סוכנו של בייל: "הוא אהב לשחק עם רונאלדו ולא רצה שיעזוב"

בייל
בייל | Gettyimages

מרכוס יורנטה, קשרה של ריאל, עשוי לשנות כיוון ולהישאר בקבוצה לאחר שקיבל סוף סוף דקות משחק, במשחק הניצחון בליגת האלופות נגד רומא

(גודל טקסט)

סוכנו של גארת' בייל, ג'ונתן ברנט, התראיין ל"טוטו ספורט" האיטלקי ודיבר על המשך הקריירה של החלוץ הוולשי בריאל מדריד. ברנט נחשב לפי המגזין "פורבס" לסוכן השני בגודלו בעולם אחרי ז'ורז' מנדש. שוערה של יובנטוס, ווייצ'ך שצ'סני, הוא גם לקוח שלו. לשאלה אם בייל עשוי להגיע לאיטליה אמר: "כרגע הוא מאושר בריאל מדריד, אבל בעתיד אנחנו לא פוסלים שום דבר".

ברנט טען בראיון שהטענה כי בייל שמח שכריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד אינה נכונה: "המכירה של ריאל מדריד היתה אבידה גדולה לקבוצה. בייל אהב לשחק איתו ולא רצה שיעזוב. הוא עדיין מאושר לשחק בריאל מדריד כי הוא משחק במועדון חשוב וגדול". ברנט גם אמר שהצעד להחתמת רונאלדו היה מהלך מבריק של יובנטוס: "מאז החתמת רונאלדו יובה התחזקה מאוד וכל העולם חזר להתייחס ברצינות לסרייה A. הם מסתכלים עכשיו על הליגה הזאת בעיניים אחרות".

בתוך כך, בניגוד לבעיות שיש עם איסקו בריאל מדריד, דווקא מרכוס יורנטה, קשר הקבוצה, עשוי לשנות כיוון. לפי דיווח ב"אס", יורנטה כבר סגר על השאלה לאלאבס בינואר, אבל העובדה שסולארי נתן לו צ'אנס במשחק חשוב כמו נגד רומא עשויה לשנות את ההחלטה שלו. לפני המשחק מול רומא יורנטה שיחק רק 101 דקות במדי ריאל מדריד, אבל נגד רומא הוא רץ 11.95 קילומטרים, הנתון השני הטוב בריאל מדריד, השיג שמונה כדורים אבודים ומסר 51 מסירות טובות מ-65 (91% הצלחה).

האם יורנטה יישאר בבלנקוס? הכול ייקבע במשחקים הבאים. אם יקבל דקות משחק ויראה יכולת, ההנהלה לא תרצה לשחררו. מה שברור הוא שכאשר קאסמירו יחזור, יורנטה יירד שוב לספסל, אבל ייתכן שאם יגלה יכולת טובה סולארי ישתמש בו הרבה יותר, כדי לא להעמיס על הברזילאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי