צפו בתקציר: ריאל הביסה 1:6 את מלייה ועלתה לשמינית גמר הגביע

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | Gettyimages

אסנסיו (33, 35) ואיסקו (48, 83) נתנו צמדים, סאנצ'ס (39) ו-ויניסיוס (75) הוסיפו וגם ללא הכוכבים הבולטים, הבלאנקוס חגגו על חשבון היריבה החלשה מהליגה השלישית. קאסמי (81 בפנדל) השיג שער כבוד

(גודל טקסט)

לוח המשחקים של ריאל מדריד מטורף, אבל למזלה יש לה ספסל עמוק ומוכשר. בהרכב משני ניצחה היום (חמישי) אלופת אירופה את מלייה מהליגה השלישית ועלתה לשמינית גמר הגביע הספרדי.

סולארי, כאמור, נתן לכוכבים כמו בייל, בנזמה וקורטואה לנוח ועלה עם קיילור נבאס הבשער, מריאנו בחוד ואיסקו במרכז עם סרט הקפטן לראשונה בהרכב מאז התבוסה בקלאסיקו ולמעשה לראשונה תחת המאמן החדש. הוא קיבל מהם בדיוק את התפוקה לה רצה, אם כי זה לקח זמן. רק בדקה ה-33 עלו הבלאנקוס על הלוח, כשאיסנסיו סיים מצבע נהדר עם חדירה לרחבה ובעיטה קלה לשער. לא עברו שתי דקות והקשר השלים צמד, הפעם ממסירה של ויניסיוס ג'וניור. המחצית לא נגמרה ואסנסיו הוסיף בישול בדקה ה-39, מכניס כדור גאוני לבלם הצעיר חאבייר סאנצ'ס שהקפיץ מעל השוער מורנו האומלל.

החגיגה נמשכה גם בפתיחת המחצית השנייה, כשאיסקו הצטרף לכובשים בדקה ה-47 עם פצצה לחיבורים. כאן הגיעו הבחורים של סולארי לתוצאה בה הסתיים המשחק הראשון בין שתי הקבוצות, אבל הם לא הסתפקו בזה. ויניסיוס החליט שבישול זה לא מספיק, והוסיף שער (75) לאחר סלאלום נהדר. שש דקות לאחר מכן מלייה קיבלה פנדל והמרוקאי הצעיר יאצ'ין קאסמי צימק ל-1:5 בשער כבוד כדי שיהיה לו משהו לספר לנכדים. ולקראת סיום, ככה בשביל הכיף, איסקו השלים צמד משלו עם שער קל וסיים חזרה חלומית להרכב.

מריאנו. בנזמה ובייל נחים לקראת הצ'מפיונס (Gettyimages)
מריאנו. בנזמה ובייל נחים לקראת הצ'מפיונס (Gettyimages)

בראשון תיסע ריאל להואסקה למשחק נגד העולה החדשה, ברביעי הבא תגיע לברנבאו צסק"א מוסקבה במחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות ובשבת תחזור הליגה עם משחק ביתי נגד ראיו ואייקאנו. אין מנוחה לסולארי ולשחקניו.

משחקים ותוצאות נוספות
לבאנטה – לוגו 0:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אייבר – גיחון 2:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

הואסקה – אתלטיק בילבאו 4:0

בטיס – סנטנדר 0:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי