים סיפור הצלחה מפתיע והיא תגיע לברנבאו מהמקום השישי בטבלה, שלושה מקומות מעל ריאל מדריד שמדורגת תשיעית. הקשר בורחה פרננדס ששיחק בעבר במדים הלבנים יחזור בגיל 37 לבירת ספרד וסיפר על רונאלדו הברזילאי נשיא הקבוצה: "הוא נשאר בחור שמח עם המון אופטימיות. אף פעם לא ניצחתי את ריאל מדריד בברנבאו, אבל זה משחק שאתה מסמן על הלוח מיד כשמתפרסם לוח המשחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי