לראשונה בעידן סולארי, איסקו צפוי לפתוח בהרכב ריאל

סנטיאגו סולארי, איסקו
סנטיאגו סולארי, איסקו | AFP

הבלאנקוס אמורים להעפיל לשמינית הודות ל-0:4 מהמפגש הראשון מול מלייה מהליגה השלישית, הקשר אמור לקבל קרדיט ב-11 לראשונה מאז נעשה השינוי על הקווים. גם ויניסיוס ג'וניור ואסנסיו יפתחו (חמישי, 17:15 בספורט1

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק מחר (חמישי, 17:15 בשידור ישיר בספורטHD1) מול מלייה בגומלין שלב 32 האחרונות בגביע המלך, כשהיא עם יתרון 0:4 מהמשחק הראשון והמאמן סנטיאגו סולארי יסגור מעגל נגד הקבוצה מהליגה השלישית, מולה ניהל את משחקו הראשון כמאמן הבלאנקוס.

על אף שמדובר במשחק לגומלין שניתן להכריז עליו "לפרוטוקול בלבד", סולארי מתכוון לעלות עם הרכב חזק יחסית. בשער יפתח קיילור נבאס, גם הכוכבים הצעירים מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג'וניור יעלו ב-11 ובקישור יוצב גם איסקו, שלא פתח עדיין באף משחק תחת סולארי. טיבו קורטאוה, מרסלו ולוקה מודריץ' צפויים לקבל מנוחה וכמו כן ארבעה שחקנים שלא התאמנו בגלל פציעה – גארת' בייל, טוני קרוס, קאסמירו ונאצ'ו שלא יהיו בסגל.

במהלך מסיבת העיתונאים טען סולארי כי החתמת שחקנים ושינויים בסגל אלו לא דברים שבסמכותו וסירב להתייחס למעמדם של איסקו ונבאס שממעטים לשחק: "מבחינתי לא קיימים שחקנים בודדים בסגל. אפשר לדון על כל שחקן ולאף אחד אין מקום קבוע בהרכב. יש 24 שחקנים ועוד ארבעה שיכולים לשחק מריאל מדריד קאסטיה. למשחק הזה בברנבאו יגיעו הרבה צופים ואני רוצה לראות שחקנים מסוימים. התפקיד שלי הוא לבחור את השחקנים הנכונים ולא לעשות טעויות. השחקנים צריכים לתת את המיטב על כר הדשא כי מילה קבוצה שמשחקת היטב ומובילה את אחד המחוזות בליגה השלישית – אנחנו נותנים לה את הכבוד הראוי".


איסקו. צפוי להופעת בכורה בהרכב עידן סולארי (AFP)

סולארי גם התייחס לזכייתו של לוקה מודריץ' בכדור הזהב ולגמר הליברטדורס: "בגיל שלו לזכות בתואר הזה זו הנאה עצומה. אני מניח שהוא נהנה מזה מאוד. לגבי הקלאסיקו – אני ארגנטיני וספרדי. יש לי אזרחות כפולה וברור שאני מתעניין במשחק הזה. מה שקרה בגמר הליברטדורס? כל מדינה מפרשת את הכדורגל אחרת. בספרד ובמקסיקו אוהבים את הכדור ואת הכיף בכדורגל, באיטליה את הטקטיקה, באורוגוואי הם מאוד רגשניים, בארגנטינה זה שילוב של הכל ביחד".

יתר המשחקים
לבאנטה – לוגו (1:1 במשחק הראשון)
אייבר – חיחון (0:2 לחיחון)
הואסקה – בילבאו (0:4 לביבלאו)
בטיס – סאנטנדר (0:1 לבטיס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי