ביתו של ג'ורדי אלבה נפרץ בזמן שמשפחתו שהתה בו

ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה | AFP

אירוע לא נעים לשחקן ברצלונה, כששני פורצים נכנסו לביתו של המגן, רוקנו את הכספת ומגירות נוספות בזמן שמשפחתו בקומה מתחת. משטרת קטלוניה חוקרת. וגם: כמה כסף קיבלה בארסה על שיתוף ה-MSN נגד ריאל מדריד?

(גודל טקסט)
חדשות לא נעימות למגן ברצלונה ונבחרת ספרד, ג'ורדי אלבה. בעוד שעל המגרש המגן הקטלאני מגלה יכולת נפלאה וקבוצתו ברצלונה מובילה בגאון את הטבלה, מחוץ למגרש המגן השמאלי חווה אירוע לא נעים לשון המעטה.


על פי דיווחים בספרד, ביתו של אלבה נפרץ אמש (שני) בשעות ערב על ידי שני פורצים. שני הגנבים פרצו לביתו של השחקן דרך החצר האחורית ונכנסו לבניין דרך החלון בקומה הראשונה, כל זאת בזמן שמשפחתו של המגן שהתה במקום בקומת הקרקע מתחת. על פי אותם דיווחים, הגנבים פרצו לכספת של המשפחה וכן רוקנו מספר מגירות.


המשטרה המקומית אישרה שקיבלה קריאה מהבית ביום שני בשעה 19:45. עוד עולה כי לא נעשה שימוש באלימות והחקירה בשלב זה מתנהלת. המאבטח ששומר על הבית לא ראה דבר מלבד רכב חשוב שעזב את המקום במהירות.


בתוך כך נחשף ב"דר שפיגל" הגרמני שברצלונה קיבלה תשלום מיוחד כדי לשתף את ליאו מסי, לואיס סוארס וניימאר נגד ריאל מדריד בגביע האלופות שנערך בארצות הברית בקיץ 2017. לפי הדיווח, קיבלה הקבוצה 3.25 מיליון דולר, כשבנוסף למשחק נגד מנצ'סטר יונייטד קיבלה הקבוצה עוד 750 אלף דולר. על המשחק נגד ריאל מדריד קיבלה ברצלונה 6.5 מיליון דולר נוספים, כך שבאותו שבוע רשמה הקבוצה הכנסה נאה 14 מיליון דולר.

עם זאת, נחשף שההסכם עם ברצלונה כלל סעיף מיוחד לפיו ברצלונה הייתה חייבת לשתף את שלושת כוכביה בהתקפה אז, מסי, סוארס וניימאר כשבמקרה שהארגנטינאי לא ישחק לפחות 45 דקות יקוצצו 750 אלף דולר מהתשלום שאותו הייתה אמורה לקבל הקבוצה, 600 אלף במקרה של הברזילאי ו-450 במקרה של האורוגוואי. במקרה ששלושתם לא היו משחקים, ברצלונה הייתה מקבלת שני מיליון יורו פחות. כמובן שבסופו של דבר כל שלישיית ה-MSN שותפה.


סוארס, מסי וניימאר. עניין של 2 מיליון דולר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי