ריאל מדריד ניצחה 0:2 את ולנסיה ועלתה אל המקום החמישי

דני קרבחאל
דני קרבחאל | Gettyimages

אחרי ההפסד לאייבר במחזור הקודם, הבלאנקוס חזרו למסלול הניצחונות בסנטיאגו ברנבאו בעקבות של עצמי של דניאל ואס (8) וגול של לוקאס ואסקס. סלטה חזרה לנצח עם 0:2 על הואסקה, לגאנס הביסה 2:4 את ויאדוליד

(גודל טקסט)
אחרי ה-0:1 של ראיו וייקאנו על אייבר, המחזור ה-14 בלידה הספרדית נמשך היום (שבת) כשסלטה ויגו חזרה לנצח עם 0:2 על הואסקה, לגאנס הביסה 2:4 את ויאדוליד וחטאפה ניצחה 0:3 את אספניול ובמשחק המרכזי של הערב וריאל מדריד המשיכה במומנטום החיובי מהניצחון על רומא אחרי ניצחון 0:2 ביתי על ולנסיה.


ריאל מדריד – ולנסיה 0:2
הבלאנקוס אמנם הבטיחו השבוע את עלייתם לשלב שמינית גמר ליגת האלופות, אבל במחזור האחרון בליגה הספרדית אלופת אירופה הובכה ב-0:3 אצל אייבר, הערב היא קיוותה לחזור למסלול הניצחונות גם בזירה המקומית במשחק נגד ולנסיה בסנטיאגו ברנבאו. המארחים עלו ליתרון מהיר אחרי ניסיון הגבהה של דני קרבאחל שהגיע אל ראשו של דניאל ואס שהכניס שער עצמי. השער השני הגיע שבע דקות לסיום המשחק אחרי שקארים בנזמה בישל לוקאס ואסקס שכבש במשחק שני ברציפות והבטיח את הניצחון לריאל מדריד. קבוצתו של סנטיאגו סולארי עלתה למקום החמישי והיא נמצאת במרחק של שלוש נקודות בלבד מסביליה המוליכה.


סלטה ויגו – הואסקה 0:2
אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, כששני האחרונים היו הפסדים, ה"סלסטס" חזרו לנצח על חשבון נועלת הטבלה שלא ניצחה מאז מחזור הפתיחה אי שם בסוף אוגוסט. בנוסף התרחקה סלטה, לפחות זמנית, שש נקודות מהקו האדום. הוגו מאיו בישל ליאגו אספאס את ה-0:1 בדקה ה-38, ובדקה ה-77 היה זה אנדרו יולסאגר הדני שבישל לחלוץ הספרדי שהשלים צמד בדרך ל-0:2 ולשער הליגה העשירי שלו העונה שמעמיד אותו יחד עם כריסטיאן סטואני בראש טבלת מלך השערים של "לה ליגה". 


ריאל ויאדוליד – לגאנס 4:2
דימיטריס סיובאס העלה את האורחים ליתרון מהיר בדקה ה-11 אחרי כדור קרן אוסקר רודריגס, ושלוש דקות לשריקת המחצית אוסקר רודריגס הוסיף שער משלו שהעלה את לגאנס ליתרון כפול. בדקה ה-50 טוני צימק ל-2:1, אך גווידו קאריו הגיב בצמד מהיר (66, 75) שהבטיח את הניצחון החוץ הראשון של לגאנס העונה. אנאס אונאל כבש ניחומים לזכות המארחים בדקה ה-90 שלא השפיע על התוצאה.


¡Final en el José Zorrilla! Real Valladolid, 2 – Leganés, 4. #RealValladolidLeganéspic.twitter.com/d8B9d9HyVd

— C.D. Leganés (@CDLeganes) December 1, 2018


תוצאה נוספת
חאטפה – אספניול 0:3
כבשו לחאטפה: ג'ורג' מולינה (55), ג'יימי מאטה (65), ויטורינו אנטונש (80).


¡¡FINAL en el Coliseum!!

Victoria contundente en casa gracias a los goles de @Jorge9Molina@mata_jaime9 y @vitorinoantun3s@GetafeCF 3-0 @rcdespanyol#VamosGeta#GetafeEspanyolpic.twitter.com/bOfMLCAR0T

— Getafe C.F. (@GetafeCF) December 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי