סולארי: "המשחק היה מכוער למדי, שמח שהליגה צמודה"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | AFP

מאמן ריאל מדריד התייחס ליכולת הרעה ב-0:1 על הואסקה: "הייתה רוח חזקה מאוד וזה השפיע לרעה על שתי הקבוצות". קורטואה שהציל את קבוצתו: "במחצית השנייה לא יצרנו כלום. אנחנו חייבים להשתפר"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד עבדה קשה מאוד אתמול (ראשון) כדי לנצח רק 0:1 את הואסקה, הקבוצה הכי חלשה בליגה הספרדית, שגם הייתה הקבוצה ה-62 שאירחה אי פעם את הבלאנקוס במשחק רשמי ב"לה ליגה". המשחק היה יכול להסתיים אפילו בתיקו אחרי שדני קרבחאל חילץ כדור מהקו בנגיחה וטיבו קורטואה הציל כמה פעמים את הקבוצה מספיגה. החדשות הטובות היחידות היו ששחקניו של סנטיאגו סולארי עלו למקום הרביעי, משם מגיעים לליגת האלופות העונה ושגארת' בייל כבש לראשונה אחרי 100 ימים בליגה ו-802 דקות. קארים בנזמה הציג את מה שהיה אולי משחקו הגרוע ביותר העונה ולראשונה העונה לא בעט לשער אפילו פעם אחת.


סולארי שהחזיר את ריאל מדריד לרביעיה הראשונה בליגה טען שהכי חשוב היה שלקח את הנקודות: "משחקים מהסוג הזה קורים וצריכים בהם הרבה אופי. לשמחתי, לשחקנים שלי היה אופי. כבשנו כשהיינו צריכים וידענו גם להגן כמו שצריך. הייתה רוח חזקה מאוד וזה השפיע לרעה על שתי הקבוצות, ולכן לא היה כיף לצפות במשחק. המשחק היה מכוער למדי". על גארת' בייל אמר: "אני שמח עבורו כמו שאני שמח עבור כל השחקנים. הוא עובד קשה כמו כולם, כולל המחליפים. הואסקה שיחקה עם הרבה אומץ והסתכנה, לא היו לה הזדמנויות ממשיות, אבל הם הפעילו לחץ בסיום. אני שמח שלה ליגה צמודה השנה".


מרקוס יורנטה, שממשיך למלא בהצלחה את מקומו של קאסמירו הפצוע, אמר כי ישוחח עם הנהלת הקבוצה בחג המולד על מעמדו בהמשך הדרך. הוא יודע כי ייתכן שיצטרך לרשת שוב לספסל כשהברזילאי יחזור "אם לפני כמה חודשים הייתם אומרים לי שאשחק ארבעה משחקים רצופים במדי הקבוצה, לא הייתי מאמין", אמר הקשר האחורי. "לא האמנתי שאשחק נגד רומא בליגת האלופות והייתי במצב לא קל בקבוצה, אבל צריך לנצל את ההזדמנויות שנקרות בדרכך. אני רוצה להצליח בקבוצה ותמיד אמרתי את זה. המטרה שלי שהמאמן יבין שהוא יכול לבטוח בי".


➕3⃣ in Huesca! #RMLigapic.twitter.com/arz4gHb44n

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) 9 בדצמבר 2018

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה קיבל ציון של 3 אסים בעיתון "אס", הציון הגבוה ביותר בקבוצה. שאר הציונים של הבלאנקוס היו גרועים ביותר. רק גארת' בייל, מרקוס יורנטה ואלברו אודריוסולה קיבלו 2 אסים בעיתון וכל השאר אס אחד. דני סבאיוס, בנזמה ומרקו אסנסיו שנכנס כמחליף לא קיבלו ציון. קורטואה אמר בסיום: "סבלנו מאוד כשהכדור לא היה אצלנו ובמחצית השנייה לא יצרנו כלום. אנחנו חייבים להשתפר, אבל במשחקים כאלה מה שחשוב זה להוציא את הנקודות. אני שמח שסיימנו עם רשת נקייה, דבר לא שכיח העונה ותודה לקרבחאל שהציל שער בטוח".


המגן אודריוסולה שבישל את השער הודה בסיום: "סבלנו ביחד כדי לנצח את המשחק. אנחנו דווקא מאוד מרוצים מהניצחון כי שיחקנו בתנאים קשים עם רוח חזקה מאוד. התנאים היו דומים לשתי הקבוצות, אבל אנחנו לא ידענו בכלל להיכן הכדור יגיע בגלל הרוח. עבורי לשחק עם השחקנים האלה קל הרבה יותר. שמח שמסרתי לבייל שכבש שער יפה". גם סבאיוס המשיך באותה הרוח: "הכי חשוב שידענו לסבול ביחד ולקחת את הנקודות".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי