פיקה התעמת עם סוארס: "אל תתעסק איתי!"

ארתורו וידאל עם ג'רארד פיקה
ארתורו וידאל עם ג'רארד פיקה | AFP

לא שקט בברצלונה אחרי ההפסד 4:3 לריאל בטיס, כשהבלם התעמת מילולית עם החלוץ ועם וידאל. מסי הניף את שני התארים על 34 השערים שכבש בעונה שעברה והדאבל בו זכה: "זה טוב שהליגה יותר תחרותית מתמיד"

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)
ברצלונה אומנם עדיין מוליכה את טבלת הליגה הספרדית, אך הפסד הליגה השני של הקבוצה העונה, 4:3 אתמול לריאל בטיס בקאמפ נואו, כלל לא התקבל בשלווה אצל הקבוצה ולפי "מונדו דפורטיבו", בלם הבלאוגרנה ג'רארד פיקה התעמת עם שני חבריו לקבוצה, לואיס סוארס וארתורו וידאל.


לפי הדיווח, העימות הראשון היה עם החלות האורוגוואי בנוגע למסירה ובסיום אמר לו פיקה: "עכשיו אתה הולך לריב איתי על המסירה הזאת, אל תריב איתי". תקרית נוספת הייתה כאמור מול וידאל, שפיקה לקח ממנו בעיטה והצ'ילאני אמרלאחר מכן: "לא קרה כלום, אבל אמרתי לך 'אני'". הבלם הגיב: "אני לא שומע כלום אם אתה אומר 'אני', אם תגיד 'שלי' כן, אבל לא שמעתי 'אני' בחיים".


בינתיים, ליאו מסי שחזר אתמול מפציעה של שלושה שבועות וכבש צמד שלא ממש עזר לקבוצתו לנצח, וקיבל היום בטקס מיוחד את את פרס השחקן המצטיין של "לה ליגה" לעונת 2017/18 וכן את ה"פיצ'יצ'י", מלך השערים של הליגה הספרדית על שם חלוץ העבר רפאל "פיצ'יצ'י" מורנוץ הפרעוש כבש 34 שערי ליגה ב-36 משחקים בעונה שעברה, שמונה יותר מכריסטיאנו רונאלדו שסיים כסגנו והספיק לעבור מאז ליובנטוס.



מסי. עוד תואר לאוסף (AFP)


מסי נשאל על הפציעה ממנה החלים בידו וענה: "היד שלי בסדר, תמיד נשאר פחד בכל נפילה, אבל ככל שהמשחק התקדם השתחררתי קצת". קפטן ברצלונה התייחס גם למצב הליגה, שצמודה במיוחד: "זה טוב שהליגה יותר תחרותית מתמיד. שום דבר לא כל וכל אחת יכולה לזכות בהכל. זה טוב לליגה ולקהל. הלוואי שנוכל לנצל את ההזדמנות".


⚽+‍ = ❤ pic.twitter.com/QZn5NHZT7G

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) November 12, 2018

'Do not f*** with me' https://t.co/NXQLrxga4H

— Mirror Football (@MirrorFootball) November 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי