ולנסיה עלתה לשלב הבא בגביע, 1:5 לחטאפה על קורדובה

ולנסיה
ולנסיה | אתר רשמי

שער של בטשואיי בדקה ה-59 הספיק לעטלפים כדי להשלים את העבודה נגד אברו החלשה מתחתית הליגה השלישית. לגאנס עברה את ראיו וייקאנו בקרב הקטנות של מדריד והאסולונס פירקו את היריבה מליגת המשנה

(גודל טקסט)

משחקי הגומלין בשלב 32 הגדולות נערכו הערב (שלישי) כשוולנסיה השלימה את העבודה מול אברו החלשה, לגאנס עברה את ראיו וייקאנו בקרב צמוד בין שתי הקבוצות הקטנות ממדריד וחטאפה התפוצצה עם 1:5 על קורדובה.

ולנסיה – אברו 0:1 (1:3 בסיכום)
עם מקדמה של 1:2 מהמשחק הראשון, הרכב משני של מרסלינו הספיק כדי להשלים את העבודה במסטאייה נגד היריבה מתחתית הליגה השלישית. בדקה ה-59 טוני לאטו, שרק לאחרונה חגג 21, בישל את שער הניצחון למישי בטשואיי שקבע 0:1 שנשמר עד הסיום ושלח את העטלפים להתרכז בקרב הליגה הקשה בשבת נגד סביליה.

ראיו וייקאנו – לגאנס 1:0 (3:2 בסיכום)
עם 2:2 במשחק הראשון, שתי הקבוצות הקטנות ממדריד נפגשו לגומלין כשידם של האורחים הייתה על העליונה. אמיליאנו ולאסקס מראיו כבש שער עצמי בדקה ה-17 וקבע 0:1 ללגאנס. בדקה ה-33 המארחת החמיצה הזדמנות להשוות כהשוער האוקראיני אנדריי לונין, שמושאל מריאל מדריד, הדף פנדל של בבה ושמר את היתרון של קבוצתו עד הסיום בדרך לשלב הבא.

חטאפה – קורדובה 1:5 (2:7 בסיכום)
קבוצה נוספת ממדריד שבשלב הבא היא חטאפה שאחרי ה-1:2 בחוץ במשחק הראשון התפוצצה עם חמישייה לרשתה של הקבוצה מתחתית ליגת המשנה. אנחל כיכב עם שלושער (42 מפנדל, 78, 80) ופרנסיסקו פורטיו (18) ורוברט איבאנייס (49) הוסיפו שערים משלם. אייתאמי ארטילס רק צימק (70).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי